• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer 3MMC

Hallo allemaal :grin:

Personal info:
Gewicht: 108kg
Gezondheid: in orde, sport 4x per week kracht training en degelijke voeding.
Lengte: 1.90m
Algemeen hoge tolerantie voor alle middelen maar pak het toch ietwat voorzichtig aan.
Gebruiksetting : thuis alleen

Vandaag de eerste keer 3mmc!
Een ruime variatie aan middelen al ervaren dus was eens benieuwd naar dit goedje.
Het zijn mooie redelijk stevige blokjes met vlokkerige poeder als ik erin snij om het klein te maken. Heeft een beetje wat weg van speed vlokjes.

Ik weeg 175mg af. Dip en raap de brokjes op. Slokje water al in de mond en de smaak valt reuze mee om het goedje af te slikken.

Ik zet de stopwatch aan en zet een boiler roompje op.

Zonder echt op de tijd te letten is al anderhald uur voorbij en voel vrij weinig tot niks, alleen wat zwetende handjes en lichte energie stoten.

Hierdoor besluit ik een klein puntje te nakken.
Peace of cake, alleen nu opeens zeer verkrampte spieren en beklemmend gevoel en onrustig.
Leg me even lekker languit op de bank en focus me rustig op de muziek.
Dit houd zo'n 20 tot 30 minuten aan en ebt weg.
Na deze punt besluit ik toch nog wat bij te slikken. Want snuiven was echt ontzettend ruk.
Snij nog een klein brokje af van 150mg, wat verkruimeld en dip het weg met een slokje water en poets mn tanden even erna.
Plakkerige tanden en de Sahara in de mond begint op te zetten.

Weer een stopwatch aan voor enigzins tijd van bijname bij te houden en ga lekker in de tuin op het luchtbedje in het water liggen.

Na een half uurtje begint het opeens anders te voelen.
Dit voelt super chill en krijg een stevige soort M glow over me heen, en een lichte coke rush die verbazingwekkend lang aanhoud. En ook niet zo opgefokt aanvoeld.

Lichaam begint licht te tintelen door de benen en krijg van die warme knuffel gevoelens over mn rug en buik net zoals de M inslaat. En word enigzins beetje wazig in mn kop.
De zon voelt waanzinnig en ik kan echt genieten ervan en het water om soms even fijn af te koelen.

Ondertussen is volgens de timer alweer 1 uur en 20min voorbij als ik mijn telefoon check voor berichten.

Het appen met mensen voelt relaxed aan en het is een lulkick die ipv verbaal nu via toetsenrammend appen plaats vind.

Ik voel geen drang om bij te pakken meer en besluit het te laten uitwerken zodat er straks een goede avondmaaltijd nog in kan en ik geen zin heb in een plafond sessie :tongueout:
Transpireren is wel echt enorm, de Niagara waterval loopt bijna onder mn oksels uit.
En een blaas die aanvoelt alsof die om de 10minuten geleegd moet worden. En een lichte hoofdpijn, niet storend.

Overall:
Zeer tevreden over de eerste keer gebruik maar dan wel het slikken.

Snuiven persoonlijk, zoals ik ook van meerdere had gelezen.
Valt enorm tegen en het lijkt wel of alleen de sides opzetten. Beklemmend, paniekerig, ongemakkelijk.

Ik zal het topic updaten hoe ik de crash zal ervaren en of er toch nog enige cravings later de dag komt opzetten of dagen erna.

Update:

Nasleep. Uitwerking vreselijk. Wat een craving, vond het soms gelijk als de base craving aanvoelen. Jezelf constant proberen te overtuigen een extra dosis je wel beter zal laten voelen, terwijl je ledematen steeds blauw verkleuren en de sides gewoon steeds erger worden.
Voor mij, heel veel discipline nodig gehad om na dat laatste bommetje niet nog een puntje of bommetje bij te pakken.
Uiteindelijk pas tegen 21.00 savonds enigzins iets kunnen eten, wat erna uitliep tot een 2 uur in de nacht plafondsessie met hartkloppingen.

Persoonlijk denk ik niet dat ik de rest nog ga gebruiken.
Hooguit nog een keer zonder te snuiven en het alleen bij een lagere orale dosis te houden om te zien hoe dan de uitwerking is en de craving nog steeds zo vreselijk is.

Keep it cool everyone ✌

Ha! Ik wou het net zeggen :sweatsmile: Rico? Don't skip leg day.

OT: Jammer dat je kater zo vervelend was. Hoewel de rest van je ervaring ook niet super spannend lijkt te zijn.
Haha was zeker geen spannend avontuurtje.
Een dosis M kan ik meer waarderen.
Hoewel ik wel moet toegeven de after dip qua het emotioneel brak voelen wel een flink stuk minder is. Maar als t avontuurtje niet veel voorsteld, not sure if it's worth the hassle 😛

Bovenaan