Morgen is het zover en neem ik voor de eerste keer XTC.
Ze zijn getest op 110 mg mdma en 5 mg speed.Het zijn paarse sterren. Ik zit alleen te twijfelen of ik een halve in het begin te nmen en daarna nog een halve( na een uur ofzo?) of in 1 keer een hele. Een vriend raadde mij aan om eerst een halve te nemen. Op dit forum komt echter vaak naar voren dat de eerste keer XTC goed moet zijn en je best meteen een hele kan nemen. Wat vinden jullie het beste? Ik weeg btw 60 kilo.
PS Hoelang werkt het ongeveer? Ik kon het niet echt vinden via de zoekfunctie. 4 uur ofzo als ik een halve neem?
Alvast bedankt
Ze zijn getest op 110 mg mdma en 5 mg speed.Het zijn paarse sterren. Ik zit alleen te twijfelen of ik een halve in het begin te nmen en daarna nog een halve( na een uur ofzo?) of in 1 keer een hele. Een vriend raadde mij aan om eerst een halve te nemen. Op dit forum komt echter vaak naar voren dat de eerste keer XTC goed moet zijn en je best meteen een hele kan nemen. Wat vinden jullie het beste? Ik weeg btw 60 kilo.PS Hoelang werkt het ongeveer? Ik kon het niet echt vinden via de zoekfunctie. 4 uur ofzo als ik een halve neem?
Alvast bedankt