CuriousForFun
Newbie
Hey,
ik ben een jongen van 18 jaar en heb afgelopen vrijdag nacht XTC gedaan. dit was nog maar de 3de keer. de eerste keer was zo goed als niks, alleen wat blij en warm. de 2de keer veel koorst en misselijkheid maar niet moeten overgeven en gezellig met een vriendin thuis gezeten op de zetel liggen lachen en dom doen.
afgelopen vrijdag was en een zeer goed bupstep/drum'n'bass feestje waar ik naartoe ging. een vriend van mij zei dat die pillen zou regelen, hij had ze getest en er zat alleen mdma en pep in en nog wat vulstoffen maar niks schadelijks. mooi spul dus. de dosis mdma bevatten 100-110mg wat zeer goed was maar dat wist ik toen nog niet. ik heb veel gelezen en opgezocht over gebruik, gevaren, adviezen enzo dus wist wel wat ik kon verwachten. toen we daar aankwamen was het half 11 en mijn vriend had goed nieuws, de geweldige pilletjes kosten maar €3
dus zo dom als ik was besloot ik er maar 3 te kopen voor het geval dat ze niet zo goed waren. de eerste dropte ik rond 12 uur en besloot minstens een uur te wachten want ik had om 9 uur nog wat gegeten. een uur later om 1 besloot ik de 2de te nemen omdat ik er niks van voelde. na een half uurtje begon het wat te werken, veel energie en ontspannen gevoel. toen begonnen er opeens wat mensen overdreven te doen en het liep uit op een moshpit (waar ik een enorme hekel aan heb want het hoort niet thuis op dupstep) en ik zat er midden in. TOEN SLOEGEN ZE ONGENADIG HARD IN. even dacht ik dat ik slecht ging gaan, wat waarschijnlijk ook gebeurt zou zijn als men 2 vrienden (die mee waren om op ons te letten) mij niet naar buiten hadden gesleurd. buiten was het koud en dat deed alleen maar goed, ik voelde me ook geweldig
alles was mooi en leek zo traag te gaan en toch had ik volle controle over alles wat ik deed. ik heb nog 2 uur buiten gezeten met mijn vrienden die zo geweldig waren om mij niet in de steek te laten. af en toe zag ik ook mijn andere vriend die ook pillen had gedaan, hij was meer ervaren als mij maar ook veel dommer en had vodka gedronken toen die zen pil geslikt had (hij had er wel maar 1 gedaan) en heeft moeten kotsen. ik zat zo blij als iets op de trappen aan de zaal en kreeg om de zoveel minuten bezoek van mensen die mij vroegen hoe het ging en of ze konden kopen van mij. mijn 3de pil heb ik verkocht voor €5 en daar kocht ik water mee. ook heel wat mensen waren aan het lachen maar dat was toen wel grappig. om 3 uur kwam mijn pa me halen .... ja inderdaad niet slim van me. maar die merkte niks omdat ik achter hem ben gaan zitten en zei dat ik iets te veel gedronken had. thuis aangekomen ben ik in bed gaan liggen met men koptelefoon op en heb gezellig de hele nacht muziek geluisterd. de volgende ochtend was het euforisch gevoel en de enge grote ogen weg maar voelde ik me wel nog licht en fijn (buiten dat men kaken enorm veel pijn deden van het klemmen) dus de rest van de dag wat gechilled en niks gedaan. de nacht erop goed geslapen. en toen stond ik op. ik ging kapot van de koppijn en men tandvlees was helemaal gezwollen. ik was futloos en kon en wilde ook niks eten of drinken buiten wat water. heel de dag overal pijn en ijnstillers hielpen niks. toen om 21uur naar men kot in leuven vertrokken en nu zit ik hier en kan niet slapen van de paranoia. ook moet ik de hele tijd rillen en trekken mijn ogen af en toe heel fel open zonder dat ik er iets aan kan doen.
alles doet nog steeds pijn en lijkt vreemd, alsof ik slecht aan het gaan ben maar niet zo fel of wazig. het voelt eigelijk alsof ik al enkele dagen aan de pep zit zonder te slapen, alleen veel pijnlijker
is er iemand die misschien weet of dit normaal is aangezien de hoge dosis en de weinig ervaring? gaat dit nog over? en wanneer want het wordt steeds feller
alvast bedankt
ik ben een jongen van 18 jaar en heb afgelopen vrijdag nacht XTC gedaan. dit was nog maar de 3de keer. de eerste keer was zo goed als niks, alleen wat blij en warm. de 2de keer veel koorst en misselijkheid maar niet moeten overgeven en gezellig met een vriendin thuis gezeten op de zetel liggen lachen en dom doen.
afgelopen vrijdag was en een zeer goed bupstep/drum'n'bass feestje waar ik naartoe ging. een vriend van mij zei dat die pillen zou regelen, hij had ze getest en er zat alleen mdma en pep in en nog wat vulstoffen maar niks schadelijks. mooi spul dus. de dosis mdma bevatten 100-110mg wat zeer goed was maar dat wist ik toen nog niet. ik heb veel gelezen en opgezocht over gebruik, gevaren, adviezen enzo dus wist wel wat ik kon verwachten. toen we daar aankwamen was het half 11 en mijn vriend had goed nieuws, de geweldige pilletjes kosten maar €3
is er iemand die misschien weet of dit normaal is aangezien de hoge dosis en de weinig ervaring? gaat dit nog over? en wanneer want het wordt steeds feller
alvast bedankt