eerste keer speed :s

tommeke

Newbie
Hey,

het is nu 20 na 7, kan niet slapen dus kom ik hier even mijn verhaaltje doen.

Heb al verschillende keren xtc genomen en ben er volledig weg van. Ik weet dat deze drug zeer gevaarlijk is voor gevallen zoals ik dus hou ik mij er strikt aan om dit om de 3 maand te doen.

Nu vandaag was het weer zover alleen had ik niets kunnen flikkeren. Ben na breakcore feesje geweest en daar vond ik al gauw iemand die mij pille kon verpatsen. Had er 2 gekocht, nam er één en nam er na een half uur nog één.

Normaal gezien werken pillen vrij rap bij mij en nam het tweede pilletje na een half uur op de hoop dat het echt zwaar zou inkicken.

Bon, ik wist dat ik aan iets zat maar het was allesinds geen xtc. Komt die flikker mij vertellen dat het 'speedbollen' waren. Daar had ik zelfs nog nooit van gehoord. Speedbommetjes wel maar dat was het allesinds niet.

Bon, kprobeer ni te freake maar probeer er gewoon het beste van maken. Ik heb ong een dik uur gefeest. Maar daarna begon ik mij echt rot te voelen. Ik wou iets afbreken, wou toeren uitsteken dat ik normaal nooit zou doen. Moest er iemand irri gedaan hebben, had hem gewoon half dood kunnen slagen. Heb me gelukkig kunne inhouden en er was gelukkig geen ene flikker die dom kwam doen.

Heb heel het feesje rondgelopen zwaar geirriteerd door de speed. Naar huis willen gaan maar weten dat ik niet kan slapen. Het feesj is stilgelegd door de flikken om 6u, ben naar huis gereden en lig nu nog altijd klaarwakker. Zwaar irritant is dit !

Ik denk gewoon dat speed niet voor mij is en ik raad het ook niemand aan. Neem gewoon lekker een pilletje, veel beter als jet mij vraagt.

Ga nog beetje playstayionnen en hopen dat ik binnen een uurtje kan slapen, heb wel schrik voor morgen. Of ik nu zware afkick ga hebben of niets, heb al gemengde verhalen gehoord over speed.

Mvg

Tom, hoop dat dit een goede bijdrage is aan het forum :grin:

Mr. Decay

Belezen gebruiker
ja, die sjit krijg je dus als je op feestjes gaat kopen, daarom, Altijd eigen stash mee!
Weet niet precies hoelaat je die bollen tot je hebt genomen maar ik pit dan nooit iig, of even een half uurtje ofzo.. Vind dat ook altijd erg irritant..
Succes

Debris

Bewuste gebruiker
Welk feestje was dat?

Ik vind speed een zéér fijne drug om helder te worden. Gelijk een paar weken terug, 6 dagen op een klein goa festivalletje gezeten. Laatste dag een klein bommetje speed gepakt, en als je dan die helderheid voelt...
Dus in vervolg, gwn mdma kopen om te stuiken en speed om helder te worden.
Ik word ook agressief van speed, daarom pak ik altijd kleine bommetjes.
Nadeel van kleine speedbommetjes is dat ik denk dat 't niet werkt, terwijl ik eigenlijk al best ver weg ben.

tommeke

Newbie
Heb geen oog dicht gedaan vannacht.

had de pillen gepakt om kwart voor 1 en ong kwart na 1...

Tegen dat ik in staat was om te slapen werd ik weer wakker gebeld door mensen die aan mn dak kwamen werken. Ongelofelijk irritant :grin:

Heb niet zoveel last gehad van de speed. Gewoon rot gevoel maar dat kan ik van alcohol ook wel eens hebben. Heb heel de dag niets gegeten maar dit kan ik ook van de alcohol wel een keertje hebben :grin:

Heb dan toch rond half 21 een hele pizza kunnen opeten en die is me nog wel goed bevallen.

Al bij al toffe ervaring waar ik weer heb uit geleerd. Conclusie: speed is niets voor mij, veel te nuchter, geef mij idd maar md of pilletjes :tongueout: Véééél fijner en ik reken altijd 4u na inname en als ik dan in mijn bedje ga liggen val ik als een blok in slaap.

Van md of pille heb ik totaal niets van afkick, juist het gevoel dat ik blijf bijten op mijn tanden en dit kan soms 3 dagen duren, al denk ik dat dit gewoon in mn kopke zit.

Nu nog een beetje last van buikpijn maar ik ben er vrij zeker dat ik me morgen weer super zal voelen.

dollegekske

Bewuste gebruiker
Nooit op feestjes kopen, altijd an je vaste dealer spul meenemen

Speedbolle, das tog hetzelfde als speedpillen? Wnat 2 vrienden van mij zijn helemaal weg van speedpillen en willen dat een keer doen met mij maar ga je je daar altijd rot door voelen?

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
ja bolle is gewoon een andetr woord voor pille dus speedbolle en speedpille is hetzelfde. Maar als ik voor speed ging zou ik geen pillen nemen maar gewoon of scnuiven of bommetjes maken. Gelukkig doe ikzelf geen speed meer.
En aangezien ik hoor dat dit je eerste keer is hoop ik niet dat je jezelf erin gaat verliezen. Want speed gaat echt van kwaad tot erger. en dit is geen anti-speed propaganda iedereen moet doen wat ie zelf leuk vind maar als het op een bepaald moment ieder weekend drie gram word dan ga je bij jezelf toch wel denken ik ben fout bezig. Speed is gewoon te lekker heb nu al 5 maanden geen snuif meer gehad en probeer het zo te houden. Want ik weet dat als ik weer pak hoe lekker ik het vind en ik weer steeds meer wil.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
dollegekske zei:
Nooit op feestjes kopen, altijd an je vaste dealer spul meenemen

Speedbolle, das tog hetzelfde als speedpillen? Wnat 2 vrienden van mij zijn helemaal weg van speedpillen en willen dat een keer doen met mij maar ga je je daar altijd rot door voelen?

als je je door pepbolle altijd kut gaat voelen is het niet egt de moeite waard he :wink:
gewoon zelfde stofje he :mrgreen: :wave:

XtCliffix

Experimenterende gebruiker
mijn speed ervaring ligt bij de bommetjes , eerste keer tijdens examens.
Licht xtc gevoel maar goed om te leren , kom er de eerste nacht niet van slapen maar goed examen. 2 dagen erna ook gepakt ma dan stom geweest en 6 trekke van een joint gehad en da was blijkbaar al genoeg om geen zin meer fatsoenlijk te kunnen lezen. ( niet doen als ge moet leren dus :d , wel fijn om niks te doen dan :wink: ) 2 dagen erna weer en weer goed examen !

Top die bommetjes voort examen

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
als ik ga leren met flink wat amfetamine in mn donder dan heb ik er echt geen reet aan,, ik vergeet sons dan zelf waarover ik aan het praten was als ik nog in dezelfde zin bezig was,, maargoed mischien dathet jou na wat bommetjes goed deed,, k weet niet hoeveel je er in deed :P :wave:

evil_kermit

Bewuste gebruiker
koop geen speedpillen,meestal is het geen amfetamine maar cafeine dat erin gedraaid is en dan voel je je de dag nadien als tering.koop bij een goeie dealer(bestaat topic over)gewoon speed in poeder en laat het testen.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
ik heb weleens gehad dat ik na 4 caps energy hit,, caffeine, guarana, kolanoot. weet ik veel wat nog meer,, ook bij azarius verkrijgbaar,, had ze hier bij de tuinen.. maargoed, ik kreeg pas na 8 uur ofzo een vet opgefokt gevoel en dat was egt suuuuuper ernstig toen.. kon wel bijna naar dokter gaan:P, egt vet kut,, kutter dan als pep gaat uitwerken,, waar ik overegens nu ook weinig last heb.. maargoed.. overdosis caffeine enzo = foktop kaa zijn dat jij daar mischien ook last van had inplaats van pep,, of veel caff en ook wat pep,.,.

:wave:

XtCliffix

Experimenterende gebruiker
Vorige week ni illusion mijn eerste lijn speed!
was wel fijn maar niet genoeg gesnoven.
Vrijdag gt en nog eens lekker gaan op de overschot :d

Bovenaan