Eerste keer sosa

greenpower

Bewuste gebruiker
Dames en heren, jongens en meisjes.

Oftewel, beste lezers.

Gister heb ik voor het eerst coke gedaan. Ik zet het hier neer omdat ik dingen zoals dit bij tripreports zo raar vind staan en ik ook een paar vragen heb.

Ik ga niet een heel verhaal typen met tijden enzo want dat vind ik een beetje onzin.

Maar in ieder geval gister was het zover, totaal onverwacht voor het eerste coke gesnoven. Twee niet al te grote (maar ook niet echt kleine opzich) lijnen voor me laten leggen. Een voor elk neusgat.

Eerst voelde het een beetje raar omdat ik nooit eerder gesnoven had, maar niet onprettig ofzo gewoon relaxt vond het ook niet vies ofzo.

Na een tijdje voelde ik de verdoving in m'n tanden, dat had ik al verwacht maar het voelde in het begin toch een beetje onprettig. Daarna maakte het me niet zoveel meer uit.

Maar ik voelde me gewoon eigenlijk, wel relaxt. Maar niet echt het gevoel van een beetje poeder van 50 euro dat ik verwacht had. De gene met wie ik het deed heeft al aardig wat ervaring en zei ook dat je de eerste keer niet heel veel voelde, gewoon relaxt maar niet echt waus ofzo.

Zijn er meer mensen die dat herkennen?

Ik vond ook dat het niet echt lang duurde voordat het op kwam zetten, dat vond ik wel zeer relaxt.

Volgende keer denk ik maar wat meer en ook over een langere tijd had niet heel lang.

Bedankt voor het lezen en de reacties.

Met vriendelijke groet,
Greenpower

sve1200

Experimenterende gebruiker
Laat die volgende keer niet te snel komen. Want wat je nu zegt raakt de kern al.
De volgende keer wat meer...
Dat is Coke. En de volgende keer komt heel snel dichterbij. Trouwens met drank op is het nog veel verslavender.
Dan komt het iedere keer weer als je alcohol drinkt.
Maar het gevoel herken ik, lekker coke stoned, maar niet te gek.

• Like
Waarderingen: L-6

plopkoek

Bewuste gebruiker
Cocaine ? of gewoon wit poeder ?
Want wat jij zegt, dan denk ik dat er meer rotzooi inzat dan Coke..

ALs ik cocaine snuif, Dan voel ik
Punt 1: Me energiek als een gek :rock:
Punt 2: Relaxt :)
Punt3: Top of the world :hearteyes:
Punt 4: Loveeeee :wave:

greenpower

Bewuste gebruiker
gamerboy007 zei:
Cocaine ? of gewoon wit poeder ?
Want wat jij zegt, dan denk ik dat er meer rotzooi inzat dan Coke..

ALs ik cocaine snuif, Dan voel ik
Punt 1: Me energiek als een gek :rock:
Punt 2: Relaxt :)
Punt3: Top of the world :hearteyes:
Punt 4: Loveeeee :wave:

Het was niet de Tony Montana kwaliteit coke nee:P, maar wel gewoon goed opzich. Geen verhalen met laten testen a.u.b. Ik word doodziek om dat elke keer te lezen, staat zo'n beetje in elk topic bij coke, xtc en speed. Het is getest en het was goed.

Ik weet niet hoeveel je snuift dan maar sowieso wel meer als mij neem ik aan. En heeft het met de eerste keer te maken?

Ik voelde me ook zeker relaxt maar niet echt energiek of zoiets.

Sarori

Bewuste gebruiker
Beste GP,

Aan coke worden altijd magische kwaliteiten toegedicht. Alsof het een poeder is dat door de Here zelf uit de hemel op aarde wordt gestrooid om ons arme zielen te vermaken. Zie ook de reactie van gamerboy :hearteyes:

Ik ervaar de effecten van coke altijd als relaxt. Ik wordt er wel iets energieker van, maar dat wordt weer opgeheven door de crash als de sos uitwerkt. Dus per saldo valt het wel mee.

Ik voel mij vaak nuchter al top of the world (ja, ja, dat kan hoor :P ) dus sos doet niet zo heel veel extra bij mij.

De effecten zijn dus -in ieder geval op mij- vrij mild, zelfs met Tony Montana kwaliteit. Een jointje vind ik vaak veel relaxter, omdat er niet dat lichtelijk opgefokte gevoel op de achtergrond bij komt, dat zo typisch is voor coke. En nog goedkoper ook!

Een lijntje voor de seks bevalt mij wel prima trouwens...dan merk ik de energieopfokkende werking het beste. Maar dan vergeet je het weer te nemen omdat de seks zo lekker is :wave:

greenpower

Bewuste gebruiker
Oke, ja iedereen reageert anders natuurlijk.

Ik had ook het idee dat het niet echt aan me te zien was maar dat zal wel aan de hoeveelheid liggen. Zie je het erg als je bijvoorbeeld halve gram op een avondje in late we zegge 4 a 5 uur snuift?

En is pitten op coke een goed idee? Wil het gewoon weten voor concerten enzo.

anon22

Belezen gebruiker
als iemand een ervaring beschrijft wil het niet altijd iets over de kwaliteit zeggen.

iedereen reageerd verschillend, sommige worden extreem opgefokt en waus van coke,
sommige voelen er bijna niets van (ook niet bij kwaliteits)

sommige vinden het geweldig en gaan er de hele nacht op door, sommige nemen een lijn en willen meteen naar huis.

ik zelf vind het mwah, tis lekker voor erbij voor dat kleine beetje extra energie vooral als je duf en moe begint te worden, maar ik moet niet te veel puntjes in korte tijd pakken want dan word het te dol in mn hoofd.

doe het niet te vaak

greenpower

Bewuste gebruiker
Die laatste zin is een hele belangrijke.

Dat is namelijk de bedoeling, en dat gaat ook gebeuren. Ik wil geen nummers hebben en het is te duur om echt verslaafd aan te raken. Dat en het feit dat ik mezelf wel kan beheersen geeft me de zekerheid. Ik weet hoe het is om verslaafd te zijn, ook al was het aan wiet. Dat is anders dat begrijp ik, het is niet te vergelijken met coke.

Gebruik met mate en je hebt er optimaal plezier van, dat is de regel die ik heb voor bijna alles.

Judas

Wijs gebruiker
Als je de wiet al niet kon handelen, laat de coca dan maar VOORGOED aan je neus voorbij gaan. In een avond kan het volledig mis gaan en nog eens een lange strijd tegen je eigen zwakte aangaan wil je niet. Ooit had ik genoeg aan 1 mespunt per week maar op een ochtend na het stappen snoof ik zonder duidelijke reden een sealtje leeg. Vanaf dat moment leek er geen weg terug meer te zijn.
Gecontroleerd omgaan met sos is iets dat maar een enkeling aan kan.

greenpower

Bewuste gebruiker
Net thuis van de 2de keer sosa. Deze keer wel meer gehaald en ook gewoon doorgesnoven. Voel me echt relaxt heb er ook nog bier en wiet bij. Ik ben gewoon aan stoned gewend maar dit is echt veel beter. De tijd gaat wel snel wel vreemd af en toe. Ik vind het nu echt gewoon flex om te type maakt niet echt uit wat, best wel vreemd.

Ik heb nu ondervonden: I :hearteyes: sosa. Ik weet dat ik er mee moet oppassen maar heb nu echt wel zin in meer, gaat niet gebeuren maar voel me echt gewoon goed.

Sarori

Bewuste gebruiker
Eerste post
greenpower zei:
Maar ik voelde me gewoon eigenlijk, wel relaxt. Maar niet echt het gevoel van een beetje poeder van 50 euro dat ik verwacht had. De gene met wie ik het deed heeft al aardig wat ervaring en zei ook dat je de eerste keer niet heel veel voelde, gewoon relaxt maar niet echt waus ofzo.
Tien dagen later
greenpower zei:
Deze keer wel meer gehaald en ook gewoon doorgesnoven. Voel me echt relaxt heb er ook nog bier en wiet bij. Ik ben gewoon aan stoned gewend maar dit is echt veel beter.. ....Ik heb nu ondervonden: I :hearteyes: sosa.... heb nu echt wel zin in meer...
Zie de verschillen en je ziet wat coke met jou doet.

Pas maar op, want het cokeduiveltje is erg gemeen en laat niet snel los.

Een vriend van mij begon ooit eens met coke en nog geen twee maanden later was hij zwaar hooked. Maakte ruzie om niks en het geld vloog erdoorheen als water. Hij had zijn baan opgezegd omdat het met zijn nieuwe leven niet meer te combineren was en het te weinig opleverde en werd aangetrokken door het snelle geld van de prostitutie. Nog geen half jaar daarna kon je hem letterlijk uit de goot scheppen.

Het kan snel gaan, dus pas op...diezelfde woorden die ik in je tweede post lees kwamen ook uit zijn mond... lekker relaxt, king of the world gevoel, ik kan het wel handelen enz enz...maar hij had niet door dat het duiveltje hem inmiddels te grazen had genomen.

HDA

Bewuste gebruiker
pas gewoon heel erg op met die zaken... Ik heb al zo véél mensen gehoord dat ze 'niet verslavingsgevoelig' zijn, en 'dat ze het wel aankunnen'.

Als je het doet, beschouw et dan als een extraatje, maar vergeet niet dat het leven zonder waardevoller is dan met... Believe me, ik was ook een 'recreatief gebruiker' (zo'n 2gr. per maand in 't weekend), en ben er een 3-tal jaar geleden mee gestopt, maar ik heb nog steeds zin.

take care, but be aware.

Mindgamer

Badass junkie

greenpower

Bewuste gebruiker
HDA zei:
pas gewoon heel erg op met die zaken... Ik heb al zo véél mensen gehoord dat ze 'niet verslavingsgevoelig' zijn, en 'dat ze het wel aankunnen'.

Als je het doet, beschouw et dan als een extraatje, maar vergeet niet dat het leven zonder waardevoller is dan met... Believe me, ik was ook een 'recreatief gebruiker' (zo'n 2gr. per maand in 't weekend), en ben er een 3-tal jaar geleden mee gestopt, maar ik heb nog steeds zin.

take care, but be aware.

Ik denk juist dat ik wel verslavingsgevoelig ben, mijn voorouders hebben allemaal misbruik gemaakt van alcohol. Maar ik ga het ook niet vaker gebruiken, hoogstens een keer met nieuwjaar of een feestje.

Jokkelshizzle

Belezen gebruiker
dat zegt iedereen, ik weet het nu echt sosa is de drug voor mij!....
helaas elke keer als je die lijn neemt wordt je tolerantie hoger en nog steeds denk je dan van is dit het?? je wordt er namelijk ook nooit rustig van

Milos

Belezen gebruiker
ik heb coke 2 keer gedaan in mijn leven en ik wil het niet terug opnieuw doen
effecten waren;
koning-van-de-wereld
zeer euforisch
geen gevoel in gezicht
chill, relaxed,...
ik vind het goed voor eve maar de dag erna dikke kater
te verslavend, ik had tege me eigen gezegd; ik hou het bij 1 lijn, uur daarna was ik m'n 2de aan het leggen..
en dan 50 euro voor 1 fucking gram man, ok ik betaal 40 omdat het bij een vriend is maar dan nog.. en dan is het nog niet 1g maar 0.9 ofzo..

1 gram coke of een dikke zak wiet t.w.v 50 euro, keuze snel gemaakt..
:grin:

TrippyShit

Badass junkie
Idd. Ik doe het 1x in de maaaanden als ik het gratis krijg :P Halfje ofzo.. 3x gedaan, eerste keer stelde geen reet voor. 2e keer was beter maar voor half uurtje, de 3e keer was wel relaxt. Maar ik vind het te duur voor het effect. De laatste keer had ik gewoon goeie maar ik voel me geen koning van de wereld. Ik word er juist rustiger en relaxt vind, vind alles best, zeg afentoe wat en zit voor de rest me lekker te voelen en te luisteren, om me heen te kijken :P
Vind het het leukste als je aan het drinken bent gewoon om het er dan BIJ te doen. Maarja, voor die prijs vind ik het beetje te duur om 'erbij' te doen zegmaar..

321123

heb zelf nooit coke gedaan maar voor 50 euris kan je ook 20 pillen halen en 10 leuke avondjes hebben ipm 1 avond... :xtc: keuze lijkt me snel gemaakt :stoned:

Oom Klaas

Badass junkie
321123 zei:
heb zelf nooit coke gedaan maar voor 50 euris kan je ook 20 pillen halen en 10 leuke avondjes hebben ipm 1 avond... :xtc: keuze lijkt me snel gemaakt :stoned:

Je moet alleen niet coke gaan vergelijken met pillen...dat is een wereld van verschil.

Ik heb gisteren ook voor de eerste keer sosa gebruikt. . Met een vriend. Een beetje opgelikt en 2 keer gesnoven. Het ging erg makkelijk. Ik had niet verwacht dit te nemen, maar voelde me zo goed Het was gewoon geweldig. Ik voelde me zeer zelfzeker, had geen last van niets, was klaarwakker na een nachtje door, had één van de beste seks ooit en was superzelfzeker en relaxed tot en met. Ik wil het zeker nog doen, alleen weet ik niet of het nare gevolgen kan hebben. Ik heb nu alleen een beetje een droge mond, had ik met mdma ook. :grin: :grin: :hearteyes: :P :grin: :openmouth: :grin: :beer:

fatsoen1

ik gebruik zowel sos als speed, gisteravond coke gehad maar ik stop daar maar mee. Te duur en speed ga ik toch harder op. Zal ook wel met tolerantie te maken hebben na zoveel jaren dat sos niet zoveel meer doet terwijl ik toch opstart met een halve gram in een keer.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
321123 zei:

Tenzij je het geld er voor hebt, of zo gek bent om hoe dan ook aan het geld te komen.

1e keer, oh wat leuk coke snuiven joepie.

2e keer, hmm toch wel lekker, volgende keer meer.

3e keer, niet genoeg, ik wil meer.

En dan denk je opeens kut, waarom niet gelijk gestopt na die eerste keer toen je dacht dat het helemaal niks was en het nog wel mee viel. Stoppen is moeilijker dan beginnen. :wink:

Bovenaan