Eerste keer LSD, een raar geval?

Nibiru

Bewuste gebruiker
Hallo,

Gister heb ik LSD gedaan,
eerst een halve zegel genomen rond 12 uur smiddags,
het zegeltje proefde bitter en me tong voelde lichtelijk verlamd aan en me onderlip soms ook..
Toen het begon in te werken merkte ik alleen dat sommige voorwerpen bol werden en weer niet, enz. Toen ik naar buiten ging om naar de c1000 te gaan, met de andere lsd gebruiker, voelde we ons alsof we een soort van dood waren, en dat niemand ons zag. De wereld voelde leeg aan.

Later rond 6 uur nog een halve genomen, wat weinig effect had. Ik werd soms heel erg paranoia, krankzinnig enz. In de avond voelde ik me alsof me ziel leeg was, zonder emoties, verlangens wat dan ook.

Is dit een bad trip, of was het uberhaupt wel LSD?

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Klinkt meer in de richting van een RC, bijvoorbeeld dragonfly... LSD laat ik altijd helemaal oplossen in mijn mond, zonder ook maar een moment van pijn/verlamming of wat dan ook! Dat lege wereld gevoel kreeg ik ook heel erg van dragonfly, niet van LSD.

Nibiru

Bewuste gebruiker
Hmm, en wat is dragonfly precies? Wordt dat ook op zegeltjes geplaatst? En komt dat vaak voor?

Nibiru

Bewuste gebruiker
Een vriendin van me had precies hetzelfde, dus denk echt dat het dan Dragonfly is, ik snap dr weinig van.

T was een rare trip, we voelden ons heel erg dood enzo.. niet blij zoals ik veel hoor bij LSD

Atropa

Bewuste gebruiker
Soort gevoel dat de wereld en iedereen om je heen met iets bezig is, terwijl je zelf alleen maar waarneemt?

Nibiru

Bewuste gebruiker
Atropa zei:
Soort gevoel dat de wereld en iedereen om je heen met iets bezig is, terwijl je zelf alleen maar waarneemt?

Ja, maar kan het ook gekomen zijn doordat ik het mss niet goed bewaard heb ofzo?
Ik had het in aluminium folie, in een wietzakje, in een sigarendoosje in me kamer in een lade.
Donker dus.

Nibiru

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Nibiru zei:
Ja, maar kan het ook gekomen zijn doordat ik het mss niet goed bewaard heb ofzo?
De stof gaat dan niet ineens andere verbindingen maken, dus nee.

Hmm, kan het ook een rare uitwerking zijn ofzo?

De volgende effecten heb ik gehad

- De kast in de kamer leek wat te bollen
- kleuren werden wat feller
- ik voelde me niet zoals normaal, ik irriteerde me dood aan me vriendin die redelijk dronken was, en toen vond ik alles wat ze deed cheap om me geil te maken
- toen ik een joint ging draaien werd ik een soort van krankzinnig, had het heel warm, ik trilde heel erg, en kon me niet focussen
- savonds werden R. (tripvriendin) en ik gek, doordat we een soort kil gevoel van binnen kregen
- toen we naar buiten gingen aan het eind van de avond voelde het alsof het de ''aftiteling'' van ons leven was.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Nibiru zei:
ExceptionalInsight zei:
Nibiru zei:
De stof gaat dan niet ineens andere verbindingen maken, dus nee.

Hmm, kan het ook een rare uitwerking zijn ofzo?

De volgende effecten heb ik gehad

- De kast in de kamer leek wat te bollen
- ik voelde me niet zoals normaal, ik irriteerde me dood aan me vriendin die redelijk dronken was, en toen vond ik alles wat ze deed cheap om me geil te maken
- toen ik een joint ging draaien werd ik een soort van krankzinnig, had het heel warm, ik trilde heel erg, en kon me niet focussen
- savonds werden R. (tripvriendin) en ik gek, doordat we een soort kil gevoel van binnen kregen
- toen we naar buiten gingen aan het eind van de avond voelde het alsof het de ''aftiteling'' van ons leven was.

Sja kan elke psychedelica zijn als ik dat zo lees :tearsofjoy:

azgaza

Badass junkie
Het kan op zich ook gewoon een 'bad' trip zijn van een lage dosis, ik heb zelf geen ervaring met de RC's die ook op blotters passen maar het klinkt wel afwijkend maar ik denk dat het ook best van gewoon LSD zelf kan.

Foxdemon

Newbie
Nibiru zei:
Klinkt wel als mijn eigen tripervaring op een lage dosis :tearsofjoy:

Hi 2 everyone btw

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Ja klinkt als lage dosis 2cb/lsd/dragonfly die net niet lekker aan is geslagen. Tegen een bad trip aan, maar niet te heftig, volgende keer als je gaat trippen goed nadenken wat je wilt doen :P

Niet zomaar zegel naar binnnen gooien op de goede gok, heb lekkere dingen in huis, zet lekkere muziek klaar, zorg voor goede sfeer (liefst geen dronken mensen). Just be prepared daar voorkom je dit soort trips mee.

Atropa

Bewuste gebruiker
Als je het mij vraagt voelde je een sterke afzondering van je omgeving en misschien had je wel het idee "WTF, is dat mijn vriendin? Wat doen we samen?" Als je als LSD gebruiker je onder dronken mensen bevind zijn deze vulgair, gevoelloos, oppervlakkig, zonder hartstocht en je hebt het gevoel alleen te zijn omdat je gedistantieerd bent omdat je geest meer behoefte heeft aan diepgang.

Leek mij gewoon LSD met een iets wat ondermaatse set en setting. Bromo Dragonfly is het enige wat ook voorkomt op blotters of batches maar kans is vrij klein.

Hashja

Bewuste gebruiker
Atropa zei:
Als je als LSD gebruiker je onder dronken mensen bevind zijn deze vulgair, gevoelloos, oppervlakkig, zonder hartstocht en je hebt het gevoel alleen te zijn omdat je gedistantieerd bent omdat je geest meer behoefte heeft aan diepgang.

Daar heb ik al heel erg last van als ik THC gehad heb.
No Way dat ik ooit dronken personen in mijn buurt wil hebben als ik trip!

azgaza

Badass junkie
Ik ken atropa's beschrijving van alcohol gezien door de ogen van iemand met LSD op vrij goed, ik heb het zelf alcohol niveau genoemd, of eigenlijk is de betere term alcohol niveau daling. Nuchter merk je het ook met mensen aan de alcohol in je omgeving maar trippend al zeker, tenzij je zelf mee drinkt, maar dat is ook raar want dan merk je bij vlagen van jezélf een alcohol niveau. Ik vind de negatieve kijk daar tegen ook voor een LSD trip eigenlijk erg normaal.

Bovenaan