Missnaomi6
Newbie
Vannacht kon ik niet slapen en besloot naar vrienden te gaan waarvan ik wist dat ze in de shop zaten.
Even gebeld, en een uur later zaten we in het huis van een vriend (ik wordt woensdag pas 16 dus mag de shop nog niet in
)
Eerst 2 jointjes gerookt, en toen vroeg een vriend of ik wel eens cocaine gebruikt had.
Ik had het nog nooit gebruikt maar wilde het wel heel graag eens proberen!
Hij was ervaren dus maakte ik me geen zorgen en was alleen maar nieuwschierig hoe het zou voelen
Eerst had ik 1 lijntje gesnoven ( niet zo heel veel), en ik voelde het meteen!
Het voelde alsof alle zorgen weg waren en ik was heerlijk relaxed
Na ong. 20 minuten was het gevoel alweer weg, toen nog een jointje gerookt.
Daarna nog een lijntje, en na 10 minuten begon ik helemaal te shaken en had ik hartkloppingen.
Toen meteen naar de wc gerent om over te geven, dat was wat minder :]
Maar zodra ik overgegeven had voelde ik me meteen weer goed
Een andere vriend zette een film op, en daar zaten we dan, lekker te genieten met nog een jointje
De film kon ik helemaal niet volgen, iedereen was veel te druk met praten over de meest onzinnige dingen, maar op dat moment was alles best
Ik wil het zeker nog eens proberen!
Gr. Naomi
Even gebeld, en een uur later zaten we in het huis van een vriend (ik wordt woensdag pas 16 dus mag de shop nog niet in
Eerst 2 jointjes gerookt, en toen vroeg een vriend of ik wel eens cocaine gebruikt had.
Ik had het nog nooit gebruikt maar wilde het wel heel graag eens proberen!
Hij was ervaren dus maakte ik me geen zorgen en was alleen maar nieuwschierig hoe het zou voelen
Het voelde alsof alle zorgen weg waren en ik was heerlijk relaxed
Na ong. 20 minuten was het gevoel alweer weg, toen nog een jointje gerookt.
Daarna nog een lijntje, en na 10 minuten begon ik helemaal te shaken en had ik hartkloppingen.
Toen meteen naar de wc gerent om over te geven, dat was wat minder :]
Maar zodra ik overgegeven had voelde ik me meteen weer goed
Een andere vriend zette een film op, en daar zaten we dan, lekker te genieten met nog een jointje
De film kon ik helemaal niet volgen, iedereen was veel te druk met praten over de meest onzinnige dingen, maar op dat moment was alles best
Ik wil het zeker nog eens proberen!
Gr. Naomi