Eerste keer xtc, tegenvaller

vandaag besloot ik met mijn vriend dimitri xtc te gebruiken, we hadden een goede voorbereiding, veel forums gelezen en veel informatie, we hadden 2 soorten pillen, 2 dominos en 3 blauwe rolexen, om 11:15 namen we allebij een kwartje domino in en we fietste naar onze bestemming, een eiland bij het water, om 12:00 kwamen we daar aan en we voelde nogsteeds vrij weinig. we wachtte nog een kwartiertje en om 12:15 namen er allebij een kwartje blauwe rolex erbij, we voelden nog niks en nog niks, we werden wat onrustig gingen wat meer bewegen maar het was nogniet als we verwachtte, we namen heletijd nog iets en nog iets en uiteindelijk hebben we samen 2 rolexen opgemaakt. uiteindelijk viel het teleur, we waren alleen wat onrustig, wat meer energie terwijl wij hadden verwacht dat het meer mentaal werd, dat er meer gebeurde in ons hoofd, in onze ogen was het gewoon veel energie en konden we nogwel helder denken. waar lag het aan dat onze space zo licht was? of hadden we er gewoon teveel van verwacht? ik zou het graag willen horen in de reacties!

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Één topic is genoeg hoor, zonder die dubbele zul je ook wel antwoord krijgen. :wink:

Er zijn heel veel dingen waar het aan kan liggen:
- Zijn de pillen getest? Logo, kleur en vorm geeft geen garantie, pillen met een goede reputatie worden wel eens nagemaakt. Bij een aantal rolexen is PMMA gerapporteerd (hoeft bij jullie pillen niet per se zo te zijn).
- Het effect van X is voor een groot deel afhankelijk van de omstandigheden, als de omstandigheden niet zo goed zijn kan het tegenvallen. Muziek heeft ook een grote invloed. Hadden jullie muziek op staan? Met z'n tweeën overdag in de natuur lijkt mij niet de beste set voor X, het is meer iets voor een feestje of in een thuissetting met de juiste muziek en sfeerverlichting.
- Je kunt het effect niet forceren, als het niet goed inslaat heeft het geen zin om door te blijven slikken. Een te hoge dosis zorgt er ook juist weer voor dat het fijne effect minder wordt en je vooral vaag wordt.

Ik raad aan om de pillen eerst te testen, als jullie dat nog niet gedaan hebben, en om de volgende keer te zorgen voor een betere set en setting (de juiste muziek (bv trance of goa, een van mijn favorieten is Shpongle), niet overdag nemen maar 's avonds, zorgen voor sfeerverlichting, teveel licht kan het effect verstoren). Als de pillen getest zijn is het ook makkelijker om een juiste dosis in te nemen.

Deamon zei:
Één topic is genoeg hoor, zonder die dubbele zul je ook wel antwoord krijgen. :wink:

Er zijn heel veel dingen waar het aan kan liggen:
- Zijn de pillen getest? Logo, kleur en vorm geeft geen garantie, pillen met een goede reputatie worden wel eens nagemaakt. Bij een aantal rolexen is PMMA gerapporteerd (hoeft bij jullie pillen niet per se zo te zijn).
- Het effect van X is voor een groot deel afhankelijk van de omstandigheden, als de omstandigheden niet zo goed zijn kan het tegenvallen. Muziek heeft ook een grote invloed. Hadden jullie muziek op staan? Met z'n tweeën overdag in de natuur lijkt mij niet de beste set voor X, het is meer iets voor een feestje of in een thuissetting met de juiste muziek en sfeerverlichting.
- Je kunt het effect niet forceren, als het niet goed inslaat heeft het geen zin om door te blijven slikken. Een te hoge dosis zorgt er ook juist weer voor dat het fijne effect minder wordt en je vooral vaag wordt.

Ik raad aan om de pillen eerst te testen, als jullie dat nog niet gedaan hebben, en om de volgende keer te zorgen voor een betere set en setting (de juiste muziek (bv trance of goa, een van mijn favorieten is Shpongle), niet overdag nemen maar 's avonds, zorgen voor sfeerverlichting, teveel licht kan het effect verstoren). Als de pillen getest zijn is het ook makkelijker om een juiste dosis in te nemen.

De pillen waren niet getest nee, en pas op de fiets terug dachten we aan muziek en toen werden we ook blij en besefte we dat we het op de foute plek hadden gedaan. We kwamen toen ook tot een conclusie dat het echt een partydrug is en pas toen besefte dat het best leuk kan zijn en begrepen we de mensen die het gebruiken, wij zaten meer op een plek waar je paddos en truffels eigelijk hoort te doen, maar toch zijn we weer een ervaring rijker! Bedankt voor u reactie en belangrijke informatie!

Bovenaan