Eerste keer truffels... Hawaiians?

Ernum

Newbie
Hallo,

Komende zaterdag gaan m'n vriendin en ik met nog een paar vrienden truffelen. Zelf heb ik 'alleen' ervaring met hasj, spacecake en XTC/MDMA. Het wordt dus mijn eerste truffeltrip.

Mijn vriendin is al vrij ervaren met truffels en zij wil High Hawaiians doen. Naar wat ik begrepen heb zijn dit behoorlijk sterke units. Wat raden jullie mij aan? Een kleinere dosis Hawaiians of een andere truffel? Of valt het allemaal wel mee?

Bedankt!

Fool

Badass junkie
Zou het gewoon bij een grammetje of 10 houden, als je er een meer ervaren tripper bij hebt zitten moet dat wel goed gaan. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Rond de 10 gram is inderdaad wel een mooie kennismaking voor truffels. Persoonlijk vind ik de verschillen in potentie tussen soorten wel meevallen eigenlijk.

Ernum

Newbie
Bedankt voor de reacties, vanmiddag gehaald. De kerel van de shop raadde ook een halve portie Hawaiians aan voor de beginners, dus dat is 'm geworden!

Narayani

Bewuste gebruiker
High Hawaiians waren voor mij ook de eerste (en vooralsnog enige) keer truffelen. Ik heb toen 15 gram op en dat ging prima maar was wel heftig vond ik. 10 gram is waarschijnlijk prima! Als meisje merk ik wel dat ik gevoeliger ben dan heren voor de meeste drugs, zag duidelijk dat vriendlief een stuk minder effect had ervan (maar die had ook dolle pret). Mocht je het leuk vinden om te lezen dan heb ik nog een reportje op dit forum. :) Kan het erg aanraden om er eentje te schrijven zolang het nog versch in het geheugen zit, desnoods alleen voor jezelf, is zo leuk om terug te lezen en herinneringen op te halen! Veel tripplezier vandaag!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Narayani zei:
Kan het erg aanraden om er eentje te schrijven zolang het nog versch in het geheugen zit, desnoods alleen voor jezelf, is zo leuk om terug te lezen en herinneringen op te halen!
Helemaal mee eens! Bovendien vind ik zelf het schrijven van een tripreport een goede manier om alle inzichten en indrukken te verwerken.

Bovenaan