Hallo!
Ik ben nieuw op dit forum, dus ik zal mezelf eerst voorstellen.
Ik ben Young! , 13 jaar oud( Jajaja ik weet dat dat erg jong is ), woon in Zuid Holland, Doe havo/vwo, zeker geen standaard brugsmurf, ik kan ook beter opschieten met oudere mensen En heb een account aangemaakt omdat ik mijn eerste ervaring met blowen met jullie wilde delen
Het was op een donderdag avond, en ik , en een van me beste vrienden ( 16 jarig, we noemen hem M ) hadden al een tijdje terug afgesproken, dat we een keertje zouden blowen. Ik had hier absoluut nog geen ervaring mee, en ik was erg nieuwsgierig.
Hij draaide thuis een joint met white widow, ik wist dat dit sterk was, dus besloot ik om rustig aan te doen.
Eenmaal gearriveerd op onze vaste hangplek, was het ongeveer 22:30. ik moest 23:30 thuis zijn, We staken de joint op, gezellig zitten praten, het viel me op dat de rook behoorlijk zwaar viel, en dat het voelde alsof niet alle rook uit me longen was ( niet storend )
ongeveer 5 hijsen verder, voelde ik dat er iets gebeurde, mijn zicht leek ietsje te veranderen, en ik voelde me echt extreem relaxed, ik voelde geklop in me hoofd, maar had hier geen last van.
Toen de joint eenmaal op was, moesten we naar huis, helaas was ik te stom om te bedenken, dat ik nog naar huis moest fietsen
, gelukkig dat M erbij was, anders had ik het niet overleeft
, het was nog lekker buiten, niet warm , en ook niet koud, heerlijk koel en er stond een briesje, tijdens het fietsen raakte ik continue een soort van out, zegmaar eventjes bewusteloos, dat je helemaal in jezelf raakt, ik draaide me om om tegen M te praten en reed de bosjes in
toen kon ik niet meer fietsen door het lachen en ben ik naar huis gelopen, ik zei M gedag en ging naar binnen, omdat ik echt niet meer normaal functioneerde.
ik vroeg aan mijn ouders ( die half slapend waren ) of ik eventjes mocht computeren, dit mocht, ik had al van te voren bedacht dat ik muziek ging luisteren, toen ik mijn computer opstartte begon het, ik wet niet hoe ik het goed moet beschrijven, maar die joint sloeg er eventjes maximaal in, ik voelde me hart kloppen, ik voelde en hoorde gegons in me hoofd, en alles draaide, ik kon me niet focussen en moest om alles lachen, had een verschrikkelijk droge bek, en ik voelde me zoo chill, alle stress was eventjes verdwenen, en er was alleen plaats voor vrolijkheid
. ik keek naar mijn monitor, deze leek diepte te hebben, en de muziek was echt , echt zo mooi
, time of my life
, maar door die droge bek kreeg ik het gevoel dat ik stikte, ik had een lege colafles gevuld met water, hier nam ik steeds slokjes van, of ik spoelde ff mijn mond, en opeens patsboem alles was weer normaal
, lichtelijk geïrriteerd in bed gaan liggen, en langzaam kwam alles weer terug
, heerlijk geslapen.
De volgende dag, een licht zweverig gevoel in me hoofd, goed humeur, absoluut niet lui, extreem grote schoonmaak gehouden, eigenlijk niks negatiefs ontdekt.
Mvg, Young!
Ik ben nieuw op dit forum, dus ik zal mezelf eerst voorstellen.
Ik ben Young! , 13 jaar oud( Jajaja ik weet dat dat erg jong is ), woon in Zuid Holland, Doe havo/vwo, zeker geen standaard brugsmurf, ik kan ook beter opschieten met oudere mensen En heb een account aangemaakt omdat ik mijn eerste ervaring met blowen met jullie wilde delen
Het was op een donderdag avond, en ik , en een van me beste vrienden ( 16 jarig, we noemen hem M ) hadden al een tijdje terug afgesproken, dat we een keertje zouden blowen. Ik had hier absoluut nog geen ervaring mee, en ik was erg nieuwsgierig.
Hij draaide thuis een joint met white widow, ik wist dat dit sterk was, dus besloot ik om rustig aan te doen.
Eenmaal gearriveerd op onze vaste hangplek, was het ongeveer 22:30. ik moest 23:30 thuis zijn, We staken de joint op, gezellig zitten praten, het viel me op dat de rook behoorlijk zwaar viel, en dat het voelde alsof niet alle rook uit me longen was ( niet storend )
ongeveer 5 hijsen verder, voelde ik dat er iets gebeurde, mijn zicht leek ietsje te veranderen, en ik voelde me echt extreem relaxed, ik voelde geklop in me hoofd, maar had hier geen last van.
Toen de joint eenmaal op was, moesten we naar huis, helaas was ik te stom om te bedenken, dat ik nog naar huis moest fietsen
, gelukkig dat M erbij was, anders had ik het niet overleeft
toen kon ik niet meer fietsen door het lachen en ben ik naar huis gelopen, ik zei M gedag en ging naar binnen, omdat ik echt niet meer normaal functioneerde.ik vroeg aan mijn ouders ( die half slapend waren ) of ik eventjes mocht computeren, dit mocht, ik had al van te voren bedacht dat ik muziek ging luisteren, toen ik mijn computer opstartte begon het, ik wet niet hoe ik het goed moet beschrijven, maar die joint sloeg er eventjes maximaal in, ik voelde me hart kloppen, ik voelde en hoorde gegons in me hoofd, en alles draaide, ik kon me niet focussen en moest om alles lachen, had een verschrikkelijk droge bek, en ik voelde me zoo chill, alle stress was eventjes verdwenen, en er was alleen plaats voor vrolijkheid
, heerlijk geslapen.De volgende dag, een licht zweverig gevoel in me hoofd, goed humeur, absoluut niet lui, extreem grote schoonmaak gehouden, eigenlijk niks negatiefs ontdekt.
Mvg, Young!