Eerste keer Truffels

Retarded

Newbie
Hallo,

Ik ben aardig nieuw op dit forum, en zoals je leest ben ik nieuwsgierig naar truffels... Ik en 4 andere vrienden willen het allemaal voor het eerst doen op 1 na.
Ik heb al aardig wat gelezen op het forum maar ik ben toch even benieuwd !

Ik heb een keer gedroogde paddo's gegeten maar heb er niks van gevoeld pas na erbij blowen leek het me eerste jointje. Nou ben ik 18 en ik blowde regelmatig (ben nu een jaar gestopt) verder nog niet erg veel ervaring met tripmiddelen..
Nou heb ik even een aantal vragen...

1: Ik lees dat je een halfe portie moet nemen maar ik wil wel een goede trip meemaken en het is niet dat ik helemaal nieuw ben op het gebied van drugs... En veel vrienden (die al wel truffels hebben gedaan) zeggen dat ze achteraf wel 3/4 of een heel bakje hadden willen eten.. Wat raden jullie aan?

2: Ik ben benieuwd zijn er bepaalde truffels waar je van halicuneerd en dan weer bepaalde truffels waar je bijvoorbeeld van gaat lachen?

3: Als ik ze wil kopen is de locale smartshop prima toch?

Mvg,

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Dit raad ik je aan:
1. Het veiligst is om te beginnen met een halve portie (ongeveer 10/15gram). Als je weinig voelt kun je altijd nog na ongeveer 1,5 uur bijnemen. Laat je niet verleiden en doe rustig aan met de dosis :wink:

2. Sommige truffels staan wel bekend om de visuele effecten en de lachkicks. Ik denk niet dat het veel verschilt per soort. Uit mijn omgeving herken ik wel dat psilocybe atlantis en psilocybe pajateros meer visuele effecten geven dan de andere soorten. Of je lachkicks zult krijgen hangt van jezelf af, en de omgeving en vertrouwde personen waarmee je tript.

3. Ja de lokale smartshop is prima om truffels te kopen. Meestal vragen ze om je legitimatie, omdat je minimaal 18 jaar moet zijn om truffels te kopen. De verkoper kan je ook wat tips geven natuurlijk.

Veel plezier!!!!

Delcasa88

Bewuste gebruiker
HOOO! Nog niet weg gaan!!

Onze GeldSoldaat heeft je namelijk niet helemaal juist advies gegeven! (no offence :wink: )

1. Een halve portie is inderdaad 'veilig'. Ik heb op mijn eigen 18e verjaardag voor het eerst paddo's gedaan (waren toen nog legaal) en ik en een vriend hadden beide 1 portie genomen. Ik kan je zeggen: Tijd van mn leven! Lees je dus nog wat verder in, tripreports zijn daar uitermate geschikt voor, heb ik altijd veel info uit kunnen halen. Als je er ZELF vertrouwen in hebt (echt vertrouwen, geen stoerdoenerij) kan je best een hele portie nemen. Zit er ergens twijfel, vraag je dan eerst af waar die twijfel vandaan komt, en ruim dat obstakel uit de weg en denk nog wat verder na wat je wilt. Echter zegt Soldiermoney dat je een halve portie kan nemen, maar dat is NIET 10/15 gram! Dat is een halve portie normale paddos!

1 std. portie truffels = 10 gram.

2. Soort heb ik in de afgelopen 6 keer truffels geen pijl op kunnen trekken... Als een soortje visueel zou zijn waren ze het niet, zouden ze juist minder visueel zijn, had ik harde visuals... Het ligt er maar net aan wat voorn oogst en wat voor setting jij zelf bent op het moment dat je tript. Niet teveel van aantrekken, gewoon de soort nemen waarvan jij denkt: Chill! Die wil ik.

het is tenslotte jouw trip, dus zorg ervoor dat je alles wat je kan kiezen, je hetgeen kiest waar jij zelf het chillst bij voelt. Hoe chiller jij je trip ingaat, hoe chiller de truffels zijn :)

Lokale smartshop is inderdaad prima :)

Retarded

Newbie
Oké bedankt, ik kijk al best lang uit naar een trip middel... de paddo's waren daar niet echt in geslaagd en aangezien ze nu illegaal zijn gaan we voor de truffels.

We zijn allemaal beginnende trippers. We doen het met zijn 4e en nog 2 nuchtere vrienden erbij eentje daar van heeft al eerdere trip ervaring. Dus een halfe portie (10 gram) zal wel genoeg zijn als we ons dan goed voelen en we willen meer nemen we na een uurtje nog wel wat bij. Het gene wat me denk ik tegen zou houden is het feit dat ik nog niet eerder een echte trip ervaring heb gehad dus apart van andere mensen hun ervaringen ik niet weet hoe ik het zelf op dat moment ervaar, dus dat ik misschien te hard ga ofzo.

Ik heb al wat tripreports gelezen (vind het zelfs leuk om te lezen). Maar die vriend met eerdere trip ervaring zij wel dat het hem opviel dat de truffels van mexicaanse afkomst meer een lach effect hadden bij het groepje waarbij hij het deed en de hawaiiaanse wat meer visueel waren.
Hij wist een goede shop in Amsterdam dus daar wou hij morgen (vandaag) naar toe met ons.

Nu nog hopen dat het weer mee zit !

Retarded

Newbie
Ja is miss wel leuk idee :P, ookal ben ik niet de eerste ::P

Ps. We hebben later nog wat bijgenomen maar hadden nog niet echt hevige visuals..

Wat ik bij wat trip reports las was dat ze na een half uurtje hem echt in voelde slaan, of de muren krom gingen staan, of patroontjes op het plafond zagen.

Dat hadden we bijvoorbeeld niet of iets wat er in de buurt kwam... het begon allemaal best traag bij ons..

Kan dat liggen aan de dosis? en kan ik dan bijvoorbeeld volgende keer 20 gram doen?(1 bakje)

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Welke shop koop jij bakjes van 20gram ?? Ik ken alleen 10gram of 15gram bakjes :openmouth:

En ja, je kan volgende keer wel meer pakken. 20gram vond ik een hele fijne trip. Net wat heftiger maar niet té :)

Er is nog tijd genoeg, dus probeer hier en daar eens wat uit zou ik zeggen :P

Retarded

Newbie
In Amsterdam vlakbij de dam. Om eerlijk te zijn ben ik de naam even kwijt maar die vriend weet het wel zal t is vragen.

Hij zij zelfs een keer een bakje van 30gram te hebben gezien..

Okai, 20 gram it is :)

Arthur King

Wijs gebruiker
Je kan ook op magictruffles.com grotere hoeveelheden bestellen. Wat dacht je van het 50 gram Atlantis Family Pack. :tearsofjoy:

Maar een portie is meestal wel verkocht als 15 gram.

Delcasa88

Bewuste gebruiker
When nature calls, azarius en die ene shop aan de bloemenmarkt verkopen allemaal std. porties van 10gram, vandaar :)

opzich wel beter dat 15gr een std. portie is, ik vond 10gram toch een vrij zuinige trip eerlijk gezegd...

Bovenaan