Eerste keer Emma Mislukt.

Elektronik

Experimenterende gebruiker
Hallo,
Ik heb gisteren met een vriend van mij mijn 1ste keer xtc gedaan.
Vriend van mij had het al meerdere keren gedaan en hij was lekker aan het gaan.
Ik voelde mij ongeveer 10 minuten goed (blijkbaar het mdma gevoel) en daarna was het eig. al uitgewerkt bij mij.
Nu vraag ik me af waarom ik niets voelde?
Ik weeg evenveel als mijn vriend en we hadden op het zelfde moment avondgegeten.
Het waren ook dezelfde pillen met zo'n 60 mg mdma.
Weet iemand waarom? Want ik was zo jaloers dat ik mijn vriend zo zag gaan en ik eig. bijna niets voelde?

Thx anyway :wink:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Had je ze zelf laten testen? Want met mCPP kan het ook wel gebeuren dat je heel even het MDMA gevoel hebt en dat het daarna wegzakt en vaag aan blijft voelen.

Elektronik

Ze zijn inderdaad getest op 60mg, had zelf de resultaten gehoord.
Ik had er 1 genomen omdat het mijn eerste keer was en normaal je toch al wat feller voelt als anders. Ik vraag me gewoon af waarom hij wel was aan het gaan en ik niet? En er zat degelijk mdma in...

3970

Wijs gebruiker
Wat had je gegeten vooraf, en hoe lang van tevoren? Toevallig niets vets op vlak van tevoren?

Berbatov

Bewuste gebruiker
Het gevoel van 60 mg MDMA is tijdens de eerste keer toch wel vrij aanwezig lijkt me. Tenminste, 70 mg was bij mij overweldigend.
Maar dat is alweer 4 jaar terug helaas. :grin:

Elektronik

@ Exteptional : van het testcentrum zelf in maastricht.
@ 3790 : Ik had rond 7 uur een grote hamburger gegeten en we hebben hem gedropt rond 11 uur. Mijn vriend had samen met mij gegeten dus dat zal het wss niet zijn denk ik.

En normaal zou je als je eerste keer doet toch 60 mg moeten voelen zoals Berbatov hier zegt...

Berbatov

Bewuste gebruiker
Hoe zwaar weeg je?
Een aangeraden dosis is 1 tot 2 mg per kg lichaamsgewicht. En dan het liefst precies er tussen in. Dat bevalt mij het beste in ieder geval.
Als je boven de 100 kg weegt kan ik me voorstellen dat je er weinig van merkte.

Elektronik

Ik weeg 69 kg.
Heb ik mss resistensie?
Ik ga volgende week naar een festival eens 2tegelijkertijd nemen, wil echt eens strak staan van de emma :)

Chris Pontius

Badass junkie
emma = mdma ?

naja eerste keer dat ik deed was een halve blauwe mitshu (140mg) en voelde wel aardig wat maar niet zoals het 'hoorde' . prop er 2 in je mik zou ik zeggen.

Flaffie

Wijs gebruiker
waazig.
Normaal zou je toch zeker wel wat van 60mg moeten voelen, zeker als het je eerste keer is.
Op een lege maag werkt het wel beter maar dat is een stuk slechter voor je gezondheid.
volgende keer wat meer nemen? en als het nog steeds niet heftig genoeg is dan misschien een lekker jointje erbij? Dat versterkt het gevoel enorm.
Wel zou ik niet gelijk 2 in je mik stoppen maar gewoon opbouwen met een halve.

Didy

Belezen gebruiker
Ik heb afgelopen weekend ongeveer hetzelfde meegemaakt.
Mijn vriendin dropte een halfje en ging ongelofelijk hard.
Ik nam er 2 en voelde me enkel wat vrolijk jammer genoeg :(

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Ieder lichaam reageert anders, misschien is je vriend wel erg gevoelig en jij erg ongevoellig, daarnaast zijn er volgens mij ook mensen die het echte xtc gevoel nooit krijgen.

Didy

Belezen gebruiker
Heb het 1 maal in mijn leven gekend en dat was met de befaamde blauwe driehoeken.
Voor de rest nooit iets gevoeld.

Elektronik

emma = mdma, zo noemen we het hier toch :)
Ik ben niet bepaald ongevoelig voor drugs, als we wiet rookte in de groep was ik toch wel altijd het gaarste. Met paddo's juist hetzelfde en ook hetzelfde met een bom speed.
Ik ga volgende week op het festival 2 tegelijkertijd droppen van dezelfde, ik heb er 6 gekocht dus voelen zal ik wel :grin:

Rondjeslopen

Een vriend van mij had hier ook last van 90 mg naar binnen, hij voelde er weinig van. Terwijl de rest keihard ging. Het was zijn eerste keer sinds 6 jaar, en 6 jaar geleden voelde hij het wel. We wisten toen echter niet hoeveel mg mdma er in die pillen zat.

Rondjeslopen

Kan je nadat je er 2 hebt genomen hier even laten weten of het toen wel werkte, i.v.m die vriend van mij hij wil het over een paar weken nog een keer proberen op een festival, en ik wil dan weten of ik de dosis moet verdubelen of dat het gewoon een moment opname was.

TrippyShit

Badass junkie
Hmm best vaag. Ik nam altijd tijdens uitgaan een halfje van 130mg om te beginnen. Dat was meeeeer dan genoeg en toen woog ik meer dan ik nu weeg, 72kilo geloof ik zoiets toen der tijd. Misschien dat er toch iets meer in zat gemiddeld maar dat scheelt ook geen 50mg ofzo natuurlijk. Zou er idd eens 2 proberen..

TrippyShit

Badass junkie
Rondjeslopen zei:
Een vriend van mij had hier ook last van 90 mg naar binnen, hij voelde er weinig van. Terwijl de rest keihard ging. Het was zijn eerste keer sinds 6 jaar, en 6 jaar geleden voelde hij het wel. We wisten toen echter niet hoeveel mg mdma er in die pillen zat.
Als ie al zolang gebruikt zou het ook goed kunnen dat het gewoon welbekend 'over' is voor em..

Festival zou misschien beter kunnen werken omdat de ervaring misschien wat intenser is met zoveel mensen en allemaal muziek. Uit mijn ervaring ging je dan meestal toch stukken beter..

Elektronik

Vorige week dus voor de 2de keer geprobeert
Bleek het iets raar te zijn. We hadden gekocht daar op het festival mitsu'
Ik had een mdma gevoel het voelde zo goed ik had het warm en ik kon niet om van het geluk maar na 10 minuten later ... had ik een tripgevoel, voelde ik me misselijk, had ik koppijn en had het gevoel te moeten braken.
Vriend zegt van mij dat het mcpp was, alweer mislukt dus :angry:

candygirl

Belezen gebruiker
Hoi,

Mag ik vragen wat voor kleur de mitsu's hadden ??
Momenteel zijn er vele verschillende in omloop, ook met verschillende inhoud.

Staan van het weekend op het punt te gebruiken... maar ben me een btje aan het orrienteren of het de juiste zijn.

Groetjes Candy

T-men

Bewuste gebruiker
Elektronik zei:
Ik had een mdma gevoel het voelde zo goed ik had het warm en ik kon niet om van het geluk maar na 10 minuten later ... had ik een tripgevoel, voelde ik me misselijk, had ik koppijn en had het gevoel te moeten braken.

Emmm Ceee Peee Peee....!
Zonde!

kiekert

Bewuste gebruiker
Elektronik zei:
Je begint al een domme gebruiker te worden. Goed bezig.

Laat je shit testen voordat je het neemt, mafkees. Dan kun je ook fatsoenlijk doseren en krijg je ook geen mCPP rommel.

www.drugs-test.nl

geox

Bewuste gebruiker
Elektronik zei:
Schaf je MDMA kristallen aan, 100mg in een capsule, .. :wave:

Bovenaan