Eerste keer 4-FMP

Maltbie-D

Newbie
Binnenkort wil ik 4-FMP gaan proberen met een vriend. Had al wat rond gezocht op dit forum en op het internet maar ben nog niet heel veel wijzer geworden. Wil wel goed voorbereid zijn dus daarom dacht ik, laat ik het hier even vragen :grin:

Ik wou dit gaan doen met een vriend van mij genaamd D. Hij is 1,90 en 90kg, ik ben maar 1,70 en 60kg. Beide zijn we alleen ervaren met XTC en wiet.

Wou ik eerst vragen over de dosis. Had gelezen dat normale goeie dosis tussen 120 en 130 mg zal liggen, ook lees ik op veel sites dat de dosis niet samenhangt met bijv. je gewicht, wat bij veel andere drugs wel zo is. Moeten D en ik dus ondanks het giga verschil in gewicht een zelfde dosis nemen? En is het slimmer om in één keer de volle dosis (120mg?) te nemen of om het te splitsten in bijv. twee keer 60mg?(tweede dosis 2uurtjes na de eerste?)

Op naar de volgende vragen :grin:
We zijn gewend om er gewoon een pil in te gooien, heb nu alleen 4-FMP hier als los poeder liggen (1gram). Staan dus nogal voor wat raadsels. Hoe gaan we dat doseren? Snuiven lijkt ons niet zo fijn, dus we wouden er een bommetje van maken. Kan je gewoon een bommetje maken met vloei of heb je daar speciaal papier nodig? We hebben niet zo'n weegschaaltje thuis liggen, kan je nog op een andere manier zorgen voor een juiste dosis of moeten we toch zo'n weegschaaltje gaan aanschaffen?

Nu heb ik al een paar tripreports gelezen van 4-FMP, maar die vinden telkens plaats op feestjes.
Zijn bij ons binnenkort geen feestjes in de buurt en hadden ook niet echt zin om helemaal te gaan reizen. Hebben dus nog 2 andere opties
1. In het park. Picknick kleedje mee om lekker op te chillen, wat muziek en lekker wat te eten.
In dat park moeten we ons namelijk wel een beetje inhouden, kan dan namelijk niet gaan hakken of losgaan middenin dat park.

2. Bij D thuis. Probleem is dat D zijn vriendin het niet zo waardeert. Daarom dachten we avondje uitzoeken wanneer D zijn vriendin weg is. Maar dan zitten we wel met het gevoel in ons achterhoofd dat zij ieder moment kan thuis komen wat ook niet zo fijn is.

Welke optie lijkt jullie het beste? Feestje opzoeken is wel mogelijk, maar liever één van die twee andere opties.

Laatste vraag: Wat zijn de uiterlijke kenmerken van 4-FMP en hoelang houden de grote pupillen aan bij gebruik van 4-FMP?

Sorry dat het zo'n lange post is, maar wou goed voorbereid zijn. Hoop dat ik niet teveel vragen stel die ergens anders al gesteld zijn. Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden! Ik zal erna ook een mooi tripreport proberen te maken

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Maltbie-D zei:
Moeten D en ik dus ondanks het giga verschil in gewicht een zelfde dosis nemen? En is het slimmer om in één keer de volle dosis (120mg?) te nemen of om het te splitsten in bijv. twee keer 60mg?(tweede dosis 2uurtjes na de eerste?)

Bijdoseren heeft weinig zin bij 4-FMP. Je kan het beste de gehele dosis in een keer naar binnen werken. Ik had zelf een capsule van 150mg, daar ging ik 5-6 uur lekker op. Ik ben 1.71 en 88 kilo. Ik denk dat jullie allebei het beste een dosis van rond de 130mg kunnen nemen.

Maltbie-D zei:
Hoe gaan we dat doseren? Snuiven lijkt ons niet zo fijn, dus we wouden er een bommetje van maken. Kan je gewoon een bommetje maken met vloei of heb je daar speciaal papier nodig?
Een weegschaaltje is het beste. Ook kan je het beste capsules aanschaffen. Ik heb daar in ieder geval een goede ervaring mee gehad.

Maltbie-D zei:
1. In het park. Picknick kleedje mee om lekker op te chillen, wat muziek en lekker wat te eten.
In dat park moeten we ons namelijk wel een beetje inhouden, kan dan namelijk niet gaan hakken of losgaan middenin dat park.
Een lastige plek om 4-FMP voor de eerste keer te gaan gebruiken. Openbare plekken zijn sowieso niet echt handig om uppers te gebruiken als je het mij vraagt. Ook had ik totaal geen behoefte aan eten toen ik in mijn space zat, maar dat kan verschillen van persoon tot persoon.

Maltbie-D zei:
2. Bij D thuis. Probleem is dat D zijn vriendin het niet zo waardeert. Daarom dachten we avondje uitzoeken wanneer D zijn vriendin weg is. Maar dan zitten we wel met het gevoel in ons achterhoofd dat zij ieder moment kan thuis komen wat ook niet zo fijn is.
Ook niet echt een ideale situatie. Als D. niet in de problemen wilt komen met zijn vriendin moet hij zeker weten dat ze wegblijft ;p. Een feestje is in mijn ogen de beste optie, vooral als het een feestje is waar drugs wordt gebruikt.
Maltbie-D zei:
Wat zijn de uiterlijke kenmerken van 4-FMP en hoelang houden de grote pupillen aan bij gebruik van 4-FMP?
Je staat redelijk strak, je ogen staan goed open en je hebt veel energie. Hoelang je pupillen precies openstaan weet ik niet, maar je kan uitgaan van tenminste 12 uur. Het zijn een beetje dezelfde uiterlijke kenmerken als speedgebruik.

Maltbie-D

Newbie
Pandan zei:
Een weegschaaltje is het beste. Ook kan je het beste capsules aanschaffen. Ik heb daar in ieder geval een goede ervaring mee gehad.

Weegschaaltje (100 x 0,01 gram) en gelatine capsules net online besteld. Zijn onderweg

Pandan zei:
Ook had ik totaal geen behoefte aan eten toen ik in mijn space zat, maar dat kan verschillen van persoon tot persoon.
Bij XTC krijg ik ook geen hap door mijn keel, maar wist niet of dit bij 4-FMP hetzelfde is. Aan jouw reactie te zien wel :P

Heel erg bedankt voor je reactie Pandan!!! Ben een stuk wijzer geworden. Denk dat ik binnen twee weekjes een mooi tripreport kan uploaden

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Maltbie-D zei:
Heel erg bedankt voor je reactie Pandan!!! Ben een stuk wijzer geworden. Denk dat ik binnen twee weekjes een mooi tripreport kan uploaden

Ik kijk er naar uit :wink: En geen probleem!

Bovenaan