eerste keer coke brokje

Hey,

ik heb 1,5gr coke gekocht en ik wil dat samen met een vriend eens proberen. Het probleem is dat we allebei nog geen ervaring hebben met coke... We hebben al wel eens xtc gedaan en we roken regelamtig wiet enzo maar dit is totaal nieuw.

Dus ik heb een paar newbie vraagjes :wink:

- het is een brokje coke, hoe kan ik dit snuifbaar maken of is dat niet de bedoeling?
- hoeveel kan ik best de eerste keer nemen? sommigen zeggen een klein lijntje, anderen een mespuntje???
- aan welke fysieke reacties kan ik mij verwachten? Verdoofde neus....??
- en wat de volgende dag? hoe erg is die???

grtz

Wacky

Badass junkie
Ik heb zelf coke maar 1 keer gedaan, en hoef het verder niet meer.

1/6e gram had ik genomen. Beetje verdoofd, maar dat was niet echt van belang. Het meest opvallende aan de ervaring was het "ik wil meer gevoel" dat ertoe leidde dat ik op het dour festival wat ging rond vragen of er iemand coke te koop wist. Daarnaast natuurlijk de energie en het ego.
Na 2 uur is het uitgewerkt, ben je eventjes wat moe, daarna kan je gewoon slapen en de volgende dag niets aan de hand. Nouja, dat was dus bij 1 lijn van 1/6e gram.

Doe het goed, niet met een zielig mespuntje ofzo, maar doe ook een flinke lijn zodat je voelt hoeveel dat tering spul sterker is dan jij en je het ook bij 1 keer houd :)

pieter-b

Wijs gebruiker
al zullen veel mensen het niet met me eens zijn,
mijns insziens kun je een effect verwachten wat gelijk is aan koffie, muv de ongelovelijke zucht naar meer die vrijwel direct ontstaat, en het klote gevoel wat je hebt als het op is.

deze tabel is van ratten die zichzelf van coke kunnen voorzien voor een korte periode.
Coke werkt volledig op je dopamine...wat de afbeelding toont is dat je dopamine pijl na gebruik lager is dan voor gebruik...
maw

Neem het dus niet 's ochtends, maar op een tijdstip dat je iedereen je huis uit kan kicken en kan slapen ofzo...of beter...maak er iemand anders ongelukkig mee :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Van dat brokje moet je dus poeder maken... Coke is totaal mijn ding niet, maar ik wens je toch veel plezier! :wink: Als ik jou was zou ik het gewoon bij een keertje uitproberen houden, want het is verder veels te duur en erg verslavend!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Coke is zo overschat ... gelukkig hebben jullie een brokje dat hopelijk 30-70 zal zijn.

Veel plezier.

:wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Speed doet gewoon zijn werk met coke kom je nergens aan toe omdat je altijd maar meer wilt.

Stonie

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
lysergine25 zei:
Speed doet gewoon zijn werk met coke kom je nergens aan toe omdat je altijd maar meer wilt.

Stonie

Juist! Ik kan me uren vermaken op een enkele lijn pep, terwijl ik met coke op stiekem na een kwartiertje alweer aan mijn volgende lijn denk, dat stel ik dan nog wel heel even uit, maar ondertussen zit het toch al in mijn kop en blijf ik er mee bezig. Ik word daar dan weer heel onrustig van en uiteindelijk ook opgefucked, omdat ik die lijnen toch altijd weer te snel achter elkaar neem... :angry:

sabe007

Experimenterende gebruiker
ik ga het binnenkort ook een gebruiken. maar moet het eerst weten te vinden hier in belgie.
de prijs is toch 25 euro de gram.
waarom dan niet eens een gram opsnuiven in een keer :grin:

acidboy

Badass junkie

- het is een brokje coke, hoe kan ik dit snuifbaar maken of is dat niet de bedoeling?

Inderdaad snuifbaar maken met een pasje of iets scherps, goed alle brokjes eruit halen, da's fijner om te snuiven (dat doe je door een opgerold briefje van 10 ofzo, of een afgeknipt rietje).

- hoeveel kan ik best de eerste keer nemen? sommigen zeggen een klein lijntje, anderen een mespuntje???

Eerste keer zou ik gewoon een klein lijntje in elk neusgat doen, ff wachten, lekker peuk opsteken en het effect wat afwachten, hierna kan je om het hoogtepunt in stand te houden puntjes of kleine lijntjes bijnemen. Je zal merken dat het na een half uurtje uit begint te werken, dat is ongeveer het moment om wat bij te nemen.. Mijn advies is wel... maak alles op, gaat niet zitten overhouden en een weekend later weer nakken, da's niet zo goed ivm verslavingsgevoeligheid enzo. Maarja, 1,5 gram met zn 2-en de eerste keer vind ik ook wel weer redelijk wat... maar het kan wel. Doe het rustig aan zou ik zeggen, begin gewoon vroeg op de avond ofzo.

- aan welke fysieke reacties kan ik mij verwachten? Verdoofde neus....??

Ga er van uit dat je wat opgefokt raakt, een beetje een paranoia of onrustig gevoel krijgt. Je zal je een stuk scherper voelen, alsof je alles een stuk beter of helderder registreert... als ik dit zo een beetje goed beschrijf.
Inderdaad, verdoofde bek, bij mij m'n tanden heel erg... tong ook (maar ik lik altijd mn spiegeltje leeg...). Verdoofde neus inderdaad, fucking versnelde hartslag, schrok ik de eerste keer wel van..

- en wat de volgende dag? hoe erg is die???

Hangt er totaal van af hoeveel je genomen hebt, als je zoals hierboven is gezegd maar 1/6 gram hebt gesnoven en vervolgens 4 uur wacht, ja, dan slaap je prima en merk je de dag erna vrij weinig. Als je die 1,5 gram opmaakt... dan slaap je niet, ik niet in ieder geval, en ben ik de volgende dag echt een kadaver.

Tenslotte wil ik zoals iedereen je waarschuwen dat het fucking verslavend is/kan zijn. Dus hou het vooral bij deze ene keer, maak het op of geef de rest weg... En hou lekker wat tijd tussen de laatste lijn en in bed gaan liggen, anders ga je alleen maar para worden omdat je niet slaapt, je hart zo snel gaat en al die shit. Wat ik vaak doe is .. 2 uurtjes na m'n laatste lijn beginnen met blowen, en dan stelletje joints roken en uiteindelijk 3 a 4 uurtjes na de laatste lijn gaan liggen. Maar dat ben ik.
Als ik zo snel even iets vergeten ben... er zijn nog genoeg mensen hier die wat kunnen aanvullen.

Frisko

Badass junkie
lysergine25 zei:
Laat het testen !!

Er is zwaar vervuilde coke op de markt waar mensen aan overlijden.

:wave:
da is toch alleen in holland dan want aan de sossa hier is niks aan te merken!!! en daar heb ik geen testcentra voor nodig!!
aleen een fles amoniak,lepel,aansteker en een stuk wc papier...
boleta's dezer dagen jeweet... :wave: :wave:

DrMed

westside zei:
brokje cocaine van 1.5 gram???? volgens mij heb je het over crack
Heb brokken van 10 gram gehad, waarom zou het crack zijn?

As for de eerste keer coke, waarschijnlijk vind je het de eerste keer allemaal wel meevallen.
Het voelt niet echt heel verslavend ofzo, maar stiekem sluipt het er in en het kan heel nasty zijn.
Eigenlijk is het gewoon echt kut drugs, want het is duur, het werkt kort en je wil alleen maar meer.
Maar ik gebruik het zelf ook regelmatig...

pieter-b

Wijs gebruiker
bij coke roken verbrand je de werkbare stof.
bij basecoke roken verdamp je de werkbare stof.

coke roken is dus zonde van je geld (en vooral je longen)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
anusdrugs kutdrugs ......

gewoon allemaal opsnuiven maar eerst goed bezatten op de drank en dan de darkroom in.

pieter-b

Wijs gebruiker
lol...dat is zooooOOOO nutteloos...
mijn eerste lijntje coke was toen ik zoooOOOO dronken was..dat ik halfnaakt en 80% out, het gangfeest weer opkroop..door iemand een spiegeltje onder mn neus kreeg, en niet veel later was ik...
Volledig nuchter..
zelfs zo nuchter dat ik me dood ergerde aan al die zatte mensen waar niet mee te praten viel..de dwazen...
ben een paar minuten later maar naar bed gegaan...
nuchter zijn rond 5 uur 'snachts op een doorzak feest is nou eenmaal niet het meest interessante.

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
al zullen veel mensen het niet met me eens zijn,
mijns insziens kun je een effect verwachten wat gelijk is aan koffie, muv de ongelovelijke zucht naar meer die vrijwel direct ontstaat, en het klote gevoel wat je hebt als het op is.
:confused:

Coke vergelijken met koffie?!!?? Het coke gevoel is echt wel veel intenser en aangenamer als van koffie...Volgens mij heb jij altijd kutcoke gehad, want van koffie voel ik bijna niets en coke voel ik heel hard. Uiteraard is coke (buiten het heerlijke gevoel) wel kutspul: kort en harde crash. Maar ik vind het totaal niet te vergelijken met koffie...

pieter-b

Wijs gebruiker
ok, een beetje overdreven misschien...toch vind ik het effect altijd maar teleurstellend slap... waarschijnlijk altijd slechte shit gehad dan..owell..ben ik niet treurig om :)

westside

je moet altijd een beet je cocaine op je tong doen of op je tanden en dan krijg je het gevoel dat je bij de tandarts bent geweest. het verdoofd helemaal dan heb je de echte shit kristal.

Dissonant

Bewuste gebruiker
sabe007 zei:
ik ga het binnenkort ook een gebruiken. maar moet het eerst weten te vinden hier in belgie.
de prijs is toch 25 euro de gram.
waarom dan niet eens een gram opsnuiven in een keer :grin:

Strak plan

Special_K

€25/g?!
Is dit standaard in Nederland?!
+ ik hoop dat je met "in 1 keer" bedoelt enkele keren gespreid over enkele uren.

sabe007

mja je kan coke toch ook vaak vinden voor 25 euro de gram. niet dat het dan goede is. maar het is wel te vinden.

Frisko

Badass junkie
Wacky zei:
Special_K zei:
€25/g?!
Is dit standaard in Nederland?!

Alleen als je kilos koopt of bakmeel. Voor coke is 50E per gram in nederland standaard.
is nie altijd waar!!!
bij coke is het heel anders
dan bedoel ik de "hoe meer je koopt zoveelste minder je betaalt ratio"

voor een kilo goeie coke bedoel je nog 30.000 of meer... :wave:

pieter-b

Wijs gebruiker
westside zei:
je moet altijd een beet je cocaine op je tong doen of op je tanden en dan krijg je het gevoel dat je bij de tandarts bent geweest. het verdoofd helemaal dan heb je de echte shit kristal.
BS...
ik weet zo ff niet meer waar het naast suikers nog meer mee versneden wordt, maar wel weet ik dat het vaak verdovende medicatie is..
Juist om mensen die denken zoals jou voor het lapje te houden door de verdoving die je op je tandvlees voelt.

verdovend gevoel in je smoel is GEEN indicatie voor goede coke.
..das alleen zo in miami vice :)

Frisko

Badass junkie
pipoxyz zei:
westside zei:
BS...
ik weet zo ff niet meer waar het naast suikers nog meer mee versneden wordt, maar wel weet ik dat het vaak verdovende medicatie is..
Juist om mensen die denken zoals jou voor het lapje te houden door de verdoving die je op je tandvlees voelt.

verdovend gevoel in je smoel is GEEN indicatie voor goede coke.
..das alleen zo in miami vice :)
verdoven is wel een goed teken mits het de goeie verdoving is toch...
een regelmatig cokegebruiker merkt het verschil tussen lidocaine verdoving of de echte cokeverdoving...
lidocaine bv verdoofd bijna dadelijk en bij coke duurt het 5,6,7 min voor je verdoofd bent!!!
en het gevoel is ook anders,valt moeilijk uit te leggen!!!
cokegebruikers weten wel wat ik bedoel :wave:

sabe007

ik denk dat je alleen maar kunt weten dat je goede coke hebt. als je het bij een vertrouwde dealer zoekt.
en als je hem getest hebt :wink:

Frisko

Badass junkie
sabe007 zei:
ik denk dat je alleen maar kunt weten dat je goede coke hebt. als je het bij een vertrouwde dealer zoekt.
en als je hem getest hebt :wink:
of zoals ik nog al eens heb vermeld met een fles amoniak,lepel en aansteker :wink: :wink:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
komt door risico geld, als je een halve kilo koopt, dan hoeft er maar ééntje één keer te rijden. voor die halve kilo

als je steeds grammetjes koopt, dan de pak-kans groter, want het valt op dat steeds de zelfde persoon op ongeveer de zelfde plek, steeds maar een paar seconden contact heeft met een zeker persoon....

Bovenaan