• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer alleen 2-CB

Heb jij wel is alleen 2-CB gedaan? En hoe vond je het?

• Ja, het was super vet!

Stemmen: 3 18,8%
  • Ja, was wel leuk.

• Ja, leuk voor een keertje.

Stemmen: 2 12,5%
  • Nee, maar wel vanplan.

Stemmen: 5 31,3%
  • Nee, ook niet van plan.

• Totaal aantal stemmers
    16

Gabbertje

Wijs gebruiker
Hoi allemaal!

Ik heb nog nooit alleen 2-CB gebruikt. Ik hoorde veel positieve maar ook negatieve ervaringen over alleen 2-CB doen. Hierdoor werdt ik toch nieuwsgierig en was het ooit van plan om het te doen.

Eerst wat informatie:

Wie: Alleen ik
Wat: 2-CB (gele pikachu 15mg)
Hoeveel: 3 stuks (heb al een 2-CB ervaring)
Gewicht: 63 kilo
Lengte: 1,83

.:Vrijdag ochtend:.

Zoals elke doordeweekse dag stond ik op om te gaan werken. Al gauw had ik het idéé gekregen om dan vandaag eindelijk is 1x alleen 2-CB te gaan doen. Stond nog niet vast, ik doe best zwaar werk dus hing af van me lichamelijke staat. Voor de nieuwsgierige onder ons, ik werk in het Vomar distributiecentrum in de diepvries en werk met een temperatuur van -30.

.:Vrijdag avond:.

Na weer een lange werk dag van 12 uur was ik dan eindelijk thuis. Ik had al de knoop doorgehakt... Vanavond zou het dan eindelijk gebeuren :grin: Ik had wel wat mensen ingelicht over wat ik ging doen voor het geval dat dat ik altijd iemand kon bereiken.

Eerst een pure dikke joint gedraaid en die heerlijk op me gemak in de tuin op gerookt om vervolgens een heerlijke warme douche te nemen.

.:Het begin - 21:30:.

Na een heerlijke warme douche zat ik op me bank. TV aan met Family Guy, pak ijsthee bij de hand. Speen bij de hand (Klinkt misschien heel gek maar is een ontzettend chille vervanging van kauwgom en heb nooit last van me maken de dag erna)

Ik was er klaar voor. Op me gemakt neem ik de 2-CB en ga lekker in me bed liggen onder me dekens.

.:Het begint - 21:45:.

Ik begon al vrij snel te merken dat de 2-CB al lekker zen werk deed. Dus besloot op dat moment een lekkere joint te draaien nu het nog makelijk zou gaan. Nouja dat "makelijk" nam ik al snel terug. Ik had nog niks visueels tot dat ik aan me joint begon. Ik had zoveel moeite met de wiet in me grinder te doen, hij bewoog gewoon te veel. Het koste me ook ruim een uur om in de joint te draaien omdat ik te snel afgeleid was.

.:Even een momentje rust - 22:30:.

De joint had ik al klaar liggen. En in me kamer gebeurde zoveel dat ik besloot even na buiten te gaan. Een stukje lopen, en genieten van me joint. Het momentje rust wordt niks. Ik was aan het bellen met een vriend van me toen ik 1 dopje van me oortjes verloor. Nou zie die nog maar is terug te vinden, is vrijwel onmogelijk op dat moment. Het was ook zo heftig buiten met alle geluiden en alles wat er gebeurde dat ik maar ergens ben gaan zitten en alles op me af liet komen. Om vervolgens als een zombie weer naar huis te lopen.

.:Nu begint het - 23:15:.

Ik kwam weer thuis en had ontzettend veel zin om met iemand te praten. Dus hup achter me laptop, die had ik al eerder klaar gezet met Skype aan. Ik de gene bellen waarmee ik had afgesproken. Maar helaas hij nam niet op. Ik heb nog een helle tijd voor me laptop gezetten en er niks van gesnapt.

Uiteindelijk besefte ik dat ik me tijd aan het verdoen was en ging weer op bed liggen.

.:Het vredige licht - 00:00:.

Ik begon me al gauw te irriteren aan me kamer licht. Ik kan mijn lamp uitzetten via me telefoon dus deed ik dat. En toen kwam ik tot een bizarre ontdekking. In het licht waren me visueels heel vredig en mooi met mooie kleuren. En in het donker waren ze koud, duister en zo verdrietig. Ik kon dat niet hendelen dat de visueels zo verdrietig waren. Wat wie moet er nou verdrietig zijn op zo mooie avond? Dus hup gauw licht weer aangezet maar dit keer in licht groen.

.:Wie ben ik eigenlijk? - 01:00:.

Ik lag heerlijk te genieten van de mooie visueel show die voor me gebeurde. Tot ik opeens besefte dat ik niet meer wist wie ik was. Wie was ik nou? Hoe hete ik nou? Wat ben ik nou eigenlijk?

Wat was dat moeilijk zeg. Over deze 3 vragen heb ik ontzettend lang nagedacht, over welke mogelijkheden er waren. Ik heb er echt heel lang over zitten nadenken. Oké, natuurlijk wel met 1000x afgeleid zijn tussen door. Maar zonder enige succes ben er niet achter gekomen. Maar heb wel genoeg rare dingen bedacht. 1 voorbeeldje: Wie ben ik? Ik ben jou! Wat ben ik? Ik ben een olifanttijgeringetje! Hoe heet ik? Asbak.

.:Het einde - 03:30:.

Langzaam namen de visueels af maar ik had er vrede bij. Sterker nog ik was er ook wel weer klaar mee. Demmm wat was dit een heftige maar mooie ervaring. Ik heb nog wat tv gekeken en ben rustig in slaap gevallen.

.:-Slot-:.

Natuurlijk is het anders om alleen te trippen. Maar het is een helle unieke ervaring. Het is ook een helle speciale avond voor mij geweest waar ik elke dag met een grote dag aan terug denk. Ik heb geleerd dat elke trip uniek is, maar dat je van de extra unieke trips dubbel zo hard moet genieten. Ze komen er namelijk niet nog een keer.

Ik raad het zeker aan om een keertje alleen 2-CB te doen. Dat laat je een helle andere kant zien van dit prachtige goedje.

Hopelijk vinden jullie het niet saai om te lezen :tongueout:

Gr

HardstyleGabber

(P.s ik heb dyslexie excuses voor de eventuele spelfouten)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mooi dat je het leuk hebt gehad. Ik kan alleen uit je report niet helemaal opmaken waarom dit een unieke ervaring voor je was, kun je dat misschien meer toelichten?

Shroomery

Experimenterende gebruiker
Tof dat je op een middelmatige dosis nog een best intense trip hebt kunnen beleven, zoals ik het lees! Mooi spulletje

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Tof dat je op een middelmatige dosis nog een best intense trip hebt kunnen beleven, zoals ik het lees! Mooi spulletje

3 stuks van 15mg lijkt me geen middelmatige dosis...

Mooi report en interessant dat je alleen ook een leuke trip gehad hebt. Heb het al meermaals alleen gedaan en vond de trip ook meer intensiteit bevatten dan in het bijzijn van vrienden

Gabbertje

Wijs gebruiker
Mooi dat je het leuk hebt gehad. Ik kan alleen uit je report niet helemaal opmaken waarom dit een unieke ervaring voor je was, kun je dat misschien meer toelichten?

Voor mij was het uniek omdat ik er toen pas was achter gekomen hoe wonderbaarlijk 2-CB is. Nog nooit zo extreme visueels mee gemaakt. De manier van denken had ik nog nooit gehad en ben tot inzichten gekomen waar ik normaal nooit op zou komen. Het is erg moeilijk om via een paar woorden te laten zien hoe uniek het voor me was maar heb me best gedaan :tongueout:

Gabbertje

Wijs gebruiker
Ga er toch even op in. Ik vind 3x 15 mg (45mg) geen gemiddelde dosis. Als ik naar me vrienden kijk zijn die van een dosis van 15mg al plat :tongueout: Ik sta ook wel bekend tijdens het trippen: hoe heftiger hoe beter & hoe vager hoe beter.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Voor mij was het uniek omdat ik er toen pas was achter gekomen hoe wonderbaarlijk 2-CB is. Nog nooit zo extreme visueels mee gemaakt. De manier van denken had ik nog nooit gehad en ben tot inzichten gekomen waar ik normaal nooit op zou komen. Het is erg moeilijk om via een paar woorden te laten zien hoe uniek het voor me was maar heb me best gedaan :tongueout:
Klinkt goed! Alleen kun je vaak wel een stuk dieper gaan met trippen inderdaad aangezien je veel minder afgeleid wordt en rekening hoeft te houden met anderen.

Ga er toch even op in. Ik vind 3x 15 mg (45mg) geen gemiddelde dosis. Als ik naar me vrienden kijk zijn die van een dosis van 15mg al plat :tongueout: Ik sta ook wel bekend tijdens het trippen: hoe heftiger hoe beter & hoe vager hoe beter.
45mg is zeker geen middelmatige dosis nee, voor de meesten zal het veel te veel zijn.

Ik snap de dosis wel persoonlijk, want ik vind 2C-B onder de 30 a 40mg niet eens interessant om op te trippen. Daaronder is het vooral een leuke toevoeging op feestjes.

Shroomery

Klinkt goed! Alleen kun je vaak wel een stuk dieper gaan met trippen inderdaad aangezien je veel minder afgeleid wordt en rekening hoeft te houden met anderen.

45mg is zeker geen middelmatige dosis nee, voor de meesten zal het veel te veel zijn.

Ik snap de dosis wel persoonlijk, want ik vind 2C-B onder de 30 a 40mg niet eens interessant om op te trippen. Daaronder is het vooral een leuke toevoeging op feestjes.
My bad, ik las 15 mg ipv 45, nee dat is wel een hoge dosis.

Shroomery

Nee, las het verkeerd. Las 15 mg ipv 45, maar van 15 mg al plat liggen? gevalletje individuele gevoeligheid

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Nee, las het verkeerd. Las 15 mg ipv 45, maar van 15 mg al plat liggen? gevalletje individuele gevoeligheid
Wat mij hier op het forum opvalt is dat er een soort van tweedeling is in hoe heftig mensen op 2C-B reageren. De ene helft lijkt onder de 20mg al heel heftige effecten te hebben, terwijl de andere helft minstens 30+ mg nodig heeft voor heftige effecten.

Kom dat bij andere drugs niet zo tegen op die manier.

Shroomery

Wat mij hier op het forum opvalt is dat er een soort van tweedeling is in hoe heftig mensen op 2C-B reageren. De ene helft lijkt onder de 20mg al heel heftige effecten te hebben, terwijl de andere helft minstens 30+ mg nodig heeft voor heftige effecten.

Kom dat bij andere drugs niet zo tegen op die manier.
Interessant stofje ook, omdat het de serotonine nabootst. Ben wel benieuwd wat 2CB nou daadwerkelijk in de hersens doet, kan daar nergens iets over vinden, of een verklaring voor de individuele gevoeligheid.. maar inderdaad, wat je zegt, dit schijnt vooral bij 2CB zo te zijn

Bovenaan