Eerste keer XTC

RobTrip

Belezen gebruiker
Morgen is het zover en neem ik voor de eerste keer XTC. :rock: Ze zijn getest op 110 mg mdma en 5 mg speed.Het zijn paarse sterren. Ik zit alleen te twijfelen of ik een halve in het begin te nmen en daarna nog een halve( na een uur ofzo?) of in 1 keer een hele. Een vriend raadde mij aan om eerst een halve te nemen. Op dit forum komt echter vaak naar voren dat de eerste keer XTC goed moet zijn en je best meteen een hele kan nemen. Wat vinden jullie het beste? Ik weeg btw 60 kilo.

PS Hoelang werkt het ongeveer? Ik kon het niet echt vinden via de zoekfunctie. 4 uur ofzo als ik een halve neem?

Alvast bedankt

Wacky

Badass junkie
een hele is een stevige dosis, een halve is een wat te zwakke, 3/4 zou waarschijnlijk het beste bevallen :)

Het echt heftige effect duurt een uurtje of 4, daarna heb je een aantal uren dat het afbouwt, maar nog wel leuk is. En daarna meestal nog een stuk of 10-20 uur dat je moe bent en wil slapen, maar niet kan slapen.

brimmer

Newbie
tja en let op met die speed gast.. jammer dat dat erin zit. Wanneer je dit lekker gaat vinden dan weeg je binnen 3 maanden 15kg minder dan je magere 60 kg. Lekker af en toe maar kan gevaarlijk zijn, qua DOORGAAN :angry:

Winehouse

Badass junkie
1.5 mg per kg lichaamsgewicht is goed

voor een eerste keer zou

90 mg een stevige, maar lekkere dosis voor je zijn
:grin:

idd 4 uur werkt de xtc :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

en daarna wat minder,
bij de crash neem ik meestal wat temazepam om te slapen

RobTrip

Belezen gebruiker
Bedankt voor jullie reacties.

Ik zal zeker oppassen met de speed, maar is 5 mg niet heel weinig? Hoeveel mg neem je als je alleen speed neemt? Is dit niet ongeveer 50 mg?

En is oxazepam ook goed voor als ik wil gaan slapen?

Winehouse

Badass junkie
5 mg speed is erg weinig

oxazepam is goed om te slapen, maar wel als de xtc (bijna) uitgewerkt is..
ik zou dan zo'n 40/50 mg pakken

Bovenaan