Eerste keer tips

QNHprtscr

Newbie
N00b hier, man, 36 pas laatste paar jaar beetje drugs aan het uitproberen, vooral beetje solo sex dingen.
Wat 3gr pep/speed kunnen verkrijgen. Lijkt beetje geel spul, nattig, beetje vislucht achtig (?). Ik vermoed dat het dus natte speed is.
Ik zit even te twijfelen of ik het nog ga laten testen. Alhoewel me dat voor correcte dosering wel beter lijkt, of ik moet het eerst nog wassen? (Testen vind ik altijd zo onhandig ivm openings tijden, maarja...).
Eerste gebruik zat ik te denken aan maken van bommetje, target misschien 30mg.

CeeCee

Bewuste gebruiker
N00b hier, man, 36 pas laatste paar jaar beetje drugs aan het uitproberen, vooral beetje solo sex dingen.
Wat 3gr pep/speed kunnen verkrijgen. Lijkt beetje geel spul, nattig, beetje vislucht achtig (?). Ik vermoed dat het dus natte speed is.
Ik zit even te twijfelen of ik het nog ga laten testen. Alhoewel me dat voor correcte dosering wel beter lijkt, of ik moet het eerst nog wassen? (Testen vind ik altijd zo onhandig ivm openings tijden, maarja...).
Eerste gebruik zat ik te denken aan maken van bommetje, target misschien 30mg.

Laten testen blijkt vooraf wellicht wat onhandig. Maar de negatieve effecten van slechte pep zullen nog veel lastiger zijn.
Nat is nat. Dus sowieso goed drogen. Ben persoonlijk niet bekend met gele pep. Ook niet met een vislucht. Mijn pep is wit. En brengt een licht chemische geur met zich mee. Maar er zijn hier nog veel ervarener gebruikers die er vast bekend mee zijn en je veel meer kunnen vertellen. Plus dat er onwijs veel topics bestaan over doseringen etc. Geniet verstandig 😊

Wollukker

Bewuste gebruiker
Meestal komt de gele kleur van (veel) caffeïne waarmee de pep versneden is.
Laat het drogen, ga het wassen om de (meeste) caffeïne en andere zooi er uit te krijgen, en laat het weer drogen.

PS: testen na wassen is sowieso het advies

Bovenaan