everttenapel
Newbie
vandaag besloot ik met mijn vriend dimitri xtc te gebruiken, we hadden een goede voorbereiding, veel forums gelezen en veel informatie, we hadden 2 soorten pillen, 2 dominos en 3 blauwe rolexen, om 11:15 namen we allebij een kwartje domino in en we fietste naar onze bestemming, een eiland bij het water, om 12:00 kwamen we daar aan en we voelde nogsteeds vrij weinig. we wachtte nog een kwartiertje en om 12:15 namen er allebij een kwartje blauwe rolex erbij, we voelden nog niks en nog niks, we werden wat onrustig gingen wat meer bewegen maar het was nogniet als we verwachtte, we namen heletijd nog iets en nog iets en uiteindelijk hebben we samen 2 rolexen opgemaakt. uiteindelijk viel het teleur, we waren alleen wat onrustig, wat meer energie terwijl wij hadden verwacht dat het meer mentaal werd, dat er meer gebeurde in ons hoofd, in onze ogen was het gewoon veel energie en konden we nogwel helder denken. waar lag het aan dat onze space zo licht was? of hadden we er gewoon teveel van verwacht? ik zou het graag willen horen in de reacties!