eerste keer..

hoi,

heb gisteren voor de eerste keer speed gebruikt, had al eens gelezen over de bijwerkingen enz.. nu, na men eerst lijntje voelde ik nix, buiten een brandend gevoel in men neus en de voor mij toch wel vieze smaak..uiteindelijk heb ik n dikke halve gram gepakt.. men eerste lijntje was gisterenavond rond elf uur en t laatste rond half vier.. dan heb k ff een lastig moment gehad, mega hard zweten, en super veel hoofdpijn.. en ben om half zeven in men bed gekropen, sliep binnen de tien min en ben om half twee wakker geworden.. heb wel wa hoodpijn en ne stijve nek..
ik gebruik wel regelmatig c en da werkt allemaal perfect :) en nee ik heb geen adhd ofz...en ben er ook vrij zeker van dat gen slechte kwaliteit was!

Drientje

DF-koning
Stiekem toch slechte kwaliteit? Of je heb je geest zo goed onder contrôle dat je gewoon kan slapen na zoveel pep. Vriend van mij kan dat ook... Apart verhaal dat wel. Zou gewoon niet meer doen als je er toch niets aan hebt...

X

Flameon

Badass junkie
Die zware hoofdpijn die je had heeft wellicht met de hoge bloeddruk te maken in je hoofd. Dit is ook nog eens gevaarlijk, grotere kans op hersenbloeding. Maargoed het is goed gekomen.

Begin maar niet aan de pep. Er is betere / minder 'schadelijker' drugs op de markt dan speed.

Drientje

DF-koning
^^ Tsja wat kan ik zeggen? Lsd is eigenlijk wel alle soorten drugs ineen. Beetje speed, beetje mdma, beetje paddo's en overgoten met een heerlijke saus van psychedelica!!!... tenminste zo ervaar ik het altijd...

X

'k zal wel gewoon bij m'n c blijven :)
hoofdpijn is nog altijd niet helemaal over...

en wat de kwaliteit betreft.. vriendin van me, had juist dezelfde en sliep om acht uur nog ni..

achja, we hebben het is getest e!

belg_limburger

Experimenterende gebruiker
ik kon ook slapen na speed , of zelfs als ik wat pillen op heb samen met speed! en dan spreek ik nog
over de goeie oude tijd dat alle pillen nog super waren en niet tegenover die prul van nu.

heb daar nooit problemen mee gehad tot ik iets ouder begon te worden.
sinds ik mijn 22 voorbij ben dus nu zo al een 3 jaar kan ik zelfs niet meer slapen zonder speed of pillen , ik moet bijna iedere avond slaappillen nemen echt raar.

Dus met andere woorden geniet nog van je slaap nu het nog kan :grin:

Drientje

DF-koning
belg_limburger zei:
ik kon ook slapen na speed , of zelfs als ik wat pillen op heb samen met speed!

...

kan ik zelfs niet meer slapen zonder speed of pillen , ik moet bijna iedere avond slaappillen nemen echt raar.

Dus met andere woorden geniet nog van je slaap nu het nog kan :grin:

Huh, ben ik de enige die hier het verband niet ziet?

Taat

Bewuste gebruiker
Volgens mij bedoelt ie dat hij niet meer kan slapen zonder slaappillen, zelfs als hij geen pep of pillen op heeft

Zoiets haal ik eruit.. :wave:

Belgen... :rolleyes:

Bovenaan