Eerste keer truffels, tips e.d.?

Sauvage13

Newbie
Hallo allemaal,

Ik ga zaterdag voor het eerst truffels gebruiken met mijn vriend. Hij heeft het wel al een paar keer gedaan maar heeft er nooit zoveel van gemerkt dus hij wilde graag sterke truffels dit keer. Gister ben ik naar de smartshop gegaan waar ik 22 gram High Hawaiians heb meegekregen. De jongen in de smartshop adviseerde mij deze omdat ik al een paar keer 2cb heb gebruikt, wat goed bevallen is. Hij zei dat mijn vriend 12 gram moet nemen en ik 8 gram en dat we na 45 minuten moeten besluiten wie de overige 2 gram opeet.

Ik heb er heel veel zin in maar moet wel toegeven dat ik het ook een beetje spannend en eng vindt omdat ik uiteraard geen zin heb in een bad trip en ik heb begrepen dat truffel trips moeilijker te sturen zijn dan 2CB trips. De jongen in de smartshop adviseerde mij ook om drie uur van te voren niets meer te eten en de truffels gewoon op te eten, dus geen thee van te zetten oid.

Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met High Hawaiians en of iemand nog goede tips heeft voor het zo soepel mogelijk verlopen van de trip. Heb uiteraard wel al een boel tripreports gelezen en ben wel heel benieuwd geworden in ieder geval. Er komt zeker een tripreportje van mijn kant!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Zorg dat je het de eerste keer lekker bij iemand thuis doet, en niet de straat op gaan ofzo. Zorg voor rust en dat je geen verplichtingen hebt. Niet als je shit nog niet uitgewerkt is al naar huis gaan fietsen enz.

Leuke gekleurde dingetjes zijn een pré en dingen zoals waterijs zijn vaak een smaaksensatie. Gekke video's, leuke spelletjes, er is van alles te verzinnen wat misschien wel leuk gaat zijn tijdens je trip!

En natuurlijk het allerbelangrijkst: MUZIEK :grin:

Sauvage13

Newbie
De bedoeling is om het gewoon bij mijn vriend thuis te doen, zijn huisgenoten zijn er waarschijnlijk wel gewoon in nuchtere staat maar denk niet dat dat heel storend zal zijn. Muziek gaat helemaal goed komen, aangezien mijn vriend en ik allebei groot muziekliefhebbers zijn.

Is het denk je handig om nadat je de truffels hebt genomen even wat buiten rond te lopen? Gewoon om de spanning tegen te gaan? Wordt altijd een beetje nerveus als ik net drugs heb genomen ;P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat is geen probleem, als je maar niet in drukke omgevingen (lees: winkelcentrum e.d.) gaat rondlopen. De natuur kan erg fijn zijn tijdens trippen.

Misschien is het prettiger het eerst te laten inslaan en dan pas te gaan, dan weet je wat je kunt verwachten en hoe het voelt als je buitenloopt.

Ik zou niet teveel nuchtere vrienden uitnodigen. Mijn ervaring is dat nuchtere mensen irritant zijn als je aan het trippen bent.

Sauvage13

Newbie
Thanks voor je reactie :). Ja dat had ik ook gehoord maar we kunnen moeilijk zijn huisgenoten uit hun eigen huis wegsturen:P. Anyway we gaan er gewoon een mooie dag van maken, kijken wel hoe het allemaal loopt.

Bovenaan