1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste keer 2cb tips

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door TripEekhoorn, 12 aug 2018.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. TripEekhoorn

TripEekhoorn Experimenterende gebruiker

Een goeie dag allemaal,
    Ik heb me al een beetje ingelezen over 2cb en heb zelf nog wat vragen want dit is het volgende wat op mijn lijstje staat van wat ik wil proberen. Ik heb zelf niet echt veel ervaring met psychedelische drugs maar wil graag eens weten hoe het is om te hallucineren, maar ik wil wel vrij rustig kennis maken en daarom leek 2cb mij wel een goeie optie. Daarom ook mijn vraag wat is een goeie begin dosis voor een newbie zoals mij. Als ik zou willen bijpakken verlengt het effect alleen maar met de volle duur maar wordt het niet erger had ik gelezen (corrigeer me als ik het fout zeg). Ik ga het doen met een vriendin (waar ik ook voor het eerst mdma mee deed), in een thuis setting. Tips zijn ook welkom voor een eerste keer 2cb.
    Alvast bedankt voor de reacties :relieved:

2. psychedelicoo

psychedelicoo Experimenterende gebruiker

Het is een leuke beginners psychedelica,
    Een leuke dosis om te beginnen is tussen de 15-20 mg.

Bij deze dosis gaan de meesten mensen trippen.
    Zorg dat je op de dag dat je wilt gaan trippen in een goede bui bent en niet neerslachtig bent.. 2cb versterkt je emoties en dan kan een trip lang duren.
    Zorg dat je het met iemand doet wie je vertrouwd, en de eerste keer in een thuissetting zoals je zelf al aangeeft te doen.

Bijpakken heeft weinig zin, omdat je direct tolerantie op bouwt. Het kan wel maar het is gewoon zonde, je startdosis is je uiteindelijke ervaring.

En qua tip:
    Zorg voor een relaxte setting, maak vantevoren een playlist met jou favoriete muziek.
    Een lekker hapje (ik raad fruit aan)