Eerste keer 4-MMC

Hi all, ik ben nieuw in de wereld van feesten / drugs en ben recent begonnen met experimenteren. Ik heb afgelopen weekend een festival gehad waarbij ik voor de eerste keer 1 en 1/4 pil XTC heb gedaan en een klein beetje MDMA. Ik ben fit en ben 188cm en 92kg. Over 10 dagen ga ik naar Supremacy (rawstyle festival) en ben van plan om 4-MMC te gaan gebruiken. Het event duurt van 13:00-23:00 (10 uur) en ik zit te denken aan 2 bommetjes van 100mg 4-MMC te slikken verdeelt over de 10 uur. Ik heb zelf wat research gedaan en dit lijkt voor mij een relatief logische zet. Hebben jullie tips / aanvulling en aanraders qua dosering en tijd van inname (vooral of ik een 2e bommetje moet nemen en wanneer dat dan zou moeten zijn) Ik hoor het graag.
-Drugsnoobb

ljuv

DF-koningin
Yes, daarnaast gaat de 4mmc niet het gewenste effect geven als je 1,5 week ervoor (voor het eerst) XTC hebt gedaan. Je zal in het beste geval strak staan en wakker blijven, maar geen euforisch gevoel krijgen.

Er zijn wel andere drugs die niet of minder op je serotonine werken, die je zou kunnen overwegen!

Zeehond

Badass junkie
Geen logische zet om twee serotonine releasers achter elkaar te gebruiken.
Naast dat het weinig effect heeft is het ook extra schadelijk voor je receptoren die veel langer moeten herstellen.

Je kunt eventueel overwegen om een klein beetje speed te nemen.

Thanks voor jullie snelle reacties. Heeft speed geen invloed op de serotonine? Zo nee ben ik met een bommetje van 40-50mg speed het hele festival goed zoet?

Zeehond

Badass junkie
Thanks voor jullie snelle reacties. Heeft speed geen invloed op de serotonine? Zo nee ben ik met een bommetje van 40-50mg speed het hele festival goed zoet?
Nee speed werkt op je adrenaline.
Ik doseer zelf niet zo precies en doe altijd een pinkje (ik weet dit is niet verstandig).
Denk dat je beter twee keer een kleine dosering kunt nemen, dat moet genoeg zijn.
Dosering op zich zegt niets, je moet eerst de kwaliteit van je speed weten. Dat weet je als je het laat testen.
Hoe meer je neemt hoe meer negatieve bijwerkingen.
Lees je goed in, voor Speed is een heel uitgebreid topic, hoef je niet alles te vragen.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nee speed werkt op je adrenaline.
Ik doseer zelf niet zo precies en doe altijd een pinkje (ik weet dit is niet verstandig).
Denk dat je beter twee keer een kleine dosering kunt nemen, dat moet genoeg zijn.
Dosering op zich zegt niets, je moet eerst de kwaliteit van je speed weten. Dat weet je als je het laat testen.
Hoe meer je neemt hoe meer negatieve bijwerkingen.
Lees je goed in, voor Speed is een heel uitgebreid topic, hoef je niet alles te vragen.

Kleine aanvulling: speed werkt naast op noradrenaline ook voor een groot deel op dopamine. :)

Er is ook wel enige serotonine-affiniteit, maar die is zo klein in het geval van amfetamine dat het er niet heel erg veel toe doet.

Is moeilijk te zeggen of je met 40-50 mg zoet bent, de gevoeligheid verschilt van persoon tot persoon. Fijne van speed is dat je prima kunt stapelen, dus bijnemen als het effect niet voldoende is.

Bovenaan