1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Eerste keer Cosmic Connectors (truffels)

Discussie in 'Trip reports' gestart door JohnnyDoe, 11 okt 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. JohnnyDoe

JohnnyDoe Experimenterende gebruiker

Hi peeps!

Net voor de first time een paar truffels naar binnen gewerkt: de 'Cosmic Connectors' (sclerotia) van de lokale smartshop. Kon er niet afblijven toen ik ze net had gehaald dus heb 45 min geleden zo'n 2,5 gram op en net de overige 7,5 mg :innocent:

We zijn intussen nog even naar de supermarkt geweest, maar moet zeggen dat ik er tot nu toe (nog) niet heel veel van heb gevoeld. Het leek net wel even of de beeldjes om me heen wat golven - en nu ik erover schrijf is het eigenlijk ook wel aardig merkbaarder geworden :tearsofjoy:

Mijn huisgenoot is nu naar de coffeeshop. Of is dat een slechte keus? blow verder wel zo'n 24/7.

Ik weet niet hoe de avond verder verloopt en er staat iemand aan de deur, i'll keep you posted!:tonguewink:

Als iemand nog gekke tips of adviesjes heeft horen we het graag. Greets!

2. Digitalism

Digitalism Experimenterende gebruiker

10 gram is een mooie dosering voor een eerste keer. Blowen kan het effect sterk intensiveren, dus het is aan te raden om eerst de piek van de truffels even af te wachten.

Enjoy!

3. GoldenGrow

GoldenGrow Bewuste gebruiker

Hoe is de avond verder verlopen?

4. JohnnyDoe

JohnnyDoe Experimenterende gebruiker

Thanks mensen! En zeker niet voor wekelijks of maandelijks gebruik (zoiets moet echt zijn waarde blijven houden en kan je denk ik in verschillende fases van je leven verschillende inzichten geven) maar echt wauuww:nevergonnagiveyouup::cheerpompom: shit man, wat was dit een gruwelijk mooie ervaring!

De trip begon eigenlijk niet al te best maar toen ik eenmaal naar buiten ging is dat echt compleet omgeslagen :innocent: ben nu alleen doodop en kijk nu de film Monk samen met mijn vriendin, dus deel morgen de ervaring en eventuele lessen hiervan met jullie!!

Weltruste iedereen

*.exe2.0 vindt dit leuk.
  5. henkie2

henkie2 Experimenterende gebruiker

Leuk om te lezen! Binnen trippen vind ik zó saai, heel herkenbaar dat het buiten plotseling pas "echt begon". Is me ook wel eens overkomen, tijdens m'n derde trip als ik het goed herinner, met 15 gram Valhalla truffels tijdens een regenachtige avond. Eerste twee uur waren saai en ik zat de hele tijd nerveus naar YouTube filmpjes te kijken, totdat ik merkte dat het buiten was gestopt met regenen. Good times, spacend rondlopen in m'n eigen buurt, midden in de nacht :wink:

En ja, als je wat meer ervaring hebt zou ik zeker aanraden om eens een dikke joint (liefst indica, zonder tabak) op te steken tijdens de piek van een truffeltrip, als je écht diep wilt gaan :hearteyes:

Laatst bewerkt: 16 okt 2019 om 00:51
Laden...