ja ik ken 2-cb wel :P
ik en een vriend hadden van iemand die wij kennen pillen gehad alleen hij wist ook niet wat het was en wij ook niet ik weet het nog goed het waren roze rolextjes. en er zaten er nog 4 in het zakje en ik had van tevoren al gekeken op
http://www.pillreports.com en daar gaf het aan dat er 60 mg mdma in zat dus wij zijden tegen mekaar ok we pakken er eerst 1 en dan gaan we ff eten bij de mac en dan pakken we nummer 2 dus wij onderweg naar de mac we pakken er 1 wij eten besteld en alles op gegeten. maar we voelden nog steeds niks dus wij d8 dat het langer zou duren omdat er maar 60 mg in zit. en ja whor daar gaat nummer 2 naar binnen en toen bedacht ik me pas waarom ruiken die pillen niet naar mdma en waarom zijn ze zo klein???

dus wij opweg naar de albert hein voor wat energy drink wij lopen de ah binnen en hale een paar blikjes dus wij op weg naar het park wij gaan daar zitten. ik kijk naar een boom en zeg sinds wanneer zien er bomen zo raar uit, hij zei ja daar d8 ik ook al aan. en toen zei ik: dit is denk geen mdma whor. hij begreep het al niet want het stond zo op pillreport, dus ik zeg tegen hem kijk nog eens op je telefoon op pillreports dus wij kijken weer ja hoor hij staat er tussen ''PINK ROLEX"
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=14260 dus wij kwamen er achter dat het 2-cb was eerste keer midden in de stad.in een klein parkje, met zen 2e toen zei hij van zullen we even ergens anders gaan zitten, dus ik zeg ja is goed dus wij lopen weg ik denk egt net zo snel als een slak. en we waren onderweg nou het was een heel avontuur. alleen kleuren zijn heel mooi fel en anders en het leek net of dat bomen mij allemaal deden aankijken en ons in de gaten deden houden. en toen we op weg waren naar die andere plek veranderde alles in een heel duister gedoe. en nix was nog mooi het leek net of dat ik over de grenzen van hell liep. dus wij beginnen wat sneller te lopen en die bomen hielden ons nog steeds in de gaten en naar 100m rennen was het weer goed. het was weer terug als eerst net als in dat parkje toen gingen we op zo een bankje zitten en kijken naar de bomen. en recht tegen overons waren 2 rozen deuren en als je er naar toe kijkt dan lijkt het net of dat die deuren op je af kwamen en dat je ze kon aanraken maar als je dat wou dan gingen ze terug, en toen bedacht ik me ineens hoe moet dat er uit zien voor mensen die voorbijlopen. 2 kinderen die staan te graaien in de lucht met een kut kop of ze 10 milljoen euro hebben gevangenen toen begon ik me weer normaler te voelen in een keer uit het niets. dat was best wel jammer maar ook weer fijn om ''terug te zijn''
en naar 30 min voelde ik me weer goed helemaal normaal
dus wij waren ongeveer 6 uur weg geweest omdat we er 2 hadden gepakt. en de foto die in het tripreport staan zien er wel het zelfde uit maar zit meer de stof 2-cb in want wij hebben 6 uur lopen trippen en normaal ben je maar 2 tot 3 uur weg en geen 6 uur xD
en ik heb na het trippen nog een paar weken tot zelfs een paar maanden flashbacks gehad en dat is egt niet fijn maar ik ben er nu weer van af en o ja PS.VERTROUW PILLREPORT NIET ALTIJD MEESTAL KLOPT HET WEL MAAR NIET ALTIJD want het zou veel leuker zijn gewist als ik het wis dat wij 2cb hadden
ik hoop dat jullie het verslag goed vonden want het is mijn eerste trip en eerste verslag