• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer truffels

betboi

Newbie
u ik zou maar is vertellen hoe mijn eerste keer truffelen was en ik kan je vertellen het is niet super geweldig gegaan..
Een lap tekst ga er maar goed voor zitten!

Een maat van mij zei tijdens koningsdag: Ik ga morgen truffelen met een paar vrienden van mij. Die ik ook ken, dus ik vroeg is het goed als ik ook mee ga en wat jointjes mee rook? Hij zei ja natuurlijk is dat goed. Dus de dag daarvoor beegje in de groepsapp gepraat over wie er al wel ervaring had en wie niet.. tot dat de groepsleider mij prive een berichtje stuurde dat hij nog een extra portie truffels had gehaald (we praten hier over Atlantis Truffels) en hij vroeg of ik oook mee wou truffelen. Dit zou mijn eerste keer worden en ik reageerde terug: is goed dan doe ik ook wel mee!

De volgende dag was aangebroken en het was avond. We hadden afgesproken om het in een bos te doen dus zijn we daar met de fiets heen gegaan. We waren met 10 man en een jongen deed zijn tas open en haalde allemaal zakjes met truffels eruit. Zo kreeg ik ook een zakje in mijn hand gedrukt en ik keek er zenuwachtig naar. Een paar mensen aten de truffels met choco pasta maar ik had me voor genomen om ze rauw te eten. En zo vies smaakte ze eigenlijk niet. Ik had 15 gram op gegeten en goed gekauwt. Ik dacht dat 15 gram wel goed was voor de eerste keer. De rest nam hoor ik achteraf rond de 7gram.

Toen iedereen de truffels achter de kiezen had en het nog licht was lagen we rustig tussen de blaadjes en we voelde de eerste 15 minuten nog niks. Na 3 kwartier kwam ik echt in een trip.. blaadjes werden groter en kleiner alles werdt lichter en groter om me heen en we hebben alleen maar gelachen ik geloofde het allemaal niet. We kwamen uit bij een soort open veld en het leek net een zee ik deed mijn T-shirt uit en toen merkte ik pas hoe erg ik aan het zweten was.

Toen het donker begon te worden zijn we bij elkaar gaan zitten met chille muziek en vanaf toen weet ik niet wat er meer is gebeurd vrienden van mij hadden gezegd dat ik ongeveer een uurtje was gaan slapen. Nu komt het ergste ik werdt wakker en keek om me heen ik zag niemand helemaal niemand en was wakker geworden van blaffende honden ik hoorde vrienden van mij roepen dat er politie honden waren los gelaten. Ik kon niet opstaan en al me spieren waren verlamnd ik hoorde allemaal stemmen achter elkaar en wist niet meer wie iedereen was. De hele weg fietsen heb ik niet meer mee gekregen en ook ging alles in slow motion leek het wel. We zijn ergens op een bankje gaam zitten en ik keek op kijn telefooj. Het was al 3 uur jezus wat is de tijd snel gegaan. Alles kwam langzaam weer terug een ik had geen idee hoe ik mijn vrienden geloofwaardig kon uitleggen hoe mijn trip was verlopen. Ik dacht of ik dod was had mezelf al overgegeven.

Bedankt voor het lezen!

betboi

Newbie
Post vanaf mijn telefoon sorry voor de spelfouten!

Owja, de politie had natuurlijk niet echt honden los gelaten maat een maat van mij riep dat voor de grap wat voor mij verkeerd gevallen is. :P

Tetsuo

Belezen gebruiker
betboi zei:
Post vanaf mijn telefoon sorry voor de spelfouten!

Owja, de politie had natuurlijk niet echt honden los gelaten maat een maat van mij riep dat voor de grap wat voor mij verkeerd gevallen is. :P

echt, dat soort 'grappen'tijdens een trip :confused:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
betboi zei:
Owja, de politie had natuurlijk niet echt honden los gelaten maat een maat van mij riep dat voor de grap wat voor mij verkeerd gevallen is.
Dat zijn dus echt geen grappen als je tript...

Misschien volgende keer een kleinere dosis pakken? 10 gram of iets dergelijks. Heb het nooit voor elkaar gekregen om in slaap te vallen als ik truffel.

Bovenaan