- het is een brokje coke, hoe kan ik dit snuifbaar maken of is dat niet de bedoeling?
Inderdaad snuifbaar maken met een pasje of iets scherps, goed alle brokjes eruit halen, da's fijner om te snuiven (dat doe je door een opgerold briefje van 10 ofzo, of een afgeknipt rietje).
- hoeveel kan ik best de eerste keer nemen? sommigen zeggen een klein lijntje, anderen een mespuntje???
Eerste keer zou ik gewoon een klein lijntje in elk neusgat doen, ff wachten, lekker peuk opsteken en het effect wat afwachten, hierna kan je om het hoogtepunt in stand te houden puntjes of kleine lijntjes bijnemen. Je zal merken dat het na een half uurtje uit begint te werken, dat is ongeveer het moment om wat bij te nemen.. Mijn advies is wel... maak alles op, gaat niet zitten overhouden en een weekend later weer nakken, da's niet zo goed ivm verslavingsgevoeligheid enzo. Maarja, 1,5 gram met zn 2-en de eerste keer vind ik ook wel weer redelijk wat... maar het kan wel. Doe het rustig aan zou ik zeggen, begin gewoon vroeg op de avond ofzo.
- aan welke fysieke reacties kan ik mij verwachten? Verdoofde neus....??
Ga er van uit dat je wat opgefokt raakt, een beetje een paranoia of onrustig gevoel krijgt. Je zal je een stuk scherper voelen, alsof je alles een stuk beter of helderder registreert... als ik dit zo een beetje goed beschrijf.
Inderdaad, verdoofde bek, bij mij m'n tanden heel erg... tong ook (maar ik lik altijd mn spiegeltje leeg...). Verdoofde neus inderdaad, fucking versnelde hartslag, schrok ik de eerste keer wel van..
- en wat de volgende dag? hoe erg is die???
Hangt er totaal van af hoeveel je genomen hebt, als je zoals hierboven is gezegd maar 1/6 gram hebt gesnoven en vervolgens 4 uur wacht, ja, dan slaap je prima en merk je de dag erna vrij weinig. Als je die 1,5 gram opmaakt... dan slaap je niet, ik niet in ieder geval, en ben ik de volgende dag echt een kadaver.
Tenslotte wil ik zoals iedereen je waarschuwen dat het fucking verslavend is/kan zijn. Dus hou het vooral bij deze ene keer, maak het op of geef de rest weg... En hou lekker wat tijd tussen de laatste lijn en in bed gaan liggen, anders ga je alleen maar para worden omdat je niet slaapt, je hart zo snel gaat en al die shit. Wat ik vaak doe is .. 2 uurtjes na m'n laatste lijn beginnen met blowen, en dan stelletje joints roken en uiteindelijk 3 a 4 uurtjes na de laatste lijn gaan liggen. Maar dat ben ik.
Als ik zo snel even iets vergeten ben... er zijn nog genoeg mensen hier die wat kunnen aanvullen.