Eerste keer Truffels, Tips?

maxpost21

Newbie
Hallo,

Ik heb veel gehoord en gelezen over trippen, ik wil dit zelf heel graag een keertje meemaken.
Nu wil ik liever geen harddrugs gaan gebruiken, vandaar truffels. Ik ga samen met een vriend, beide geen ervaring alleen thc. Dus heb ik 32 gram Sclerotia 'Atlantis' besteld. Ik dacht dan nemen we eerst 10 gram daarvan, en als het leuk is eten we tijdens de trip de rest op.

Maar hebben jullie nog wat tips voor een onervaren persoon? Ik weet dat je erg lang moet kauwen op de truffels, maar hoe lang. En wat kan ik tijdens de trip doen, sommige mensen bekijken plaatjes op de pc. Is dit bijvoorbeeld leuk om te bekijken: http://teamdead.net/gentoo/e-shrooms/. 4 uur van te voren niet eten, maar drinken kan wel?

Met vriendelijke groet,

Max

Zazuu.

Bewuste gebruiker
'k Zou die 32 gram in tweeën delen en gewoon gelijk opeten.

Snij ze in kleine stukjes en zorg dat je iets van water of sinaasappelsap hebt om het weg te spoelen, desnoods iets van borrelnootjes of chips zodat je de smaak niet al te veel proeft.

Doe in het een woonkamer waar jullie ongestoord jullie gang kunnen gaan; de deurbel uit, telefoon uit.

Leg van te voren wat muziek klaar of als je een cd-wisselaar hebt, prop die alvast vol met muziek.

en die plaatjes heb je niet nodig, gewoon een beetje om je heen kijken.

phy

Bewuste gebruiker
Welkom bij de club :)

Ik idem zazuu. Gewoon meteen opeten. Je weet niet wat er gebeurt als je tijdens de trip nog meer eet. Grote kans dat het niets / weinig doet. Een halve portie is prima voor een eerste keer.

En dat filmpje, haha ik denk dat je er niets aan zal vinden. Je kan deze 'ns proberen, ik heb er een keer op getript. Was wel grappig.
http://www.dumpert.nl/mediabase/945851/ ... theft.html

maar op de eerste trip heb je dat allemaal niet nodig. Kijk om je heen. Let op tapijt, behang, wierook, lucht. Als je je helemaal op je gemak voelt dan kan je het er zelfs op wagen om een wandeling te maken. Loop naar een park ofzo. Maar vermijd plekken waar veel mensen zijn.

Ik heb tijdens mijn eerste trip een wandeling gedaan op het Scheveningse strand (het was winter). Dat was geweldig. Maar daarna zijn de de macdonalds ingelopen, en het was alsof de hele tent naar mij zat te staren. Heel para.

Ik kauw altijd totdat ze opgelost zijn. Drinken is prima, en een beetje eten op zich ook, maar niet te veel.

Laat het allemaal over je heen komen. En geniet ervan :wave:

phy

Bewuste gebruiker
Ow, zie nu pas dat het bericht uit februari komt.

Die zal inmiddels wel geland zijn
Nothing to see here...

Bovenaan