Smoken
Bewuste gebruiker
Dag DF''ers,
Ik zal binnenkort, in het weekend voor de eerste keer XTC gebruiken.
Ik zal dit doen in een groep mensen die zelf nooit XTC heeft gebruikt.
De XTC heb ik gekregen van een meisje in de club die mij wel zag zitten en ik (de gierige klootzak) wou daarom wel een kwartje fixen van haar :P
Ik heb een kwartje van haar gekregen en ben ook van plan alleen dat kwartje te nemen en niet op zoek te gaan naar meer, maar het voor de eerste keer gewoon bij een kwartje te houden.
Ik zal gebruiken in een discotheek.
Ik heb wel een aantal vragen.
Hoe schadelijk is XTC nou werkelijk?
Hoeveel water moet ik drinken? Want ik weet dat je veel moet drinken maar ook niet teveel, maar ik wil gewoon concreet weten hoeveel dat is. Glazen per uur?
Maakt het uit als ik i.p.v. water cola drink?
Hoe lang duurt het effect ongeveer als ik het kwartje 9/10 uur inneem na dat ik normaal heb avond gegeten en ik ben 65 kilo.
Het kwartje zijn een aantal blauwe brokjes.....
En dat meisje ging hard op twee kwartjes.
Niet hard kwa klappertanden maar kwa beleving ervan (ook haar eerste keer).
Jullie zouden mij echt blij maken als jullie hier antwoord op kunnen geven.
Heb er zin in
Peace
Ik zal binnenkort, in het weekend voor de eerste keer XTC gebruiken.
Ik zal dit doen in een groep mensen die zelf nooit XTC heeft gebruikt.
De XTC heb ik gekregen van een meisje in de club die mij wel zag zitten en ik (de gierige klootzak) wou daarom wel een kwartje fixen van haar :P
Ik heb een kwartje van haar gekregen en ben ook van plan alleen dat kwartje te nemen en niet op zoek te gaan naar meer, maar het voor de eerste keer gewoon bij een kwartje te houden.
Ik zal gebruiken in een discotheek.
Ik heb wel een aantal vragen.
Hoe schadelijk is XTC nou werkelijk?
Hoeveel water moet ik drinken? Want ik weet dat je veel moet drinken maar ook niet teveel, maar ik wil gewoon concreet weten hoeveel dat is. Glazen per uur?
Maakt het uit als ik i.p.v. water cola drink?
Hoe lang duurt het effect ongeveer als ik het kwartje 9/10 uur inneem na dat ik normaal heb avond gegeten en ik ben 65 kilo.
Het kwartje zijn een aantal blauwe brokjes.....
En dat meisje ging hard op twee kwartjes.
Niet hard kwa klappertanden maar kwa beleving ervan (ook haar eerste keer).
Jullie zouden mij echt blij maken als jullie hier antwoord op kunnen geven.
Heb er zin in
Peace