Eerste keer Paddo's/Truffels/LSD.

fgamer

Belezen gebruiker
Ik zit namelijk al eventjes op dit sub-forum trip reports te lezen over Candytrippen, en Hippietrippen.

Ik raak een beetje gefacineerd bij jullie verhalen.
En ik heb namelijk besloten om met een vriend van me het ook eens te proberen.
Dit wordt de eerste keer hallicugene drug voor ons.

Zouden we dan best met truffels, paddos of LSD beginnen?
En welke hoeveelheid?

En welk effect mag ik verwachten?

Met vriendelijke groeten,

Fool

Badass junkie
Eerlijk gezegd zou ik eerst de stoffen (zowel psilocine(truffels/paddo's) als LSD) eerst losstaand proberen te ontdekken voordat je ze gaat combineren.

Daarbij hebben truffels en paddo's eigenlijk geen verschil, deze bevatten dezelfde werkzame stoffen en hebben dezelfde werking. Het enige verschil is dat je de ene nog legaal in de smartshop kunt halen. :)

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Jullie willen truffels, paddos en LSD combineren? Of bedoel je één van die middelen met X combineren. Sowieso is het aan te raden om een middel waar je nog geen ervaring mee hebt eerst los te proberen, zodat je weet wat voor effect het heeft. Zeker bij tripmiddelen is het aan te raden om daar eerst los te proberen, omdat het effect van die middelen nogal onvoorspelbaar is. Tripmiddelen gaan combineren met andere tripmiddelen zonder dat je enige ervaring hebt met trippen is vragen om problemen, dan krijg je zo'n ervaring: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=53329

fgamer

Belezen gebruiker
Is er dan ook zo iets als een ''veilige'' dosis, zoals bij XTC?

Ik bedoelde eigenlijk om het los te proberen en later te gaan candytrippen.

Maar stel nu, ik kan heel makkelijk aan LSD/truffels/paddo's geraken.
Ik ben belg, dus sowieso is geen enkele ''legaal'' hier. Maar ik woon 1km van de grens. (eventjen's snel naar Nederland smartshop binnen, of even om de hoek bij mijn dealer.)

Als ik truffels wil halen, betaal ik X voor 2 bakjes.
Zelfde voor Paddo's, alleen iets meer. :)
LSD is een stuk goedkoper, zegeltjes.

Maar de vraag is dan, hoeveel moet ik pakken? Welke dosering?
Kunnen jullie dat apart uit leggen voor deze alle 3?

EDIT; ik heb net onderzoek gedaan, en ze raden mij aan meteen te beginnen met hollondia..
Sinds je je eerste trip niet vergeet en je dus beter hard kan gaan. (Ik ben niet snel bang van effecten van drugs)

Een vraagje, moet ik dit letterlijk eten?
Of moet ik gewoon kauwen en dan uitspuugen?

Fool

Badass junkie
Het is niet zo dat deze psychedelica hersenschade veroorzaken op de manier waarop XTC dat doet, in dat opzicht is er dus ook geen "veilige" dosis nodig. Wat vooral belangrijk is bij psychedelica is om een goede/vertrouwde omgeving te hebben en om je goed te voelen, al je gevoelens worden namelijk versterkt. Zorg ook voor een nuchter persoon in de buurt, iemand die je bij 'de realiteit' kan houden als je iets te hard gaat en je gerust kan stellen als je in paniek raakt.

Als ik hier iemand 'introduceer' in de psychedelica geef ik ze meestal zo'n 10 gram Hollandia-truffels (geen heel bakje dus, dat is best zwaar als je de effecten niet gewend bent!). Hier zijn dan vaak wel (nouja minstens één dus)meerdere ervarenere trippers aanwezig, dus misschien kan het geen kwaad om voor jullie de dosering iets omlaag te schroeven, om het zekere voor het onzekere te nemen.
LSD zou ik nog eventjes mee wachten, als je trip toch niet zo bevalt zit je er gelijk veel te lang aan vast. :)

Truffels moet je gewoon op kauwen en doorslikken op een 'lege maag'(3 uur niet gegeten hebben), het is alleen niet heel lekker en ik raad je aan om het niet té snel op te eten, wil nog wel eens de misselijkheid in de hand werken. Je kunt ook thee zetten, daarvoor moet je nog even een beetje rondgooglen/vragen. :wink:

fgamer

Belezen gebruiker
Fool zei:
Het is niet zo dat deze psychedelica hersenschade veroorzaken op de manier waarop XTC dat doet, in dat opzicht is er dus ook geen "veilige" dosis nodig. Wat vooral belangrijk is bij psychedelica is om een goede/vertrouwde omgeving te hebben en om je goed te voelen, al je gevoelens worden namelijk versterkt. Zorg ook voor een nuchter persoon in de buurt, iemand die je bij 'de realiteit' kan houden als je iets te hard gaat en je gerust kan stellen als je in paniek raakt.

Als ik hier iemand 'introduceer' in de psychedelica geef ik ze meestal zo'n 10 gram Hollandia-truffels (geen heel bakje dus, dat is best zwaar als je de effecten niet gewend bent!). Hier zijn dan vaak wel (nouja minstens één dus)meerdere ervarenere trippers aanwezig, dus misschien kan het geen kwaad om voor jullie de dosering iets omlaag te schroeven, om het zekere voor het onzekere te nemen.
LSD zou ik nog eventjes mee wachten, als je trip toch niet zo bevalt zit je er gelijk veel te lang aan vast. :)

Truffels moet je gewoon op kauwen en doorslikken op een 'lege maag'(3 uur niet gegeten hebben), het is alleen niet heel lekker en ik raad je aan om het niet té snel op te eten, wil nog wel eens de misselijkheid in de hand werken. Je kunt ook thee zetten, daarvoor moet je nog even een beetje rondgooglen/vragen. :wink:

Interessant, ik mag wel drinken/eten nadat ik ze heb ingenomen en in mijn space zit?
En hoelang blijf ik ongeveer in mijn space?

fgamer

Belezen gebruiker
Ook werd mij vandaag verteld dat je in truffels/paddo's makkelijk blijft hangen.
Dus in de zin van dat je de na-effecten voor heel je leven hebt.

Fool

Badass junkie
Na inname kun je rustig eten/drinken, dit zal geen invloed op de intensiteit van je trip hebben. Ik raad het zelfs aan, krijg je weer wat energie door. (Ik zou wel eventjes wachten tot de misselijkheid een beetje weg is) :)

De trip zal waarschijnlijk zo'n 4-5 uurtjes duren, gezien je dosering.

In je trip blijven hangen is grotendeels een fabeltje, de kern van waarheid die erin zit zijn effecten van de aandoening HPPD en psychische problemen die ontstaan/getriggerd zijn tijdens een trip. HPPD heb je niet zomaar te pakken en de psychische problemen zijn inderdaad een risico. Dit is nogal gecompliceerde materie, maar de regel is dat als je geen aanleg voor psychoses en dergelijke hebt, goed in je vel zit en je niet gelijk gaat overdrijven in doseringen en dergelijke, je hier niet bang voor hoeft te zijn.

fgamer

Belezen gebruiker
Fool zei:
Na inname kun je rustig eten/drinken, dit zal geen invloed op de intensiteit van je trip hebben. Ik raad het zelfs aan, krijg je weer wat energie door. (Ik zou wel eventjes wachten tot de misselijkheid een beetje weg is) :)

De trip zal waarschijnlijk zo'n 4-5 uurtjes duren, gezien je dosering.

In je trip blijven hangen is grotendeels een fabeltje, de kern van waarheid die erin zit zijn effecten van de aandoening HPPD en psychische problemen die ontstaan/getriggerd zijn tijdens een trip. HPPD heb je niet zomaar te pakken en de psychische problemen zijn inderdaad een risico. Dit is nogal gecompliceerde materie, maar de regel is dat als je geen aanleg voor psychoses en dergelijke hebt, goed in je vel zit en je niet gelijk gaat overdrijven in doseringen en dergelijke, je hier niet bang voor hoeft te zijn.

dus ik veronderstel dat ik de eerste 5 uur niemand onder ogen hoef te komen?
Ik ben van plan dit op een rustige natuur locatie te doen, waar bijna niemand komt.
Een heel open plaats zodat je niet meteen het gevoel krijgt gevangen te zijn.
Geen gevaarlijke objecten in een straal van 300 meter.
Geen afgronden, of hoogten verschillen groter dan 30CM.

Een zeer spacend uitzicht, (lichten, een brug, autosnelweg).
Zo echt het hollywood effect zeg maar.

Ik zal een trip report schrijven zondag/zaterdag wanneer ik tijd heb over hoe het geweest is!

Fool

Badass junkie
De eerste 5 uur hoef je inderdaad niemand onder ogen te komen, zorg wel dat je het absoluut zeker weet van je locatie. Vooral een eerste keer kan buiten zijn angst aanjagen, stél dat er toch iemand rondloopt. Nu weet je dat het onzin is, daar kun je je dat misschien niet meer bedenken en maak je jezelf gek. Zorg dat je hier erg zeker van bent!

Zorg daarbij wel voor een nuchter persoon, helemaal een eerste keer en al helemaal als je buiten bent!

Ps, vergeet geen muziek mee te nemen en veel plezier! :hearteyes:

fgamer

Belezen gebruiker
Fool zei:
De eerste 5 uur hoef je inderdaad niemand onder ogen te komen, zorg wel dat je het absoluut zeker weet van je locatie. Vooral een eerste keer kan buiten zijn angst aanjagen, stél dat er toch iemand rondloopt. Nu weet je dat het onzin is, daar kun je je dat misschien niet meer bedenken en maak je jezelf gek. Zorg dat je hier erg zeker van bent!

Zorg daarbij wel voor een nuchter persoon, helemaal een eerste keer en al helemaal als je buiten bent!

Ps, vergeet geen muziek mee te nemen en veel plezier! :hearteyes:

Ik heb zo een bluetooth luidspreker, dus muziek is er sowieso!

Ik ga namelijk samen met een meer ervaren tripper, die het al 3 jaar ofzo doet. (maandelijks)

Het domein is natuurdomein van mijn nonk, hij weet namelijk wat ik van plan ben.
En het is privé domein dus ben vrijwel 100 percent zeker dat er niemand gaat komen.

Fool

Badass junkie
Dat klinkt ook goed, veel plezier! :hearteyes:

Het gaat er btw niet alleen om of er ook echt mensen langskomen, maar wat jij geloofd op het moment dat jij buiten aan het trippen bent. Maar met een ervaren tripper erbij moet dat wel goed komen, mits je goed in je vel zit. :)

Bovenaan