Eerste keer LSD

Hallo mede trippers!

Ik en een paar vrienden (2) zijn binnekort van plan om bij mij thuis s'avonds/snachts LSD te proberen.

Ik heb 5x160ug blotters vekregen via een uitje en vroeg me af hoelang het ongeveer zou kunnen duren? We hebben ons ingelezen en verwachten zelf iets van maximaal 12 uur (exl na-trip). Wat zouden jullie aanraden kwa start tijd? Wij zijn een beetje genoodzaakt om later op de avond te beginnen (tussen 22:00 en 23:00) aangezien dat het tijdstip is dat mijn zusjes/ouders meestal gaan slapen.

Voor de rest maak ik mij geen zorgen over de aanwezigheid van mensen in het huis aangezien die als ze slapen in een coma liggen en mij/ons nog nooit gestoord hebben als we een vrienden avond hadden en als ik alleen ben ook niet. Tevens is mijn moeder bekend met het feit dat ik afentoe recrationeel drugs gebruik. Dus hier liggen alvast geen zorgen wat voor een goede setting gaat zorgen aangezien iedereen hier vertrouwd is.

Tevens is mijn vraag voor wat lekkere dingetjes in huis te halen wat zijn nu de allerbeste dingen die je MOET hebben voor te snacken op LSD.

Alvast heel veel dank!

Edit: Vergeten te melden dat de zegeltjes getest zijn doormiddels van een test kitje. En tevens ben ik bekend met dat meeste zegels rond de 100ug bevaten

Laatst bewerkt:

Vermilion

Experimenterende gebruiker
Heb je ervaring met andere tripmiddelen? 160ug is naar mijn idee nogal een aardig stevige dosis voor de eerste keer. Ik zou persoonlijk ook niet erg vasthouden aan die 12 uur, het is best mogelijk dat de natrip langer duurt met die dosis. Ik weet wel dat het met 150ug 1p-lsd het 18 uur duurde voordat ik geen dingen meer zag bewegen, maar als het goed is staat 1p wel bekend dat dat langer duurt, maar wil je voor de zekerheid toch melden dat het mogelijk langer kan duren dan 12 uur.

Qua starttijd weet ik het niet, is echt wat jou het beste uitkomt. Persoonlijk vind ik het mooi om ook alles in daglicht te kunnen zien, zegmaar even voordat het donker gaat worden.

Dingen om te snacken:
Sowieso fruit! Allerlei soorten vers fruit! Noten zijn ook erg lekker en er is me eens geniaal een heerlijk broodje (met noten) met gesmolten kaas uit de oven gegeven, dat was echt super lekker! Verder raad ik vooral natuurlijk achtige dingen aan, misschien dat je zelf zoiets kan verzinnen wat je normaal ook wel lekker vindt. Bijvoorbeeld pesto of smooties. Ik heb wel een keer gelezen dat fruit skittles dan lekker zijn, maar dat heb ik nog niet geprobeerd :tongueout:

Heb je ervaring met andere tripmiddelen? 160ug is naar mijn idee nogal een aardig stevige dosis voor de eerste keer. Ik zou persoonlijk ook niet erg vasthouden aan die 12 uur, het is best mogelijk dat de natrip langer duurt met die dosis. Ik weet wel dat het met 150ug 1p-lsd het 18 uur duurde voordat ik geen dingen meer zag bewegen, maar als het goed is staat 1p wel bekend dat dat langer duurt, maar wil je voor de zekerheid toch melden dat het mogelijk langer kan duren dan 12 uur.

Qua starttijd weet ik het niet, is echt wat jou het beste uitkomt. Persoonlijk vind ik het mooi om ook alles in daglicht te kunnen zien, zegmaar even voordat het donker gaat worden.

Dingen om te snacken:
Sowieso fruit! Allerlei soorten vers fruit! Noten zijn ook erg lekker en er is me eens geniaal een heerlijk broodje (met noten) met gesmolten kaas uit de oven gegeven, dat was echt super lekker! Verder raad ik vooral natuurlijk achtige dingen aan, misschien dat je zelf zoiets kan verzinnen wat je normaal ook wel lekker vindt. Bijvoorbeeld pesto of smooties. Ik heb wel een keer gelezen dat fruit skittles dan lekker zijn, maar dat heb ik nog niet geprobeerd :tongueout:

Hey! Dat het langer kan duren zijn we zeker van bewust. Zeer waarschijnlijk dat we dus ook eerst ff het huis uit gaan en beginnen en dan later op de avond terug komen als iedereen slaapt. Verder was ik van plan om uit voorzorg de 160ug zegeltjes in 2/3 of zelfs halfjes te snijden voordat ik ze ga uitdelen aangezien het toch een nieuw stofje is en je beter rustig kan beginnen in mijn mening.

Kwa trip ervaring hebben we allemaal al vaker Truffels en 2C-B gedaan. Niemand van ons nog LSD.

En zeer bedankt voor je tips voor lekkere snacks!

Kwak

Bewuste gebruiker
Klopt het als je suikerproducten eet zoals snoep en fruit dat de werking van LSD minder wordt?

Ontdekkingsreiziger

Experimenterende gebruiker
Hoi! Persoonlijk vind ik dagtrippen veel fijner dan avond nacht. Vooral om het feit dat je richting de tweede helft van de trip wat vermoeider raakt en de piek al voorbij is, en dan is het al tegen de ochtend en wil je eigenlijk gaan slapen, maar dat gaat dan nog niet voor 5-8 uur langer. Ik vind dat zelf storend aan een nacht trip, maar ik hou ook graag een redelijk slaapritme aan. Als je de mogelijkheid hebt om het overdag te doen als je het rijk alleen hebt zou ik dat aanraden. In het daglicht vind ik de visuals ook mooier en voelt een trip voor mij positiever aan.

Dag en nacht trip zijn heel erg verschillend naar mijn mening, maar ongeacht wat je kiest wens ik je veel plezier en voor een eerste keer rustig aandoen qua dosering om op een leuke manier kennis te maken met het middel :)

Edit: ik vind beginnen om 12uur smiddags ideaal.

Bovenaan