Eerste keer LSD

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Hoi,

Ik heb na lang wachten LSD gevonden :hearteyes:
Ben een manspersoon van 26jaar rond 1m85 en 72/74kg
Ik heb intussen al ervaring met paddos en truffels maar dit raakt me niet zo speciaal. Ik zoek nooit geen te hoge dosissen op met tripmiddelen maar naar mijn mening en anderen neem ik zeker genoeg voor de gewenste effecten.

Ik ben een zegel van 120 aangeboden. Zou die dosis voor mij genoeg zijn of kan ik nog bijnemen dan?
Het zou om bart simpsons gaan, is dit een bekende zegel voor de ervaren gebruikers onder hier of verandert dit net zo regelmatig als xtc drukken (over kwaliteit valt niet te twijfelen, die gozer doet het zelf al jaren)?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Meestal gaat het toch op dat het in werkelijkheid minder is. Als je er genoeg hebt laten testen.

Heb er wel van gehoord maar dat is jaren terug inmiddels :)

Bobsacamano

Badass junkie
Ik heb laatst LSD laten testen maar dat kwantificeren ze niet meer sinds kort. Dat werd te duur ze zeggen alleen nog maar of het echt LSD is.

Tijdloos zei:
Meestal gaat het toch op dat het in werkelijkheid minder is. Als je er genoeg hebt laten testen.

Heb er wel van gehoord maar dat is jaren terug inmiddels :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
@Tekzor668
Toen ik ze had waren ze getest op 110 mics geen idee of dat bij jou ook zo is. Vermoed dat een partij is vergeten of simpelweg een nieuwe batch is omloop is.

bobsacamano zei:
Ik heb laatst LSD laten testen maar dat kwantificeren ze niet meer sinds kort. Dat werd te duur ze zeggen alleen nog maar of het echt LSD is.

Erg jammer hecht zoals velen veel waarde aan de sterkte maar ja bezuinigingen ook :(
Toch blij dat je dan in ieder geval weet dat het 'goed' is.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mijn contact sprak van een nieuwere batch van de oudere simpsons. Sprak van de goeie ouwe zegels maar volgens mij blijft 120 van toen en 120 van nu toch hetzelfde...

Is het met een EZ tester mogelijk om LSD te zien (ken iemand die het hele rijtje (mandelins, simons,...) heeft)?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tekzor668 zei:
Mijn contact sprak van een nieuwere batch van de oudere simpsons. Sprak van de goeie ouwe zegels maar volgens mij blijft 120 van toen en 120 van nu toch hetzelfde...

Is het met een EZ tester mogelijk om LSD te zien (ken iemand die het hele rijtje (mandelins, simons,...) heeft)?

Jazeker, kan je onder andere bij Azarius bestellen.
Je hebt ze ook van andere merken maar in NL/BE is EZ test makkelijk te verkrijgen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou in iedergeval een EZ-test doen en als het even kan langs een testcentrum, alleen is dat in Belgie wat lastig natuurlijk. Belangrijk om te weten is dat er in iedergeval wel echt LSD op je zegels zit. Er worden namelijk steeds vaker RC's zoals 25i-NBOMe en DOC als LSD verkocht. Hoeveel er uiteindelijk op je zegels zit is lastig te zeggen, ook voor LSD geldt dat er soms meerdere batches in omloop zijn met dezelfde opdruk.

Als er daadwerkelijk 120mics op zit is dat denk ik een prima start dosis voor iemand die al wel wat ervaring met trippen heeft. Als het minder is zou je misschien wel 2 zegels moeten nemen, maarja aangezien je niet precies gaat weten hoeveel erop zit zou ik de eerste keer gewoon één zegel nemen. Als er minder dan 100mics op je zegels zit zal het dan de eerste keer wat tegenvallen, maar dan kun je een volgende keer altijd nog wat meer nemen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ja inderdaad op dat risico had ik ook al gedacht want ik hoor opmerkelijk op veel plaatsen dat LSD terug in opkom is en ik betwijfel het dat het wel telkens om LSD gaat. Mijn contact is vertrouwelijk maar ik zal mezelf toch een tester bestellen dan heb ik dat ook in huis...

Bovenaan