Philippe zei:Hoi,
Heb al het nodige gelezen over coke en wil het maar eens een keer proberen. Kunnen hier wat eerste ervaringen neergezet worden? Daarbij wil ik liever niet alleen de eerste keer gebruiken dus welke meer ervaren (geen junk!!!) gebruiker wil een keer meedoen?
Kim zei:Philippe zei:Hoi,
Heb al het nodige gelezen over coke en wil het maar eens een keer proberen. Kunnen hier wat eerste ervaringen neergezet worden? Daarbij wil ik liever niet alleen de eerste keer gebruiken dus welke meer ervaren (geen junk!!!) gebruiker wil een keer meedoen?
Zijn hier junks dan ?
iedereen is junk hierKim zei:Philippe zei:Hoi,
Zijn hier junks dan ?

davie zei:Kim zei:Philippe zei:Hoi,
Zijn hier junks dan ?
Een junk is,volgens het woordenboek, een drugsgebruiker. Dus er zijn veel junkies hier net als ik. Dus ik kan je niet helpen met mijn ervaringen.![]()
Philippe zei:Hoi,
Daarbij wil ik liever niet alleen de eerste keer gebruiken dus welke meer ervaren (geen junk!!!) gebruiker wil een keer meedoen?
need^weed zei:davie zei:Kim zei:Philippe zei:Hoi,
Zijn hier junks dan ?
Een junk is,volgens het woordenboek, een drugsgebruiker. Dus er zijn veel junkies hier net als ik. Dus ik kan je niet helpen met mijn ervaringen.![]()
volgens mij is een junk iemand die aan hard drugs verslaafd is hoor, als je gwoon drugs gebruikt ben je geen junk....
davie zei:Philippe zei:Hoi,
Daarbij wil ik liever niet alleen de eerste keer gebruiken dus welke meer ervaren (geen junk!!!) gebruiker wil een keer meedoen?
Als je nu een vrouw bent en blond, dan zal ik het eens in overweging nemen.
davie zei:Philippe zei:Hoi,
Kim zei:davie zei:Philippe zei:Hoi,
Dus als ik t vraag dan kom je wel :P
Dan zal ik er nog eens over nadenken!davie zei:Kim zei:davie zei:Philippe zei:Hoi,
Snuif je dan?Dan zal ik er nog eens over nadenken!
Kim zei:davie zei:Kim zei:davie zei:Philippe zei:Hoi,
Snuif je dan?Dan zal ik er nog eens over nadenken!
Eigenlijk niet :P
).wausie91 zei:zoals ik al zei pb me eerst een hele dag chillen savonds snuiven
need^weed zei:wausie91 zei:zoals ik al zei pb me eerst een hele dag chillen savonds snuiven
misschien is het wel smeris maat![]()
Ik kon niet anders dan op jou bericht reageren.Het kan zijn dat ik mij vergis maar je laat hier toch doorschijnen dat volgens jou de meeste drug gebruikers randedielen zijn.en tegelijkertijd vraag je ook nog naar een coke gebruker?laat het mij zo zeggen!!we leven niet meer in de flower power tijd en nog maar een geluk. uiteraad heb je er veel randdebiele bij maar die heb je ook bij drankgebruikers en die heb je zowiezo ook in onze maatschapij. en 60 procent van de coke gebruikers vindt je in de hogere kringen. het is niet voor niks dat het nog altijd ;de drugs van de rijken,word genoemd.je mag er nog verslaaf aan zijn maar als je het niet kunt betalen eindig het op straat of in de bak.en dat is het gevaar van coke!! weet waar je aan begint want het is geen speed of een jointje maar kan,moet niet,mensen volledig de grond laten in gaan. het is gelijk roken de 1 krijg er kanker van de ander niet. het is jouw leven! beslis zelf!Philippe zei:Ik zal maar eens reageren na al die reacties op mijn post. Ik bedoel met ' junk' dat ik niet een of andere complete randdebiel krijg die dakloos is geen baan niet hygienisch etc gewoon een 'normale' gebruiker (als je die al ken vinden).
Liefst omgeving amsterdam.
en nee dit is geen gehaaide manier om coke te krijgen.
ik koop het netjes zelf.
Ik heb ervaring met coke maar gebruik het ook met mate. dit betekent voor mij ongeveer 1 maal in de maand.Voor mij is coke gewoon de max maar ik probeer er op een bewuste manier mee om te gaan en wil dit ook zo houden.anders kan het wel eens heel vlug mis gaan met coke.Zeker op het gebied van; hoe ga en blijf ik het betalen?Philippe zei:Hoi,
neen ik denk helemaal niet dat alle mensen hier randdebielen zijn ik weet alleen dat er randdebielen zijn zowel onder drugsgebruikers als in de ' normale' maatschappij dus ik denk dat ik niet veel anders zeg dan jij.
Heb je ervaring met coke? En zo ja hoe heb je het kunnen beteugelen (of juist niet).
NEEN!!! Zeker en vast niet!! want mijn gezondheid komt op de eerste plaats.en zeker niet geld. wat betreft het geld? daar moet ik persoonlijk het niet voor laten. ik vindt men kan meer genieten met mate en het brengt minder problemen!groetjes candyPhilippe zei:Stel dat geld geen probleem zou zijn zou je het da vaker gebruiken?
Philippe zei:Stel dat geld geen probleem zou zijn zou je het da vaker gebruiken?
Philippe zei:Stel dat geld geen probleem zou zijn zou je het da vaker gebruiken?