Eerste keer coke: samen proberen?

Philippe

Newbie
Hoi,

Heb al het nodige gelezen over coke en wil het maar eens een keer proberen. Kunnen hier wat eerste ervaringen neergezet worden? Daarbij wil ik liever niet alleen de eerste keer gebruiken dus welke meer ervaren (geen junk!!!) gebruiker wil een keer meedoen?

nutsss

Wijs gebruiker
Gezellig! Eens even denken...

ervaren gebruiker maar geen junk...

dat is er maar één. Maar die naam mag ik helaas niet noemen. Ech ni. Eerlijk. Ech ni.

Kim

Wijs gebruiker
Philippe zei:
Hoi,

Heb al het nodige gelezen over coke en wil het maar eens een keer proberen. Kunnen hier wat eerste ervaringen neergezet worden? Daarbij wil ik liever niet alleen de eerste keer gebruiken dus welke meer ervaren (geen junk!!!) gebruiker wil een keer meedoen?

Zijn hier junks dan ?

davie

Wijs gebruiker
Kim zei:
Philippe zei:
Hoi,

Zijn hier junks dan ?

Een junk is,volgens het woordenboek, een drugsgebruiker. Dus er zijn veel junkies hier net als ik. Dus ik kan je niet helpen met mijn ervaringen. :)

yellowmoon

Bewuste gebruiker
Kim zei:
Philippe zei:
Hoi,

Zijn hier junks dan ?
iedereen is junk hier :mrgreen:

trouwens die avatar van jouw is toch van de film the shining

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
davie zei:
Kim zei:
Philippe zei:
Hoi,

Zijn hier junks dan ?

Een junk is,volgens het woordenboek, een drugsgebruiker. Dus er zijn veel junkies hier net als ik. Dus ik kan je niet helpen met mijn ervaringen. :)

volgens mij is een junk iemand die aan hard drugs verslaafd is hoor, als je gwoon drugs gebruikt ben je geen junk....

davie

Wijs gebruiker
Philippe zei:
Hoi,

Daarbij wil ik liever niet alleen de eerste keer gebruiken dus welke meer ervaren (geen junk!!!) gebruiker wil een keer meedoen?

Als je nu een vrouw bent en blond, dan zal ik het eens in overweging nemen.

davie

Wijs gebruiker
need^weed zei:
davie zei:
Kim zei:
Philippe zei:
Hoi,

Zijn hier junks dan ?

volgens mij is een junk iemand die aan hard drugs verslaafd is hoor, als je gwoon drugs gebruikt ben je geen junk....

Ik deel die mening, maar het woordenboek beschrijft het anders. Ik vind een junk ook meer iemand die verslaafd is, maar daar niet de financiële middelen voor heeft om te gebruiken en er gewoon niet uitziet. Ik vind die gasten die in het park zitten heel de dag te zuipen en drugs gebruiken junkies of die op het station rondhangen.

nutsss

Wijs gebruiker
davie zei:
Philippe zei:
Hoi,

Daarbij wil ik liever niet alleen de eerste keer gebruiken dus welke meer ervaren (geen junk!!!) gebruiker wil een keer meedoen?

Da's nou onze Davie. De beroerste niet hoor. Het is het Brabantse land wat die mensen zo mild en hulpvaardig maakt. Davie, jongen, ik ben trots op je! snif

Kim

Wijs gebruiker
davie zei:
Philippe zei:
Hoi,

Dus als ik t vraag dan kom je wel :P

davie

Wijs gebruiker
Kim zei:
davie zei:
Kim zei:
davie zei:
Philippe zei:
Hoi,

Dus als ik t vraag dan kom je wel :P

Snuif je dan? :mrgreen: Dan zal ik er nog eens over nadenken!

Eigenlijk niet :P

Eigenlijk niet, maar bij wijze van uitzondering?

Philippe

Newbie
Ik zal maar eens reageren na al die reacties op mijn post. Ik bedoel met ' junk' dat ik niet een of andere complete randdebiel krijg die dakloos is geen baan niet hygienisch etc gewoon een 'normale' gebruiker (als je die al ken vinden :beer: ).
Liefst omgeving amsterdam.
en nee dit is geen gehaaide manier om coke te krijgen.
ik koop het netjes zelf.

Philippe

Newbie
Hoi,

Vrienden genoeg maar dat zijn allemaal nette burgers dus die zouden het niet echt apprecieren als ik even met hen een lijntje zou snuiven sterker ik zou verbannen worden :mrgreen:

nutsss

Wijs gebruiker
Coke is prettig om met je vrienden te snuiven. Een blind-date coke-show concept zou weleens niet prettig kunnen zijn denk ik.

Lana

Wijs gebruiker
Ga anders eerst een keer gewoon afspreken met de persoon met wie je gaat snuiven. Dan weet je al een beetje wat voor vlees je in de kuip hebt. Anders kan het je ervaring met coke nadelig beinvloeden misschien. Zoals Nutss ookal zegt.
Je moet je wel op je gemak voelen als je voor de eerste keer drugs gaat gebruiken, dat is het beste.

zommes

Badass junkie
Je kan ook niks meer fatsoenlijk vragen op dit forum voordat er allemaal kinderachtige idioten een irrelevant gesprek met elkaar gaan voeren.

candy

Bewuste gebruiker
Philippe zei:
Ik zal maar eens reageren na al die reacties op mijn post. Ik bedoel met ' junk' dat ik niet een of andere complete randdebiel krijg die dakloos is geen baan niet hygienisch etc gewoon een 'normale' gebruiker (als je die al ken vinden :beer: ).
Liefst omgeving amsterdam.
en nee dit is geen gehaaide manier om coke te krijgen.
ik koop het netjes zelf.
Ik kon niet anders dan op jou bericht reageren.Het kan zijn dat ik mij vergis maar je laat hier toch doorschijnen dat volgens jou de meeste drug gebruikers randedielen zijn.en tegelijkertijd vraag je ook nog naar een coke gebruker?laat het mij zo zeggen!!we leven niet meer in de flower power tijd en nog maar een geluk. uiteraad heb je er veel randdebiele bij maar die heb je ook bij drankgebruikers en die heb je zowiezo ook in onze maatschapij. en 60 procent van de coke gebruikers vindt je in de hogere kringen. het is niet voor niks dat het nog altijd ;de drugs van de rijken,word genoemd.je mag er nog verslaaf aan zijn maar als je het niet kunt betalen eindig het op straat of in de bak.en dat is het gevaar van coke!! weet waar je aan begint want het is geen speed of een jointje maar kan,moet niet,mensen volledig de grond laten in gaan. het is gelijk roken de 1 krijg er kanker van de ander niet. het is jouw leven! beslis zelf!

Philippe

Newbie
Hoi,

neen ik denk helemaal niet dat alle mensen hier randdebielen zijn ik weet alleen dat er randdebielen zijn zowel onder drugsgebruikers als in de ' normale' maatschappij dus ik denk dat ik niet veel anders zeg dan jij.
Heb je ervaring met coke? En zo ja hoe heb je het kunnen beteugelen (of juist niet).

candy

Bewuste gebruiker
Philippe zei:
Hoi,

neen ik denk helemaal niet dat alle mensen hier randdebielen zijn ik weet alleen dat er randdebielen zijn zowel onder drugsgebruikers als in de ' normale' maatschappij dus ik denk dat ik niet veel anders zeg dan jij.
Heb je ervaring met coke? En zo ja hoe heb je het kunnen beteugelen (of juist niet).
Ik heb ervaring met coke maar gebruik het ook met mate. dit betekent voor mij ongeveer 1 maal in de maand.Voor mij is coke gewoon de max maar ik probeer er op een bewuste manier mee om te gaan en wil dit ook zo houden.anders kan het wel eens heel vlug mis gaan met coke.Zeker op het gebied van; hoe ga en blijf ik het betalen?

candy

Bewuste gebruiker
Philippe zei:
Stel dat geld geen probleem zou zijn zou je het da vaker gebruiken?
NEEN!!! Zeker en vast niet!! want mijn gezondheid komt op de eerste plaats.en zeker niet geld. wat betreft het geld? daar moet ik persoonlijk het niet voor laten. ik vindt men kan meer genieten met mate en het brengt minder problemen!groetjes candy

melissa

Wijs gebruiker
Philippe zei:
Stel dat geld geen probleem zou zijn zou je het da vaker gebruiken?

hiero ook geld geen probleem,maar ik moet er niet aan denken om mijn neus iedere dag te poederen,getver
ik heb dat ooit een dikke 8 maanden volgehouden,never niet meer

dealers junks ??

junks bestaan niet tok alleen gehaaide gebruikers ahhaha maja dealers bestaan ook niet eerder randfiguren zie ze als apothekers wat is nou een goeie apotheker ??? :confused: :confused: :confused: :confused:

Angelo18

Newbie
Denk niet echt dat hier junks zitte eingelijk een echt junk blijft gebruike en heeft er telkens geld vor nodig dus die had zijn compter allang verkocht........

Philippe

Newbie
Tijdje geleden dat ik dit topic opende en ook tijd geleden dat ik hier op dit forum ben geweest. Feit is evenwel dat ik het nog steeds nooit geprobeerd heb en ben evenwel nog steeds erg benieuwd.
Zijn er mensen uit het Amsterdamse of die er vaak komen die mij iets kunnen aanbevelen waar je het beste kunt kopen of die regelmatiger hebben geprobeerd om te zien hoe e.a. gaat? want in mijn eigen sociale kring is dit uit den boze om dit te proberen.

Philippe

Newbie
Hoezo,

Is Candy dan geen genorsgebruiker meer?

Btw de eerste keer laat nog steeds op zich wachten waarschijnlijk
lijkt het mij te risicovol om het te doen vanwege al de slechte verslavingsverhalen die ik hoor....

Bovenaan