Eerste keer bommetje speed

Hallo drugsgebruikers,

Zaterdag gaan we ons eerste bommetje speed doen. De speed is 55-60%
Wij zijn rond de 173, wegen 61-62 kg en zijn 22 jaar! Kan iemand ons advies geven?
We dachten zelf aan een bommetje van 75gr rond 11 uur en nog een bommetje van 75 rond 2-3.
Is dit te veel voor ons gewicht? Mensen nog tips? :stoned:

Merci!
:rock:

Bobsacamano

Badass junkie
Ik hoop geen 75 gram pff flinke bom ook zeg. Maar als je milligram bedoeld zou ik zeggen dat het voor je eerste keer wel een goeie is. Ik zou alleen wel oppassen met die tweede bom. Weet niet hoe lang je feestje is maar je eerste bommetje duurt al 5 a 6 uur voor hij is uitgewerkt.

Dus na die tweede wordt slapen wel echt heel erg naar hoor.

gekkebrabo33 zei:
Hallo drugsgebruikers,

Zaterdag gaan we ons eerste bommetje speed doen. De speed is 55-60%
Wij zijn rond de 173, wegen 61-62 kg en zijn 22 jaar! Kan iemand ons advies geven?
We dachten zelf aan een bommetje van 75gr rond 11 uur en nog een bommetje van 75 rond 2-3.
Is dit te veel voor ons gewicht? Mensen nog tips? :stoned:

Merci!
:rock:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Slapen wordt inderdaad een lastig verhaal als je die tweede ook erin gooit haha. Maar ik denk dat het wel kan hoor, voel het zelf een beetje aan, speed is niet heel overweldigend.

Ik zou zeggen: begin met die eerste zoals je gepland hebt, kijk daarna of je die tweede nog wilt, maar houd in je achterhoofd dat het dan lang zal duren voor je eindelijk een keer aan slapen toe komt :tongueout:

Fool

Badass junkie
Als je dat tweede bommetje dropt zit je in ieder geval wel vast aan een nachtje doorhalen, ja. :P

Bovenaan