• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

eerste keer (te) goede xtc

Hey,
ik ben een jongen van 18 jaar en heb afgelopen vrijdag nacht XTC gedaan. dit was nog maar de 3de keer. de eerste keer was zo goed als niks, alleen wat blij en warm. de 2de keer veel koorst en misselijkheid maar niet moeten overgeven en gezellig met een vriendin thuis gezeten op de zetel liggen lachen en dom doen.

afgelopen vrijdag was en een zeer goed bupstep/drum'n'bass feestje waar ik naartoe ging. een vriend van mij zei dat die pillen zou regelen, hij had ze getest en er zat alleen mdma en pep in en nog wat vulstoffen maar niks schadelijks. mooi spul dus. de dosis mdma bevatten 100-110mg wat zeer goed was maar dat wist ik toen nog niet. ik heb veel gelezen en opgezocht over gebruik, gevaren, adviezen enzo dus wist wel wat ik kon verwachten. toen we daar aankwamen was het half 11 en mijn vriend had goed nieuws, de geweldige pilletjes kosten maar €3 :grin: dus zo dom als ik was besloot ik er maar 3 te kopen voor het geval dat ze niet zo goed waren. de eerste dropte ik rond 12 uur en besloot minstens een uur te wachten want ik had om 9 uur nog wat gegeten. een uur later om 1 besloot ik de 2de te nemen omdat ik er niks van voelde. na een half uurtje begon het wat te werken, veel energie en ontspannen gevoel. toen begonnen er opeens wat mensen overdreven te doen en het liep uit op een moshpit (waar ik een enorme hekel aan heb want het hoort niet thuis op dupstep) en ik zat er midden in. TOEN SLOEGEN ZE ONGENADIG HARD IN. even dacht ik dat ik slecht ging gaan, wat waarschijnlijk ook gebeurt zou zijn als men 2 vrienden (die mee waren om op ons te letten) mij niet naar buiten hadden gesleurd. buiten was het koud en dat deed alleen maar goed, ik voelde me ook geweldig :grin: alles was mooi en leek zo traag te gaan en toch had ik volle controle over alles wat ik deed. ik heb nog 2 uur buiten gezeten met mijn vrienden die zo geweldig waren om mij niet in de steek te laten. af en toe zag ik ook mijn andere vriend die ook pillen had gedaan, hij was meer ervaren als mij maar ook veel dommer en had vodka gedronken toen die zen pil geslikt had (hij had er wel maar 1 gedaan) en heeft moeten kotsen. ik zat zo blij als iets op de trappen aan de zaal en kreeg om de zoveel minuten bezoek van mensen die mij vroegen hoe het ging en of ze konden kopen van mij. mijn 3de pil heb ik verkocht voor €5 en daar kocht ik water mee. ook heel wat mensen waren aan het lachen maar dat was toen wel grappig. om 3 uur kwam mijn pa me halen .... ja inderdaad niet slim van me. maar die merkte niks omdat ik achter hem ben gaan zitten en zei dat ik iets te veel gedronken had. thuis aangekomen ben ik in bed gaan liggen met men koptelefoon op en heb gezellig de hele nacht muziek geluisterd. de volgende ochtend was het euforisch gevoel en de enge grote ogen weg maar voelde ik me wel nog licht en fijn (buiten dat men kaken enorm veel pijn deden van het klemmen) dus de rest van de dag wat gechilled en niks gedaan. de nacht erop goed geslapen. en toen stond ik op. ik ging kapot van de koppijn en men tandvlees was helemaal gezwollen. ik was futloos en kon en wilde ook niks eten of drinken buiten wat water. heel de dag overal pijn en ijnstillers hielpen niks. toen om 21uur naar men kot in leuven vertrokken en nu zit ik hier en kan niet slapen van de paranoia. ook moet ik de hele tijd rillen en trekken mijn ogen af en toe heel fel open zonder dat ik er iets aan kan doen. :( alles doet nog steeds pijn en lijkt vreemd, alsof ik slecht aan het gaan ben maar niet zo fel of wazig. het voelt eigelijk alsof ik al enkele dagen aan de pep zit zonder te slapen, alleen veel pijnlijker

is er iemand die misschien weet of dit normaal is aangezien de hoge dosis en de weinig ervaring? gaat dit nog over? en wanneer want het wordt steeds feller
alvast bedankt :)

darkbull

Bewuste gebruiker
gaat over.

ik ben ook niet zo ervaren met xtc, ik voel me een week daarna harstikke verrot dus doe het niet te veel maar soms vind ik het echt wel de moeite waard.

maar echt het gaat over, gun je lichaam de tijd, neem vitamientjes, veel vitamientjes, geef toe aan de slaap als dat kan en doe maar lekker rustig aan.

Saltzer

Newbie
Idd neem veel vitaminen, eet iedere dag wat fruit. Ik eet voorafgaande weken van dat ik van plan ben te gebruiken ook altijd veel fruit, vitamine pilletjes enz..
De kater is inderdaad altijd heel vervelend, maarja gaat wel over. (je moet er wat voor even hebben hé haha)

ok, bedank ben meteen al vitamintjes gaan halen ^^ hopelijk deze nacht wel wat slaap maar het gaat wel wat beter, alleen kan ik nog niet eten

STONER030

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat de pillen zwaarder waren dan 100-110 mg want dat is heel erg weinig (in mijn opzicht iedergeval)

Dakpan

Inderdaad een beetje raar. Mijn eerste (en tot nu toe enige) keer had ik 2 pillen geslikt van 160 mg en had geen overdreven last van iets. Gewoon lekker chillen, gelukkig en goed voelen en veel praten. Ook de dag erna was ik alleen een beetje moe en had een droge mond. Verder geen dip of pijn voor zover ik me kan herinneren.

Nu zat ik dan wel bij iemand thuis en kwam alles niet zo hard op me af zoals misschien bij jou het geval was op zo'n groot feest waar je was.

STONER030

Ik heb alleen last van een dip als ik pillen gebruik met speed erin (Bijv Q-Dance) Maar dat komt dan door de speed en niet door de XTC!

rastaboy

Newbie
t lijkt bij mij wel, alsof het egte brakke gevoel weggaat, ik krijg het niet snel meer na nachtje door.
alleen na gebruik van pep heb ik altijd ontiegelijke last van mn borstspieren

mjaa dat hoort erbij togh ;p

Paperplane.

Wijs gebruiker
STONER030 zei:
Ik heb alleen last van een dip als ik pillen gebruik met speed erin (Bijv Q-Dance) Maar dat komt dan door de speed en niet door de XTC!
Modbreak pleaseeeee. In Qtjes zit geen speed! Post nou niet alles wat je van je vriendjes hoort, die hebben er waaraschijnlijk nog minder verstand van dan jij.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Paperplane. zei:
STONER030 zei:
Modbreak pleaseeeee. In Qtjes zit geen speed! Post nou niet alles wat je van je vriendjes hoort, die hebben er waaraschijnlijk nog minder verstand van dan jij.

Je hebt gelijk, echter kunnen er meer in omloop zijn met hetzelfde logo, en weten/horen we dat inderdaad pas met meer zekerheid als het getest is. Enige zekerheid :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
mandragora zei:
STONER030 zei:
Paperplane. zei:
STONER030 schreef:
Ze zijn getest en er zit speed in, het zou indd kunnen dat ze nieuw in omloop zijn maar in deze zat er in iedergeval speed!

Jij zegt maar iets om je gelijk te halen :)
Hoe kunne ze nou zo snel getest zijn?

ik had mijn irritatie voor jou vanuit een ander topic mee hierheen genomen, was verkeerd van me.

welgemeende excuses

Tufnut

Badass junkie
En toch ga ik er van uit dat er geen q's zijn met speed erin. Uiteraard neemt dta niet weg dat ik eventueel nieuw te scoren q's alsnog laat testen.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Tufnut zei:
En toch ga ik er van uit dat er geen q's zijn met speed erin. Uiteraard neemt dta niet weg dat ik eventueel nieuw te scoren q's alsnog laat testen.
Mja, die dingen zijn zooo bekend hier, kan me inderdaad wel voorstellen dat mensen ze gaan namaken. Gelukkig gebruikt mijn supplier ook, en hij laat elke batch netjes testen, dus ik zit gebakken.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Het is gewoon dom om speed in pillen te stoppen aangezien je met speed op toleranter bent voor mdma. Er zit dan ook geen speed in de oranje powerbuttons of qdance, tenzij iemand ze geprobeerd heeft na te maken, wat me niet echt slim lijkt omdat er al zoveel goeie pillen op de markt zijn

EDIT:Wat voor pillen had je eigenlijk CuriousForFun?

Derrrp

Volgens mij is pijnstillers gebruiken niet zo heel handig in zo'n geval, je lever krijgt al genoeg te verduren met een lading MDMA.

Bovenaan