Hoi
@Shinyzappy welkom op het forum,
Leuk dat je een keer truffels gaat proberen. Ik zou me niet al te druk maken over welke soort truffels je gaat proberen. Het gaat uiteindelijk met name om de hoeveelheid psilocybine die je binnenkrijgt. Hierbij zijn er uiteraard verschillen in de gemiddelde hoeveelheid psilo per truffelsoort maar hierbij is de dosis (hoeveel gram truffels je neemt) belangrijker.
Volgens mij kun je je beter focussen op de dosis die wilt nemen en je Set & Setting.
Zorg ervoor dat je op het moment van je trip lekker in je vel zit en je veilig voelt op de locatie waar je gaat trippen. Als je met anderen gaat trippen is het uiteraard ook belangrijk dat je je prettig en veilig voelt bij je gezelschap. Niets is zo vervelend als niet jezelf kunnen zijn tijdens een trip.
Heb je al nagedacht over de dosering? In het algemeen wordt circa 10 gram aangeraden voor mensen die nog geen ervaring hebben met psilocybine. Voor sommigen is zelfs 10 gram al wat veel terwijl het voor anderen te mild is. Ik weet niet of jouw 2-cb pillen getest zijn op 20mg of dat is wat je van je dealer hebt gehoord. De meeste 2-cb pillen zijn namelijk een stuk minder sterk dan 20mg (eerder richting de 13 als ik me goed herinner).Ik zou er rekening mee houden dat voor veel mensen een gebruikelijke dosis psilocybine heftiger is dan een gebruikelijke dosis 2-CB.
Anyways... ik hoop dat je een mooie eerste kennismaking gaat hebben. Een mooie psilocybine ervaring kan echt een verrijking van je leven zijn! Laat je hier nog even weten hoe het is gegaan?i