Eerste keer mdma

Druppels

Newbie
Hi allemaal!

A.s. zaterdag ga ik waarschijnlijk voor het eerst mdma (kristallen) gebruiken op een festival, mits het goed voelt natuurlijk. Ben daar met vertrouwde mensen die vaker gebruikt hebben.

Info over mij: 1.65 cm, 52 kg, 26 jaar oud en nog nooit iets gebruikt.

Wat raden jullie aan qua dosering? Met name de startdosering vind ik lastig. En wat met bijpakken: doen? En zo ja, welke dosering?
Ik wil er trouwens bommetjes van maken! Wil niet op goed geluk wat van mijn pink aflikken. Daar nog tips voor qua vloei of capsules?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
1 tot 1,5 mg per kg lichaamsgewicht. Rekensommetje: 52 kg x 1= 52 mg mdma. 52 kg x 1,5= 78 mg mdma. Dat is je volledige dosis voor die dag als je het “verstandig” wil houden. Je zou 2/3e van je totale dosis als begin kunnen nemen en dan een uurtje of 2 a 3 later de 1/3e die nog over is. In een vloeitje kan idd , dan smaakt het ook niet zo vies.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zekerde 1e keer niet te hoog doseren. Niet alleen omdat dat slechter is maar ook om het leuk te houden in de toekomst. Als je vaak hoog doseert heb je voor je idee steeds meer nodig. Less is more met mdma. Hoe minder en hoe minder vaak je gebruikt, hoe langer het leuk blijft.

Bovenaan