Eerste keer 'echt' pep

Medley

Newbie
Hee mensen,

Ik heb gister voor het eerst pep gebruikt en er wat van gevoeld. (Nu voel ik het nog). Het was wel een leuke ervaring maar het is toch niet echt mijn ding, ik hou het wel bij blowen als verslaving. Ik heb 4 lijntjes genomen. een beetje verspreidt over de nacht. De laatste heb ik rond een uur of 4, half 5 's ochtends genomen. Niet zo slim natuurlijk. Ik heb nog niet geslapen en mijn pupillen zijn nog wijd enzo.
Ik heb wel al flink wat multivitamine gedronken en net een banaan en een bammetje gegeteten. Maar het is nog steeds niet over.. Dus hebben jullie mij misschien wat antwoorden op mijn vragen te bieden? Ik wou graag weten wanneer mijn pupillen ongeveer weer normaal worden, en wanneer ik weer kan slapen want ik moet vannacht werken :P

Verder voel ik me nu al wel wat normaler, waar ik verder last van heb ik een beetje een spastisch trekje met mn linkerhand af en toe (ik schud er dan even mee ik weet ook niet waarom) en ik heb meer moeite met zinsopbouw. (Praten en schrijven)

Ik hoop dat jullie mij kunnen verlichten met jullie kennis!

Gegroet,
De Medley

Immo

Badass junkie
Ik ga er meestal vanuit dat ik kan slapen 8 tot 10 uur na mijn laatste dosis, dit gaat uiteraard niet voor iedereen op. De een slaapt beter met speed dan de ander, ook zal de kwaliteit een rol spelen in de lengte van het effect. Grote pupillen kunnen vrij lang aanhouden, meestal worden ze bij mij weer klein nadat ik geslapen heb.

Succes met slapen. :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
disabler zei:
verwijdde pupillen van speed ? :rolleyes:

Uh ja.. Niet zo erge schoteltjes als met mdma maar je krijgt er toch een bepaalde strakke blik van.

Ook heb je net als bij mdma stijve kaken, je loopt er alleen niet zo mee te malen maar spant ze alleen maar aan ( mijn ervaring dan).

OT: Ik ga er ook altijd vanuit dat ik 8 tot 12 uur na m'n laatste dosis kan slapen..
Dit grote tijdsverschil ( 4 uur) is omdat het bij mij heel erg scheeld hoeveel en wat voor kwaliteit ik heb. Ook scheeld het of ik thuis slaap ofnie en of ik kan blowen.. met een blowtje in je eige bedje is natuurlijk stuk beter om te slapen dan op iemands bank ofzo.

Het hiervoor genoemde advies om nog een lijntje te nemen voor je werk raad ik je af.
Dit is eigenlijk de grootste verslavingsfactor van pep, gebruiken om je normale leven te kunnen behouden na een nacht doorhalen..

Bovenaan