eerste keer xtc

shihuandgi

Belezen gebruiker
heb gisteren op een industrial gothic fuif, voor het eerst een (halfje) xtc op,

samen met een vriendin genomen, zij heeft er een half uur later veel energie van gekregen, ze kon haar armen niet stillhouden( zij ging dan maar dansen, en ik bleef hangen aan de toog!)

heb er niets van gevoeld! :(

heb 3 uur na innemen een jointje gerookt(waar ik trouwens ook geen effect heb van gehad)

weet iemand raad? of ben ik echt imuun tegen drugs?

nutsss

Wijs gebruiker
Ja er zijn regels voor. Als je weet hoeveel mg de pil is kun je dat toepassen.

1,5 tot 2 keer je gewicht in kilo's is de 'ideale' dosering.

Ik weeg bijvoorbeeld 83 kilo. 2 x 83=166. (toch?)

dus ik zou 166 mg kunnen hebben.
In de tegenwoordige pillen zit vaak nog geen 100 mg.
dus ik kan wel 2 pilletjes nemen.
of 1 hele sterke.

vandaar

popiejopie

Experimenterende gebruiker
nutsss zei:

of 1 hele sterke.

vandaar

ben het eens! 100 kg = 2,5 pil minimaal

Inga

Heb zaterdag een pil gepakt met 200 mg mdma en heb mijn lijf uitgekotst.... Moet wel zeggen dat ik me nadien heeeeeeel LALALA voelde :grin: Zou het kunnen dat het lichaam dat automatisch doet als je een te grote dosis neemt ? Of ligt het misschien aan de drank die ik gedronken heb voor ik die pil pakte ? En is de combinatie niet echt aan te raden ?

Ellesdee

Badass junkie
Inga zei:
Heb zaterdag een pil gepakt met 200 mg mdma en heb mijn lijf uitgekotst.... Moet wel zeggen dat ik me nadien heeeeeeel LALALA voelde :grin: Zou het kunnen dat het lichaam dat automatisch doet als je een te grote dosis neemt ? Of ligt het misschien aan de drank die ik gedronken heb voor ik die pil pakte ? En is de combinatie niet echt aan te raden ?

drank en xtc... big no no...
ik word daar altijd supermisselijk van... en absoluut niet vrolijk...

angelina

Newbie
hoeveel je van een pil of pillen moet nemen is echt per pil verschillend kun je van de ene pil van een halfje helemaal van de plaat gaan kan het bij een volgende van 1 hele nog niet het effect hebben

nutsss

Wijs gebruiker
angelina zei:
hoeveel je van een pil of pillen moet nemen is echt per pil verschillend kun je van de ene pil van een halfje helemaal van de plaat gaan kan het bij een volgende van 1 hele nog niet het effect hebben

en daarom kan je ze beter laten testen. Dan weet je niet alleen hoeveel mg mdma er in zit maar ook of er überhaubt wel mdma in zit of dat het gevuld is met schadelijkere alternatieven.

Bij de links staan geloof ik de adressen. Daar hoort de site in ieder geval wel te staan.

dread_head

Belezen gebruiker
de eerste x dat ik xtc had had ik ook een halve gele mitsu
k had die dag ervoor voor de eerste x speed gesnove,
maar de eerste x xtc voelde ik niet zo Uber erg, maar k voelde me wel egt goed en vrolijk.. jammer was dat ik m na een uurtje al nie meer voelde.. mr wel duf en moe.. De 2e x xtc dacht ik ooh ik pak wel wa meer * iedereen zegt hoe dom t is, Toch doe je t * ¬¬ .. mrja Whatever:P toen had ik anderhalve dagobert duck , die ware wel egt masterlijk!... mrjaa k doe t niet zoo vaak maar t is wel egt kickass..

qinn

Bewuste gebruiker
nutsss zei:
of 1 hele sterke.

Dat licht er aan wat voor dealer je hebt.
in mijn omgeving komt het huist vaak voor det er een te sterke dosering in zit, namelijk rond de 180-220 miligram.

Daarom kan ik je aanraden voordat je met Xtc begint Eerst te laten testen wat voor pil je hebt.
Voor dat er dadelijk amfetemine in zit bevoorbeeld. :wink: |
Want dat komt ook regelmatig voor. :cry:

wicket

ik had de eerste keer (een jaar geleden) een blauwe mitsu gepakt.
na 10 min voelde ik nog niks , ik weet dat dat normaal is maar ik nam er nog 1 :grin: toen ik het begon te voele heb ik de 3de gepakt :flushed: dus de eerste keer 3 blauwe mitsu's . ik had de tijd van mn leve maar ik denk niet dat dit voor iedereen is weg gelegd. kzou de 1e keer gwoon 2 illies neme en je goed laten informeren door ervare mense die zijn er zat

qinn

Bewuste gebruiker
wicket zei:
ik had de eerste keer (een jaar geleden) een blauwe mitsu gepakt.
na 10 min voelde ik nog niks , ik weet dat dat normaal is maar ik nam er nog 1 :grin: toen ik het begon te voele heb ik de 3de gepakt :flushed: dus de eerste keer 3 blauwe mitsu's . ik had de tijd van mn leve maar ik denk niet dat dit voor iedereen is weg gelegd. kzou de 1e keer gwoon 2 illies neme en je goed laten informeren door ervare mense die zijn er zat

Of check drugsforum :grin:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
nutsss zei:

of 1 hele sterke.

vandaar

ideale dosis me reet, ik vind er geen zak aan met een dosis van 130 mg met mijn gewicht....

Jeller

Badass junkie
een halfje is idd te weinig, daar voel je (bijna) niets van als het dan ook nog eens een slechte pil is

normaal voel je het de eerste keer het best van al dus zegt wel genoeg zeker :)

qinn

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
een halfje is idd te weinig, daar voel je (bijna) niets van als het dan ook nog eens een slechte pil is

normaal voel je het de eerste keer het best van al dus zegt wel genoeg zeker :)

het is tog ook zo dat als je na je 1e keer telkens 3 maanden wacht,
en na die 3 maanden weer Xtc neemt dat het dan "bijna" het zelfde effec heefd als de 1e keer.

teminste ik kan me herinnere dat ik dat ergens gelezen/gehoord had.

mja in iedergevan ik wacht telkens 3 maanden en het effect wat ik steeds heb vind ik wel zaaaaaalig :grin:

wicket

geloof me de eerste keer haal je nooit meer terug. tenmisnte ik dan.... :P dat was ook omdat ik best veel ophad voor ut eerst maar meerdre vrienden van mij hebben ut dat ze de eerste keer niet kunnen evenaren terwijl ze wel veel wauser kunne zijn dan de 1e x

Bovenaan