de koppijn bij DXM is vele malen erger dan bijvoorbeeld paddo's (waar ik vrijwel nooit hoofdpijn van krijg maar goed). Ik zou niet met dxm beginnen te trippen. Voor een beginnende psychonaut raad ik mexicaanse paddo's aan 
Psycho_Chrono zei:de koppijn bij DXM is vele malen erger dan bijvoorbeeld paddo's (waar ik vrijwel nooit hoofdpijn van krijg maar goed). Ik zou niet met dxm beginnen te trippen. Voor een beginnende psychonaut raad ik mexicaanse paddo's aan![]()
Psycho_Chrono zei:eerlijk gezegd heb ik op LSA nooit echt 'getript'. Maar paddo's zijn ook natuurlijk hoor. Ik zou echt als beginnend tripper paddo's aanraden of misschien wel LSD (halve zegel, kan geen kwaad).
LSD schrikt je misschien af, maar je moet de horror-verhalen met een korreltje zout nemen, als jij je goed voelt, en je hebt een 'go-with-the-flow' instelling en je treft gewoon relaxte voorzorgsmaatregelen kan der echt weinig mis gaan. Het gaat vaker goed, dan fout![]()
Fishhead07 zei:Psycho_Chrono zei:eerlijk gezegd heb ik op LSA nooit echt 'getript'. Maar paddo's zijn ook natuurlijk hoor. Ik zou echt als beginnend tripper paddo's aanraden of misschien wel LSD (halve zegel, kan geen kwaad).
LSD schrikt je misschien af, maar je moet de horror-verhalen met een korreltje zout nemen, als jij je goed voelt, en je hebt een 'go-with-the-flow' instelling en je treft gewoon relaxte voorzorgsmaatregelen kan der echt weinig mis gaan. Het gaat vaker goed, dan fout![]()
Kijk dat klinkt goedDan zal ik ff kijken of ik ergens zegeltje LSD kan scoren. En anders gewoon paddo's( ik weet dat het ook natuurlijk en legaal is :P ) maar me vriendin wou gaan paddo's dus proberen we wel LSD of iets uit de smartshop ofzo.

Psycho_Chrono zei:Fishhead07 zei:Psycho_Chrono zei:eerlijk gezegd heb ik op LSA nooit echt 'getript'. Maar paddo's zijn ook natuurlijk hoor. Ik zou echt als beginnend tripper paddo's aanraden of misschien wel LSD (halve zegel, kan geen kwaad).
Kijk dat klinkt goedDan zal ik ff kijken of ik ergens zegeltje LSD kan scoren. En anders gewoon paddo's( ik weet dat het ook natuurlijk en legaal is :P ) maar me vriendin wou gaan paddo's dus proberen we wel LSD of iets uit de smartshop ofzo.
Thankskomt helemaal goed
![]()
Ik zou zeggen vraag eens rond in de smartshop inderdaad, die mensen zullen je waarschijnlijk ook paddo's adviseren, maar zij weten wat ze nog meer in huis hebben en kunnen zo je dus ook iets anders leuks adviseren om mee te beginnen.veel plezier in ieder geval
![]()
dikke bullsh*t!minn zei:'t werkt zowieso al amper...
Eigenlijk is de chemische naam Dextromethorfan en de molecuulformule C18H25NO, maar eigenlijk boeit dat niet erg :P Verder is het een duidelijk verhaal. Er wordt duidelijk op de gevaren gewezen wat ik altijd wel kan waarderen in een FAQ. Had hem al eens voorbij zien komen op het FOK.nl forum.Skippy zei:De chemische naam van Dextromethorfan is C18H25NO.
.Telefoon zei:next weekend ... gaan er 3 pakjes daro bij mij in .. #3e ... wil ik wel ervaren :P![]()