Eerste keer truffels (MushRocks)

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
In je kanaal drukken dan
Jij brengt alles gewoon rectaal in? :tearsofjoy:

Maar hey, kom op mensen, truffels door de vla met chocoladebolletjes of cup à soup? Wat is dat nou!? Nou heb ik ze persoonlijk altijd al erg kunnen waarderen, maar indien dat niet het geval is kan het altijd nog een verworven smaak worden wanneer je ze met bewuste aandacht eet en de ervaring gewoon ondergaat zonder oordeel over de kwaliteit van je smaakbeleving. Dat innamemoment is een moment dat je echt significantie kunt geven. Maak het onderdeel van je trip. Echt, probeer het eens! Ik maak er een beleving van, een ritueel. Het eten van de truffels is voor mij echt een soort van meditatie, waarbij ik me juist volledig focus op de smaak en textuur van de truffels. Ik maak er bewust een speciaal moment van voor mezelf.

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker
Ja dat je er geen dagtaak van wil maken begrijp ik, maar door de vla gooien, als ik dat lees sterf ik een beetje van binnen:P Cup a soup wel weer slim.

@Roze olifant aight thanks dat wist ik niet, feit blijft dat je soep kan maken, lijkt me ook een goeie bodem. Helemaal lege maag vind ik persoonlijk heel naar aanvoelen en een recept voor kotsen

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Jij brengt alles gewoon rectaal in? :tearsofjoy:

Maar hey, kom op mensen, truffels door de vla met chocoladebolletjes of cup à soup? Wat is dat nou!? Nou heb ik ze persoonlijk altijd al erg kunnen waarderen, maar indien dat niet het geval is kan het altijd nog een verworven smaak worden wanneer je ze met bewuste aandacht eet en de ervaring gewoon ondergaat zonder oordeel over de kwaliteit van je smaakbeleving. Dat innamemoment is een moment dat je echt significantie kunt geven. Maak het onderdeel van je trip. Echt, probeer het eens! Ik maak er een beleving van, een ritueel. Het eten van de truffels is voor mij echt een soort van meditatie, waarbij ik me juist volledig focus op de smaak en textuur van de truffels. Ik maak er bewust een speciaal moment van voor mezelf.

Haha, dat is wel heel diehard. Ik bewonder je attitude maar ik sla hier toch even over, ik ga letterlijk kokhalzen van de smaak en textuur van truffels dus dat moment geef ik liever niet al teveel significantie. :grin:

Oké… anywayyyy…
4 a 5 uren van tevoren eten doet men niet zonder reden. En om nu te horen dat dus aardig wat mensen de truffels met wat voedsel door hun kanaal drukken (hoe je het ook wilt noemen) vind ik dus wel apart.
Wat is dan het nut van het niet eten… (behalve dat alle suikers je lichaam verlaten) als je het uiteindelijk tóch wel gaat doen.

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker
Zou het niet een beetje persoonsgebonden zijn? De een vind een compleet lege maag prettig waar een ander wel iets moet eten...in zijn kanaal moet drukken, excuus. Geen exacte wetenschap lijkt me

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Oké… anywayyyy…
4 a 5 uren van tevoren eten doet men niet zonder reden. En om nu te horen dat dus aardig wat mensen de truffels met wat voedsel door hun kanaal drukken (hoe je het ook wilt noemen) vind ik dus wel apart.
Wat is dan het nut van het niet eten… (behalve dat alle suikers je lichaam verlaten) als je het uiteindelijk tóch wel gaat doen.

Het nut van niet eten is over het algemeen: minder misselijkheid. Maar voor mij (en blijkbaar met mij nog enkele anderen) geldt dat die misselijkheid afneemt als we wél iets lichts in ons kanaal drukken op voorhand.

Nog steeds lol om de lompheid van de uitdrukking in je kanaal drukken, laf it. xD

Bovenaan