eerste keer coffeeshop

hallo,

omdat ik bijna 18 word, ben ik echt superblij dat ik voor 1ste x naar shop kan gaan,
heb altijd via anderen/vrienden enzo gedaan, maar ben eigenlijk wel een beetje zenuwachtig en nieuwsgierig ook, hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen...

Hoe ziet het er zoal binnen uit?
Hoe weet je wat je kan kiezen of waar ik heen moet?
Wat kan je er zo allemaal krijgen?
enkele tips ofzo die jullie mij willen geven?

maxdw1212

Belezen gebruiker
secretlymind zei:
hallo,

omdat ik bijna 18 word, ben ik echt superblij dat ik voor 1ste x naar shop kan gaan,
heb altijd via anderen/vrienden enzo gedaan, maar ben eigenlijk wel een beetje zenuwachtig en nieuwsgierig ook, hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen...

Hoe ziet het er zoal binnen uit?
Hoe weet je wat je kan kiezen of waar ik heen moet?
Wat kan je er zo allemaal krijgen?
enkele tips ofzo die jullie mij willen geven?
het ziet er binnen uit als gewoon een kroeg / clubhuis soms wat spacey in gericht.
door de menu lijst en de meeste coffeeshops zijn heel klein dus de weg raak je niet snel kwijt.
zoals ik al zei staat op de menu lijst.
haal haze is de enige tip die ik je geven kan :P.

mijn eerste keer in de shop was ik echt super brak en had een dag doorgehaald en had nog speed in me systeem, dus het kan altijd erger :P maak je niet zo druk en loop gewoon naar binnen :rock:

Absurd

Experimenterende gebruiker
Zoals maxdw al zei, het ziet er meestal gewoon uit als een soort bar. Het is eigenlijk gewoon een winkel, alleen je kan er wiet en hash halen.(duh). Ik weet niet waar je woont, maar in bijna alle shops kan je alleen wiet, hash en voorgedraaide jointjes halen. In Amsterdam heb je ook een paar shops waar ze ook kief(opgespaarde thc kristallen) verkopen. Daarnaast kan je bij sommige shops eten en drinken bestellen. Enige tip die ik je kan geven, als je er niet uit komt, vraag aan degene achter de bar wat een goed wietje is. 9 van de 10 keer heb je gewoon een vriendelijk iemand achter de bar, die daar staat om klanten te helpen. :)

Bovenaan