Eerste keer meteen Khole

kunlan

Belezen gebruiker
Heyy,

Ik wil dus meteen mn eerste keer Ket speciaal maken en voor de Khole gaan, voorbereid ben je natuurlijk nooit maar ik heb wel al superveel erover opgezocht en persoonlijke ervaringen gehoord/gelezen.

Ik heb gehoord dat je ongeveer 2mg/KG zou moeten gebruiken dat komt bij mij dan op een ~140mg uit...

6 lijntjes van 25mg ongeveer 3 per neusgat met een pauze van 5-10 min

Er is (zijn) sitter(s) aanwezig maar wat vertel ik deze mensen... ze moeten toch vooral niet paniekeren als ik niet meer reageer want dat betekent normaal toch dat ik de Khole heb bereikt.. Ik weet dat het mischien beter is alleen maar ik doe het samen met een vriend, ik eerst en dan hij. Het is tenslotte de eerste keer.

Grz, K

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik voor 350 mg ,rectaal bedoel . Oplossen in lauw water 2 ml.

Succes ..

Send us a postcrad ??

kunlan

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:

Succes ..

Send us a postcrad ??

Hehe, is het zo irriterend voor de neus dan?

En ja ik zal zeker mijn ervaringen hier delen :wink:

J0rrit

Badass junkie
lysergine25 zei:

Succes ..

Send us a postcrad ??

Nee man, that is too much, kijk naar je eigen ervaring ermee, leek me niet echt leuk althans. 200 mg moet een goeie k hole veroorzaken, waarbij je je zeker lekker voelt.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
lol, ik zit momenteel in hetzelfde bootje als Kunlan..

Ben wel wat zenuwachtig. Ik heb 150mg..

klaat wel iets weten als ik terug ben. Peace!

Flugeltje

Wijs gebruiker
Mijn eerste keer keta was meteen K-hole in IBiza :grin:
Ik had niet verwacht dat het spul zo heftig ging zijn, lol

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
:openmouth: wat ik hier lees is bijna onmogelijk. een K-hole op 200mg nasaal ????? was het maar zo'n feest.

snuivend een "echt" k- hole in is heeeel erg lastig te bereiken(tis meer een kwestie van geluk hebben).

tis een grootse combinatie van factoren en de kans is groot dat het tegen gaat vallen als je ketamine zo gaat benaderen.

je komt in de (oh zo lekkere) draaimolen op deze manier dat is zo goed als zeker. maar een k-hole is heel wat anders...

tip 1. zorg voor weinig licht.

tip 2. zorg voor mooie zweverige muziek.(goa treft mijn voorkeur en het liefste download je deze set: Shpongle_-_Nothing_Lasts-2005-MYCEL) knippen plakken en googlen maar. die doet het bij mij altijd heel goed op keta :P(en zonder ook trouwens.)

tip 3. niet te veel mensen in de buurt dit zorgt alleen maar voor afleiding
de mensen die in de buurt zijn moeten idd rekening houden met een afwezigheid van jou kant af van 30 tot 60 minuten als je dr echt in komt.

mijn eerste en tot nu toe enige K-hole(was de 2e keer keta) heb ik denk(LEES GOED ¡¡¡DENK!!! ) ik te danken aan de mdma die in mijn systeem zat op dat moment wat voor een (kleine)katalisatie zorgt.

mijn report staat hier ergens in het fora.

als je echt meteen voor de k-hole wil gaan kan je beter I.M. injecteren al wil ik je nou ook niet meteen op idee brengen die miss nog iets te heftig zijn voor je, dus doe eerst maar snuiven.

p.s. als je in Katja's draaimolen terecht komt ontspan go with te flow en laat het over je heen komen anders word het kotsen geblazen.
zorg er zoiezo voor dat als je licht wat ik wel aanraad , een beetje op je zei licht/ lichtelijk gekanteld anders zou je door onoplettende sitters(s) nog wel eens in je eigen kots kunnen stikken. op je rug liggen, kotsen en je neit kunnen bewegen is nou niet bepaald een handige comnbinatie.

ik hoop je hierbij voeldoende te hebben geinformeerd mochten er nog vragen zijn ik hou het topic bij en pb is altijd mogenlijk.

kusjes&knuffels
peace&love
hippies 4 life !

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
mooi gezegd van keta-mole :grin:

ik wil het binnenkort ook doen,na dat de mdma wat minder is geworden.Maar ik ga zeer weinig nemen.En ik ga niet voor de K-Hole.

Weinig licht daar ga ik zeker op letten.Want er is vaak te veel licht bij wie ik ga spacen.

En hou ook van Goa trance.Maar die set die je zei,is iets te lang 108mb :openmouth:

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
je kan altijd bij nemen als je er alweer uit bent : :mrgreen:

zoiezo is deze set een musthave voor ieder die van goa houd

ik luiser hem gemiddeld 7 keer per week

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
KETA- MOLE !!! zei:
je kan altijd bij nemen als je er alweer uit bent : :mrgreen:

zoiezo is deze set een musthave voor ieder die van goa houd

ik luiser hem gemiddeld 7 keer per week

Als je dan bijneemt..meteen terug effect?Of in mindere mate?

Mike-L S

Experimenterende gebruiker
Als je een echte 'K'Hole Wil berijken dan zal je toch echt moetten injecteren... Dan kan je helemaal niks meer, dat is ook de enige manier om een een Entheogen gevoel van Keta te krijgen...

Dat is niet te vergelijken met een paar dikke snuiven hoor... :confused:

Petricov

Belezen gebruiker
KETA- MOLE !!! zei:
snuivend een "echt" k- hole in is heeeel erg lastig te bereiken(tis meer een kwestie van geluk hebben).

Na 4 dikke lijnen had ik vierkante sigaretten en zat ik rechtop in me bed terwijl ik lag :+

Ik vind oplossen in water echt smerig... (Snuiven trouwens ook)

Bovenaan