eerste keer truffels

kaylol

Newbie
Binnenkort wil ik voor de eerste keer truffels proberen. Ik ga dit doen met een paar van mijn vrienden. Aangezien het voor ons allemaal de eerste keer is dachten we dat als we allemaal ongeveer 4 gram hollandia truffels nemen dat we dan wel goed zitten (op de site staat er dat dit een goeie hoeveelheid is).

Mijn vraag was nu: gaan we iets merken van deze hoeveelheid of is het totale geld verspilling op dat punt?

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Wat zou je willen merken? Met vier gram ga je je hoogstens wat vreemd voelen, misschien dat je je omgeving wat ziet golven of 'ademen'. Ik denk dat het een erg underwhelming ervaring zal worden, maar als je bang bent voor de effecten kun je misschien het best niet te hoog beginnen.
Zelf zou ik, zeker als je niet alleen bent, een dosis van 10 gram doen, dan krijg je een beter beeld van wat het zo'n beetje kan doen. Als je het fijn vindt (en je zo iemand kent) kun je iemand met ervaring vragen om erbij te zijn als tripsitter.

kaylol

Newbie
Wat zou je willen merken? Met vier gram ga je je hoogstens wat vreemd voelen, misschien dat je je omgeving wat ziet golven of 'ademen'. Ik denk dat het een erg underwhelming ervaring zal worden, maar als je bang bent voor de effecten kun je misschien het best niet te hoog beginnen.
Zelf zou ik, zeker als je niet alleen bent, een dosis van 10 gram doen, dan krijg je een beter beeld van wat het zo'n beetje kan doen. Als je het fijn vindt (en je zo iemand kent) kun je iemand met ervaring vragen om erbij te zijn als tripsitter.
Ik ben zelf niet echt bang voor de effecten, maar mijn vrienden zijn dat wel. We hebben ook allemaal niet heel veel geld vandaar dat we zo’n lage dosis in gedachte hadden, zou 6g high hawaiians meer voor een “trip” zorgen of moet je dan echt wel 10g nemen.

Foxy Methoxy

Bewuste gebruiker
4 gram klinkt als zonde van de moeite, maar dat is afhankelijk van je doel. Dat pak ik weleens als mini-dose, zorgt (bij mij) enkel voor een heel subtiel klein mooi laagje bovenop de wereld.

Als jullie een ‘tripje’ willen moet je waarschijnlijk inderdaad ongeveer aan 10 gram denken.

De eerste Google hit zegt dit:
  • Eet de magic truffels voor het beste effect op een lege maag
  • Kauw goed op de magic truffels (we weten het, ze smaken niet geweldig…)
  • Gebruik 5 tot 9 gram voor een milde tot standaard dosis
  • Neem 10 tot 15 gram voor een sterke dosis
  • Neem tot 25 gram voor een zeer sterke dosis
  • Begin altijd met een lage dosis als dit je eerste keer is
  • Wacht tenminste drie dagen voor je nogmaals magic truffels neemt

Bovenaan