• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer LSA, we hebben het opgenomen!

Nina en ik hebben weer eens wat nieuws geprobeerd.

Namelijk Woodrose en Morning Glory, hier hebben wij weer een filmpje bij gemaakt.
We maken deze filmpjes voor onze stage en willen laten zien aan jongeren wat de verschillende soorten effecten van drugs kunnen zijn. Onze serie heet Puur Natuur en je kunt hier: http://www.uceeamsterdam.nl/artikel.php?item=627 de aflevering bekijken.

Kijk snel wat er bij ons gebeurde, reacties vind ik altijd leuk en zijn welkom!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Waarom niet? DAT zou pas interessant zijn! Niet dat die vorige filmpjes dat niet waren.

Ayahuasca is niet iets wat je moet doen omdat je het wilt uitzenden op tv, dat kan alleen maar fout gaan... Truffels, LSA oke. LSD ook nog, zelfs mescaline nog. Maar geen ayahuasca :) Het is gewoon iets enorm groots, iets mystieks, iets magisch. Dan kan je het echt niet gebruiken dat iemand met een camera voor je gezicht staat te zwieren :tearsofjoy:

Nu vind ik de rest ook magisch hoor :) Begrijp me niet verkeerd :P

KoxBox

Badass junkie
Volgens mij heb je dan totaal niet meer door dat er iemand met een camera voor je neus staat hoor... En ik weet heus wel dat niemand dat zou doen, het was dan ook maar een grapje... :(

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Volgens mij heb je dan totaal niet meer door dat er iemand met een camera voor je neus staat hoor... En ik weet heus wel dat niemand dat zou doen, het was dan ook maar een grapje... :(

Haha niet verdrietig zijn :)

Nathaniel

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
Ayahuasca is niet iets wat je moet doen omdat je het wilt uitzenden op tv, dat kan alleen maar fout gaan
KoxBox zei:
En ik weet heus wel dat niemand dat zou doen

En toch is het langsgekomen in volgens mij het eerste of tweede seizoen van spuiten&slikken, en ging het niet fout, best mooi item geworden zelfs.

Leuk filmpje weer meiden! :)

Escoban

Bewuste gebruiker
Nathaniel zei:
Sublimo zei:
Ayahuasca is niet iets wat je moet doen omdat je het wilt uitzenden op tv, dat kan alleen maar fout gaan
KoxBox zei:

En toch is het langsgekomen in volgens mij het eerste of tweede seizoen van spuiten&slikken, en ging het niet fout, best mooi item geworden zelfs.

Ik heb het ook in een ander programma gezien op de publieke omroep. Een wat jongere man die mee deed aan een ritueel. Was ook een (wijze) oude man bij die wel vaker Ayahuasca gebruikte. Heel interessant om te zien.

KoxBox

Badass junkie
Nathaniel zei:
Sublimo zei:
KoxBox zei:

Juist, was ik vergeten. Die blonde deed dat zeker? (even haar naam kwijt)

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ze deden 't met z'n drieën: Filemon, Nicolette en Sophie.
Sophie merkte er gek genoeg helemaal niks van, terwijl Filemon en Nicolette hartstikke goed gingen met mooie visioenen, overgeven en alles wat er bij hoort.

En even terug ontopic:

Waarom stoppen jullie ermee? Afgestudeerd zoals Mike zei? Of heeft deze laatste ervaring jullie misschien wat afgeschrikt?

Drientje

DF-koning
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Waarom niet? DAT zou pas interessant zijn! Niet dat die vorige filmpjes dat niet waren.

Ayahuasca is niet iets wat je moet doen omdat je het wilt uitzenden op tv, dat kan alleen maar fout gaan... Truffels, LSA oke. LSD ook nog, zelfs mescaline nog. Maar geen ayahuasca :) Het is gewoon iets enorm groots, iets mystieks, iets magisch. Dan kan je het echt niet gebruiken dat iemand met een camera voor je gezicht staat te zwieren :tearsofjoy:

Nu vind ik de rest ook magisch hoor :) Begrijp me niet verkeerd :P
Ayahuasca zou juist meer in de media moeten staan. Dan gaan al die mensen die nu ook paddo's of acid zomaar nuttigen zonder voorbereiding het ook doen en zou er misschien wat minder mensen misbruik gaan maken van drugs.

Laat ze maar lekker kotsen. En tijdens een aya trip heb je heus nog wel door dat je een afspraak hebt met een cameraman als die je aan het filmen is. Het is nou niet meteen dat je niets meer snapt waar het over gaat.

En zo magisch is het niet. Het is zo magisch als jij en ik. Waarom wil iedereen toch dat dingen magie hebbe. Je lijkt AT wel.

Nathaniel zei:
Sublimo zei:
KoxBox zei:

Harstikke bedankt voor de complimenten, ik heb echt enorm veel plezier in de afleveringen gehad!We gaan er jammer genoeg mee stoppen omdat onze stage voorbij is, we gaan nu de examenperiode in :). Ik vind het zelf ook echt super jammer :( .. zou nog wel veel meer afleveringen willen maken!!!

gtedbro

Bewuste gebruiker
Sanne@UCeeStation zei:
Harstikke bedankt voor de complimenten, ik heb echt enorm veel plezier in de afleveringen gehad!We gaan er jammer genoeg mee stoppen omdat onze stage voorbij is, we gaan nu de examenperiode in :). Ik vind het zelf ook echt super jammer :( .. zou nog wel veel meer afleveringen willen maken!!!
Jammer, ik vind jullie filmpjes leuker en minder overdreven dan Spuiten & Slikken. Zeker complimenten voor de muziek die jullie gebruikt hebben en het intro wat jullie gebruikte, ik vond het goed in elkaar steken. Succes verder met jullie examens!

BT2303 zei:
Sanne@UCeeStation zei:
Jammer, ik vind jullie filmpjes leuker en minder overdreven dan Spuiten & Slikken. Zeker complimenten voor de muziek die jullie gebruikt hebben en het intro wat jullie gebruikte, ik vond het goed in elkaar steken. Succes verder met jullie examens!

Haha dat is nog eens een compliment, dankjewel! De muziek is vooral te danken aan onze cameraman Worku (ook in opleiding) die ons altijd heeft gefilmd en alles heeft gemonteerd samen met ons! Ik was aan het begin wel eens bang dat het een te hoog ''spuiten en slikken-gehalte'' zou hebben, maar dat valt enorm mee! :grin:

Bovenaan