Eerste keer paddo's (Philosopher Stone)

Hey,
Komend weekend ga ik weer n stapje verder.
Tijd voor de Paddo's!!! Zijn er bepaalde dingen waar ik op moet letten als k Philosopher stones gebruik?
En welke dingen moet ik zeker doen/niet doen?
We zijn met een zes tal mensen, allemaal goede vrienden van elkaar dus er zal zeker weten een goede sfeer zijn. We willen eerst ieder 'n plakje space cake eten en dan als dat is uitgewerkt beginnen met de paddos. Voor iedereen is het de tweede/derde keer alleen voor mij de eerste keer. Kan dit voor problemen zorgen?
Alvast bedankt.

Wietkikker...!!!

pieter-b

Wijs gebruiker
tsk...als je de vaardigheid niet hebt 1 vd 100derderderden posts met deze zelfde vraag te vinden, dan raad ik je paddos ten strengste af.

pieter-b

Wijs gebruiker
CAM risicobeoordelingsrapport paddos zei:
2. Een 26-jarige man vertoonde onder invloed van 6 bier, 6 paddo’s en spacecake
een ernstige opwindingstoestand en werd aan de Centrale Post Ambulancevervoer
gemeld dat hij uit het raam dreigde te springen. Hij vernielde zijn hotelkamer en
liep daarbij snijwonden op aan hals, hoofd, borst en armen.
Maar als je daar de relativiteit en de context van in wilt zien, zul je toch echt zelf wat moeten lezen.

bron: http://www.rivm.nl/bibliotheek/digitaal ... ulling.pdf

Riel

Bewuste gebruiker
beter kun je de paddo's niet combineren met andere drugs. het is opzichzelf al bizar en verwarrend genoeg!

Hans

Wijs gebruiker
Nou.. met een jointje erbij kan je wel iets meer relaxen als het allemaal teveel wordt. Of je neemt gewoon vitamine C in.. 300% de ADH ofzo.

azgaza

Badass junkie
Wietkikker zei:
Het worden hawaaiiense, en geen philosopher stones :grin:
we beginne rond 11 uur. Morgen komt 't tripreport.

Je eerste trip hawaiiaanse? Neem dan écht geen hele portie; dath ad ik gedaan en ik krijg direct een 10 uur trip met egodood en een uitelkaar vallen van alles dat ik ooit wist. Het kwam trouwens wel gewoon helemaal terug daarna. Toch was het onverstandig; en ik raad het ook ten zeerste af.

Begin rustig; verken je mogelijkheden. 6 mensen is wel wat veel; dat kan chaotisch zijn. Het perfecte aantal is 3 of 4 trippers.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik ben het compleet eens met Azgaza. Je moet die dingen niet al te lucht opnemen.

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Is wel even wat heftiger inderdaad, zou er persoonlijk mee wachten en beginnen met mexicaantjes.

Het was echt SUPER!!!:mrgreen:
Ik had gewoon een halve portie gepakt. Alleen ze smaakte niet echt lekker, in combinatie met melk chocolade was t wel makkelijk weg te krijgen. Heb ongeveer 4 uurtjes getript. En het eerste effect kwam al na 10 minuten, n op dat moment belde mn vader dus misschien door de adrenaline dat het insloeg ofsow.

Eey murfel kut dat ik der nie bij kn zijn :cry: :angry:

vanavond wel ff un lkkre stick by mij en dadelijk na lange :stoned:

maar tuuurlijk knalle 3januari :grin:

laterman

Eey murfel kut dat ik der nie bij kn zijn :cry: :angry:

vanavond wel ff un lkkre stick by mij en dadelijk na lange :stoned:

maar tuuurlijk knalle 3januari :grin:

laterman

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik ben begonnen met een portie hawaiaanse, had na een half uurtje niet meer een gevoel dan als ik flink geblowd heb. ietsje minder zwaar, ipv dat stoned gevoel. en de gordijnen bewogen een beetje (alsof de plooien zich omkeerden) verder geen hevige gedachten ofzo gehad. Het enige wat ik deed was me ergeren aan de kat van de buren, en de sms reclames op tv. heb toen maar een halve prtie extra genomen. Maar op één of andere manier werken hawaiaanse niet goed bij mij, gedroogde kaalkopjes wél weer.

Bovenaan