• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer 2C-B

Hallo Drugskikkers,

De eerste keer 2C-B doen met een groepje vrienden van 4 man.. Helemaal hyped natuurlijk wat uiteindelijk uitliep in een totale mislukking. Ik nam het in rond een uur of 8, uurtje later nog geen gevoel. Ik een beetje raar denken -was bang voor een verkeerde trip- maar 2 van mijn vrienden die precies hetzelfde op hadden voelden zich al een beetje vaag worden, dus ik dacht ik ga een rondje lopen.. (meestal tijdens het lopen focus je je ergens anders op en klapt hij direct in.) helemaal NIKS. Ik had een beetje research gedaan op internet waar onder verschillende reports stond dat 2C-B een bepaalde tijd pakt om in te werken en dat kan oplopen tot 3 uur. Dus afwachten maar.. Na 2 uur begon in te liggen en zag ik bepaalde dingen vervagen, ik hoopte natuurlijk heerlijk te gaan trippen maar daar kwam niks van. Ik stuurde een vriend van mij een berichtje die er wat meer verstand van had en hij gaf het antwoord afwachten.. Na 4 uur niks gevoelt te hebben was ik er klaar mee, we stuurden een vriend een berichtje of die gene nog XTC of andere rommel had liggen.
Dit was er toevallig ook nog. We begonnen allemaal redelijk kalm met een kwartje wat uiteindelijk uitliep tot 3/4 pil. Ik zit nog steeds in mijn hoofd met wat de reden zou zijn waarom ik niks voelde en mijn vrienden wel.. De 2C-B die ik heb gehad was Pikachu (geel) en de XTC was
GoPro (blauw).

Ik ga er zelf vanuit dat ik niks voelde vanwege het te kort aan de stof 2C-B in de Pil die ik had.
Maar gelukkig hebben we er nog een leuke avond van gemaakt en zijn we nog aardig hard gegaan op die GoPro!
:cry:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Hoeveel mg zat er in je 2C-B pil dan?
Veel 2C-B pillen bevatten slechts 6-8mg.

Ik heb 2C-B (zowel pil als poeder) aardig wat keren mogen uitproberen in mijn leven. Het langst dat de effecten ooit op zich hebben laten wachten was mijn eerste keer 2C-B, toen duurde het 2uur en 10-15minuten voordat de effecten eindelijk insloegen.

Meestal duurt het echter zo'n 45minuten voordat ik iets merk, zoals met de meeste middelen voor mij. Het is echter ook wel eens voorgekomen dat ik na 30minuten de eerste effecten duidelijk ondervond.

Helenas

Bewuste gebruiker
Ik heb hier ook pikachu 2cb liggen, weet even niet meer hoe veel mg er in zit. Zijn je pillen getest? Kan soms zijn dat de ene meer nodig heeft dan de ander. Hoeveel 2cb pillen heb je genomen? Ik heb vaak wel rond de 20 mg nodig voordat ik echt leuke dingen ga zien.

Zinnentuimel

Bewuste gebruiker
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst 2C-B genomen samen met mijn vriend. We hadden pilletjes van ongeveer twee jaar oud (geen idee of dit invloed kan hebben) die ons toentertijd werden verkocht als 13mg. Volgens het testcentrum wel een grote spreiding (5–7mg). Een vriend van ons had deze pilletjes al eens eerder gebruikt en raadde ons aan twee te nemen, omdat één pil te licht zou zijn. Dus namen we er twee.

Mijn vriend heeft nauwelijks iets gevoeld, alleen dat alles heel grappig was. Zelf had ik wel lichte tripeffecten, maar deze bleven beperkt tot iets intensere kleur- en geluidsbeleving, iets minder goed kunnen nadenken en alles ook heel grappig vinden. Wel hadden we beide last van een nare bodyload en een misselijk gevoel.

Bij ons was dus duidelijk de dosering te laag. Ik weet jammer genoeg niet precies hoeveel milligram er in elke pil zat, maar als er een spreiding van 5–7 mg is, dan kon het dus best zijn dat we beide twee pilletjes van ongeveer 7mg hadden, dus 14mg in totaal. Dat is voor 2C-B aan de lage kant, zeker omdat we inmiddels ervaring hebben met andere tripmiddelen.

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Ik ben een aardig ervaren 2cb gebruiker, en ik dat je het soms niet voelt dat kan. En soms duurt het idd wel 2 uur voordat het echt begint te werken. Mn tijdsbsef met 2cb is sowieso heel slecht dus kan het soms ook nog wel langer lijken. Maar die ene pil hoeft dus niet per se te weinig zijn. Ben wel eens knetters hard gegaan op 15mg en heb ook wel eens niks gevoeld met 30. Gewoon over een paar weekjes nog eens proberen :wink:. Soms helpt het ook om er gewoon lekker bij te drinken. Mijb vrienden en ik beginnen vaak eerst lekker met een biertje of 5-6 voordat we de 2cb nemen en dan werkt het over het algemeen altijd wel. En tijdens de trip ook gewoon lekker doordrinken. Zover ik weet is deze combinatie niet extra schadelijk maar maakt het voor mij vaak wel leuker.

Bovenaan