eerste keer, spannend...

barbara1976

Experimenterende gebruiker
Ik heb tot hiertoe enkel coke geprobeerd, mar da begint financieel te zwaar te wegen, dus ga ik eens speed proberen.
Nu ga ik straks die gram halen, ik heb de voorbije nacht wel niets geslapen, ga ik vn speed wakker en fris worden?
Of zou ik het niet durven riskeren, nu ik vannacht nog coke gebruikte...
Waaraan kan ik me verwachten?

Delirium

Badass junkie
Wakker en fris wordt je zeker! Maar verwacht niet de rush die je bij coke hebt.

Leer de pep waarderen :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
anders wordt je zo als Japi en de andere .....

Vol met puisten en verslavingdrang.

DAAROM moet je de pep respecteren !!

:wink:

barbara1976

dus het kan geen kwaad zo n groot lijntje te nemen zoals bij coke? een rush heb ik zeker niet. maar blijf wel wakker das al iets na een slapeloze nacht. Kan het kwaad moest ik vcanmiddag nog een lijntje coke nemen?

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Nee je kunt best coke nemen als je later speed gaat doen.

Als je vanavond nog wilt slapen kun je het beter niet doen. Alhoewel, de aller eerste keer dat ik speed gebruikte wilde ik het eerst thuis testen om een uur of 10 s'avonds. Ben na een tijdje 'ik wil iets doen en wel NU' maar 'The Holiday' gaan kijken. :confused: Toch wel kunnen slapen. Vreemd eigenlijk.

Ik weet niet hoe groot jij je coke lijntjes maakt natuurlijk, anders begin je gewoon middelmatig met speed, kun je altijd nog bijtanken. :)

barbara1976

ik ga vanmiddag nog maar één lijntje coke snuiven. Hoe lang blijft speed activerend misschien?
Jezus net een iets grotere lijn genomen en mijn ogen zó tranen en z´n branderig gevoel , jakkes geef mij maar coke, maar da is helaas te duur.
Nu maar hopen dat deze miserie van de branderigheid ook wat effect heeft, want van een eufoor, opgewekt gevoel heb ik tot hiertoe niets gevoeld hoor. Enkel een klein beetje minder moe, dit was mijn laatste lijn speed vr vandaag ik wil vanavond zeker slapen

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Japi-10 zei:

Idd verslavingsdrang,geen verslaving :beer:
Stonie je neemt zelf elke dag toch een pepcapsule met 333 mg in erin ?

Nee Japi-10 dat was vroeger ik ben nu zo goed als clean ....

:mrgreen:

Ik moet alleen niet meer iedere dag nemen dat is zo bad.

Stonie

Carlitos

Badass junkie
Neem je het nog wel is dan ?
Ik neem het in golven zeg maar,de ene keer heel veel in korte tijd en de andere keer niets.Net zoals dat ik (bijna?) elke dag in de laatste vakantie snoof.Nu wat minder,en morgen probeer ik weer even te stoppen voor 2,5 maand.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Zo nu en dan drop ik een 330 mg zuivere pep van 46% amfetamine.

Ik ga pas echt stoppen als ik vader word.

Groet

Stonie a.k.a El Junkie XXLL

maverick

Belezen gebruiker
Japi-10 zei:
Neem je het nog wel is dan ?
Ik neem het in golven zeg maar,de ene keer heel veel in korte tijd en de andere keer niets.Net zoals dat ik (bijna?) elke dag in de laatste vakantie snoof.Nu wat minder,en morgen probeer ik weer even te stoppen voor 2,5 maand.

same overhere.. ook een 'wave user' zo noem ik het maar :)

Azazel

Newbie
Mijn eerste gram speed beviel me niet echt... De eerste avond/nacht dat ik het deed was wel cool, ik voelde me zweverig en deed om de 3 uur ofzo een nieuw lijntje. Ik kreeg er wel 30 lijntjes uit ofzo, dus ik doe er maar kleine. Maar het vreemde is, dat na die eerste slaaploze nacht ik er geen fun meer in had, maar het gewoon bleef doen om.. geen reden. ik was super prikkelbaar, maar was wel constant héél wakker. Op school is nu ook niet bepaald de beste plaats om het te doen. Die snuifgeluiden van boven de ''muur'' uit... =p nu is dat 3 maanden geleden, en ik zou nog enkel snuiven als ze me het aanbieden, ik ga er niet meer naar op zoek =)

edge

Newbie
Ik gebruikte ook eerst coke, maar kreeg toen de kans om pep te proberen. Was er eerst niet gerust in, maar nu blijkt dat pep veeel beter, goedkoper en veel langer te werken. :)

Bovenaan