Eerste keer DXM

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
de koppijn bij DXM is vele malen erger dan bijvoorbeeld paddo's (waar ik vrijwel nooit hoofdpijn van krijg maar goed). Ik zou niet met dxm beginnen te trippen. Voor een beginnende psychonaut raad ik mexicaanse paddo's aan :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:
de koppijn bij DXM is vele malen erger dan bijvoorbeeld paddo's (waar ik vrijwel nooit hoofdpijn van krijg maar goed). Ik zou niet met dxm beginnen te trippen. Voor een beginnende psychonaut raad ik mexicaanse paddo's aan :)

Oke en als je geen paddo's wilt. Dan natuurlijke tripmiddelen zoals LSA?? Ik wil opzich wel paddo's doen maar me vriendin niet en we doen het samen. Dus wat zou je als 2e aanraden :)

Alvast bedankt voor je tip :wink:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
eerlijk gezegd heb ik op LSA nooit echt 'getript'. Maar paddo's zijn ook natuurlijk hoor :). Ik zou echt als beginnend tripper paddo's aanraden of misschien wel LSD (halve zegel, kan geen kwaad).

LSD schrikt je misschien af, maar je moet de horror-verhalen met een korreltje zout nemen, als jij je goed voelt, en je hebt een 'go-with-the-flow' instelling en je treft gewoon relaxte voorzorgsmaatregelen kan der echt weinig mis gaan. Het gaat vaker goed, dan fout :wink:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:
eerlijk gezegd heb ik op LSA nooit echt 'getript'. Maar paddo's zijn ook natuurlijk hoor :). Ik zou echt als beginnend tripper paddo's aanraden of misschien wel LSD (halve zegel, kan geen kwaad).

LSD schrikt je misschien af, maar je moet de horror-verhalen met een korreltje zout nemen, als jij je goed voelt, en je hebt een 'go-with-the-flow' instelling en je treft gewoon relaxte voorzorgsmaatregelen kan der echt weinig mis gaan. Het gaat vaker goed, dan fout :wink:

Kijk dat klinkt goed :) Dan zal ik ff kijken of ik ergens zegeltje LSD kan scoren. En anders gewoon paddo's( ik weet dat het ook natuurlijk en legaal is :P ) maar me vriendin wou gaan paddo's dus proberen we wel LSD of iets uit de smartshop ofzo.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Fishhead07 zei:
Psycho_Chrono zei:

Kijk dat klinkt goed :) Dan zal ik ff kijken of ik ergens zegeltje LSD kan scoren. En anders gewoon paddo's( ik weet dat het ook natuurlijk en legaal is :P ) maar me vriendin wou gaan paddo's dus proberen we wel LSD of iets uit de smartshop ofzo.

Ik zou zeggen vraag eens rond in de smartshop inderdaad, die mensen zullen je waarschijnlijk ook paddo's adviseren, maar zij weten wat ze nog meer in huis hebben en kunnen zo je dus ook iets anders leuks adviseren om mee te beginnen. :) veel plezier in ieder geval :wave:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Fishhead07 zei:
Psycho_Chrono zei:

Ik zou zeggen vraag eens rond in de smartshop inderdaad, die mensen zullen je waarschijnlijk ook paddo's adviseren, maar zij weten wat ze nog meer in huis hebben en kunnen zo je dus ook iets anders leuks adviseren om mee te beginnen. :) veel plezier in ieder geval :wave:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Vandaag voor het eerst DXM gebruikt.

Ik was eigenlijk helemaal niet van plan het te gebruiken maar ik kijk in me ouders medicijn laatje en zag ineens een volpakje Daro Retard Capsules dus ik denk daar pak ik er ff 5 van.

Vandaag was ik vrij dus een mooie gelegenheid om het te testen.

Ik heb de bolletjes van de 5 pillen in een kommetje gedaan en geprobeerd fijn te maken ging niet heel goed maarja alles in me drinken gegooid en na meerdere keren proberen uiteindelijk opgedronken(echt smerig spul viezer dan GHB :P) Toen ben ik lkkr op bed gaan liggen voelde me zwaar duf en energieloos beetje koppijn en misselijk niet heel erg. Toen lekker een muziekje opgezet en na een 1,5 naar buiten gegaan om te smoken.

Nadat ik dat had gedaan voelde ik me goed van de wereld. Beetje vaag chill spacend en ineens energie en honger :grin: en tering warm :P

Al met al een aardige ervaring maar als ik het nog eens ga doen dan een grotere dosis en dan in vla gooien werkt ff wat makkelijk ook al is het dan viezer om te eten.

Nu wel dikke koppijn maarja was het waard :)

xcrement

Belezen gebruiker
minn zei:
't werkt zowieso al amper...
dikke bullsh*t!
een hoge dosis geeft een effect dat onbeschrijflijk is.
Heb het zo'n 15x gedaan en 2x volledige uittreding uit m'n lichaam.
Zat in de zetel en het gevoel van m'n lichaam was er gewoon volledig niet meer. Het gevoel was volledig losgekoppeld met het lichaam. Ik zat in m'n zetel salto's te maken in het donkere universum.
Totaal geen evenwicht en echt volledige dissociatie.
wandelen was ook onmogenlijk voor enkele uren.
En praten gaat al helemaal niet, je tong is zo verdoofd dat er niets meer uitkomt, voelt alsof je tong helemaal is opgezwollen.en zo klinkt het ook.
Is echt een extreme ervaring. Niets maar dan ook niets kan dat kloppen.vond die ervaring zoveel gekker dan 400microgram lsd, en das niet nix.
en @ de persoon die iets vroeg over de combi met ephedra.
Ephedra is helemaal geen mao-remmer,
heb zelf 500mg dxm gecombineerd met 1440mg pseudo-ephedrine.
Echt speciaal is die combo niet, de dxm alleen is goed genoeg.

Doerak

Bewuste gebruiker
Skippy zei:
De chemische naam van Dextromethorfan is C18H25NO.
Eigenlijk is de chemische naam Dextromethorfan en de molecuulformule C18H25NO, maar eigenlijk boeit dat niet erg :P Verder is het een duidelijk verhaal. Er wordt duidelijk op de gevaren gewezen wat ik altijd wel kan waarderen in een FAQ. Had hem al eens voorbij zien komen op het FOK.nl forum.

Ik wil DXM zelf nog steeds wel eens proberen, maar mijn vrienden zien het niet zo zitten :)

Tazzie

Experimenterende gebruiker
Ik zal mijn 2e ervaring met DXM hier maar posten.

Mijn 1e keer was met 5 Daro capsules om te kijken hoe ik erop reageer.
Dank aan Skippy voor zijn uitgebreide post hierover :).
Gelukkig behoor ik niet tot de 12 % van de NL bevolking met CYP2D6-deficiëntie , echter veel deed het me niet dus er zou nog min 1 keer volgen met hogere dosering.

Gisteren 12 Daro capsules fijngemaakt in een vijzel en in een beetje sap opgelost en opgedronken. Ik had uitgerekend dat ik rond de 4.7mg/kg uit zou komen. Hiermee zou je dan op het 2e plateau moeten uitkomen.
Ik moet zeggen dat het idd een prettige en aparte ervaring was , kreeg het ook redelijk snel warmer na inname en ook even wat jeuk (vooral op mn hoofd).
De jeuk was na 10 min weg en ik wilde wat te drinken pakken , het voortbewegen was idd duidelijk gestoord en daardoor lachwekkend
:grin:
Ik bleef redelijk helder van geest , maar je lichaam gedraagd zich alsof je 15 baco's ophebt. Het zicht was normaal af en toe wat dubbelkijken , maar niets onaangenaams.

Heb een uur of 5 genoten van het effect , tussendoor wat muziek op mn Shures geluisterd , dvdtje gekeken en wat forums getrollt.

Na een uur of 3 eens de waterpijp erbij gepakt om een paar lekkere teugen wiet naar binnen te halen. De turbo-X smaakte me erg goed :stoned:.
In 1e instantie wil ik altijd alleen de werking ervaren zonder te combineren , maar na een paar uur wordt toch bijna altijd weer de wiet/hash erbij gepakt lol.

Al met al zeker een leuke ervaring met DXM , iets wat blijkbaar niet zo vaak voorkomt.
Misschien ooit eens plateau 3 exploren , sta daar nu niet onwelwillend tegenover.

[edit] Bijna vergeten , heb geen hoofdpijn gehad tijdens of na , maybe just lucky i guess :). [/edit]

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
heb hier ook m'n eerste DXM trip gepost. Dat was nog op 2e plateau.
2e en laatste keer ong 3 pakjes gedaan, was net over de helft van 3e plateau geloof ik.
Het voelde voor mij in ieder geval als een totaal andere drug dan vorige keer. Super heftig gevoel, kon niet meer bewegen en m'n kamer was één grote bol geen rechte muren meer, als ik m'n ogen dicht deed voelde ik me super snel rond draaien en het gevoel dat je los komt van je lichaam was ook heletijd aanwezig. vanaf een uur of 1 (had het om half 12 genomen) tot uurtje of 4 kan ik me erg weinig van herrineren helaas, hele losse flarden alsof ik een rare droom heb gehad.
Ik heb na deze trip ook een week lichamelijk moeten bijkomen, erg gaar en afwezig, nog helemaal in m'n eigen wereld.
Maar geen last gehad van hoofdpijn, de eerste keer ook niet. toen had ik de dag erna nergens last van.

Succes dit weekend met plateau 3, ben erg benieuwd naar je report!

smoke1235

Newbie
hoi i :mrgreen:
ik heb het ook geprobeerd
het is een relaxt gevoel

:stoned:

lang lever de lol

uh me lever is dood

door de drugs duhhhhh

lollllllllllllllllll

Bovenaan