Eerste keer pyrazolam 3mg

Rtm

Newbie
Hallo allemaal,
Ik heb al enige tijd last van mijn rug/spieren. Kreeg door op internet te zoeken interesse in Benzo’s. Kwam uit bij Pyrazolam. Iets wat rustgevend en spierontspannend moet werken. Gisteren om 20.45 uur 3mg ingenomen. Het moment dat het begon te werken weet ik niet precies, viel vrij snel als een blok in slaap.
nu de volgende dag 12.56 uur ben ik nog steeds niet helder. Voel me vreselijk duf en moe, kan amper functioneren. Iets wat niet in de recensies stond van dit middel.
Zijn er meer mensen die dit hebben ervaren? En wat kan ik eraan doen om weer snel normaal te kunnen functioneren? Ik had begrepen dat deze Benzo niet zo lang zou doorwerken maar het tegendeel (bij mij) is dus waar…

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Pyrazolam is geweldig voor angst, stress en paranoooooia. Niet voor slaap of spierontspanner. Denk dat je eerder iets als Clonazolam/Clonazepam zoekt.

Trouwens 3mg is best hoog en kan potentieel slaapverwekkend zijn als je geen tolerantie hebt. Een halfje (1.5mg) is zat.

Elke benzo heeft z'n eigen doel en eigenschappen. Beter eerst wat beter opzoekingswerk doen voor je iets slikt.

_shikantaza

Badass junkie
Kijk toch uit met benzo’s. Erg verslavend en de afkick kan hels zijn. Houd het bij 1 dosering per week dan blijft het nog enigszins leuk. Na inname 3 tot 4 dagen niet autorijden.

Casrus

DF-koning
Hallo allemaal,
Ik heb al enige tijd last van mijn rug/spieren. Kreeg door op internet te zoeken interesse in Benzo’s. Kwam uit bij Pyrazolam. Iets wat rustgevend en spierontspannend moet werken. Gisteren om 20.45 uur 3mg ingenomen. Het moment dat het begon te werken weet ik niet precies, viel vrij snel als een blok in slaap.
nu de volgende dag 12.56 uur ben ik nog steeds niet helder. Voel me vreselijk duf en moe, kan amper functioneren. Iets wat niet in de recensies stond van dit middel.
Zijn er meer mensen die dit hebben ervaren? En wat kan ik eraan doen om weer snel normaal te kunnen functioneren? Ik had begrepen dat deze Benzo niet zo lang zou doorwerken maar het tegendeel (bij mij) is dus waar…
Nu weet je wat je eraan hebt.

Waarom ga je niet naar de huisarts?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Vraag aan je huisarts. Mijn reumatologe geeft lorazepam in lage dosis tegen opstoten van pijn en spierspanning. Doet aardig zijn werk.

Zv1990

Newbie
Hallo allemaal,
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, ik heb eerst 3mg in tweeën gebroken en over de avond ingenomen. Volgende ochtend 11 uur, ervaar ik precies hetzelfde als jij. Volkomen brak, moe en duf gevoel. Ook al heb ik twee x zoveel slaap gehad . En ik heb moeite met functioneren. Terwijl ik dit met andere benzos amper heb. Btw las dat de halwaardd tijd 17 uur is, dat verklaart een hoop.

Bovenaan